מערכת הקרנה לכיתות לימוד ובתי ספר

מערכת הקרנה לכיתות לימוד ובתי ספר או בשמה מערכת מולטימידה לכיתות לימוד ובתי ספר , הינה מערכת הכרחית בכל כיתת לימוד הן בכיתות בבתי הספר והן בכיתות לימוד ללימודים מקצועיים באוניברסיטאות או במכללות מכל סוג שהם.

מערכת הקרנה לכיתות לימוד ובתי ספר

מערכת הקרנה לכיתות לימוד ובתי ספר היא תנאי בסיס להעברת חומר שאי אפשר בדרך אחרת.  חשוב לציין כי מערכת בתקנה לכיתות לימוד ובית ספר כוללות התקנת מקרן מקצועי, התקנת מסך הקרנה חשמלי או ידני, התקנת רמקולים איכותיים וכמובן חיווט וכיול של כלל המערכות שיעבדו באופן מלא ובסינכרון בין מערכת המקרן למערכת הסאונד כך מערכות מולטימדיה לכיתות לימוד שלכם יהיו קלות ונוחות לתפעול.

איזה מערכת מולטימדיה לכיתות לימוד ובתי ספר צריך?

מקרן לכיתת לימוד ובתי ספר משמש להקרנת מצגות ופרזנטציות מקצועיות על גבי מסך הקרנה איכותי יעודי עבור התלמידים שבכיתה שאלו יוכלו לראות בענק את המצגת תוך כדי השיעור. מערכת מולטימדיה לכיתות לימוד ובתי ספר שונה ממערכת הקרנה לכיתות לימוד באוניברסיטה. נכון שהצורך שונה ולכן משתנה סוג מערכות מולטימדיה לכיתות לימוד אך כיום בכל בית ספר תיכון או מכללה שמכבדת את עצמה יותקנו בכל כיתה מקרן ומסך הקרנה איכותיים לטובת התלמידים ובכך יוכלו התלמידים ללמוד בקלות יותר ובצורה מכובדת ומערכת מולטימדיה לכיתות לימוד אלה צריכה להיות בהתאמה לצרכים. מערכת מולטימדיה לכיתות לימוד ובתי ספר היא המומחיות שלנו

מדריך מערכת הקרנה לכיתות לימוד

מקרן לכיתות לימוד
מקרן לכיתות לימוד הוא חלק בלתי נפרד ממערכת מולטימדיה

איך בוחרים מערכת מולטימדיה לכיתות לימוד ובתי ספר? אופן בחירת המקרן לכיתת לימוד חייבת להיות בצורה מקצועית שכן בבחירת מקרן מסך ובכל מערכת הקרנה לכיתות לימוד ובתי ספר ישנם מספר מאפיינים חשובים שצריך לדעת ועל ידי מאפיינים אלו ניתן יהיה להגיע לתוצאה של התקנת מקרן ומסך איכותיים אך בהוצאה המינימלית הנדרשת לאותו הצורך של מערכת הקרנה לכיתת לימוד זו. אחד הנתונים שיהיו החשובים ביותר בבחירת מקרן לבית ספר וכיתת לימוד ובכלל לכל מערכת מולטימדיה לכיתות לימוד ובתי ספר הינה עוצמת ההארה שהמקרן מספק שכן בכיתת לימוד תמיד התאורה של הכיתה מופעלת שכן התלמידים לא יכולים ללמוד בחושך, ולכן חשוב מאד לבדוק שהמקרן לכיתת לימוד יהיה עוצמתי מספיק בשביל שיוכלו להקרין במקרן ובמסך ההקרנה גם בתנאי תאורה. בנוסף חשוב לדעת שבמידה ובכיתת הלימוד ישנם חלונות שדרכם נכנס אור יום של השמש זה יכול להוות בעיה קשה עבור המקרן שכן אור השמש הוא הדבר שהכי פוגע בתאורת המקרן, ולכן מומלץ להתקין מקרן עוצמתי ואיכותי לכיתת הלימוד ובנוסף גם להתקין וילונות אטומים ודומיהם שאלו ימנעו מאור השמש לחדור לכיתה ולהפריע לפעולת המקרן. נתון נוסף שחשוב מאד בבחירת מקרן לכיתת לימוד הוא רמת הרוזלוציה שהמקרן מספק, אמנם בכיתת לימוד המקרן לא מיועד עבור הקרנת סרטים אלא המקרן לכיתת הלימוד מיועד עבור הקרנת מצגות ופרזנטציות, אבל כמובן שעדיין חשוב מאד לקחת מקרן בעל רוזלוציה טובה וסבירה כאשר המקרן לכיתת לימוד יהיה לפחות עם רוזלוציה של 768*1024 שזה רמה סבירה וטובה עבור מקרן לכיתת לימוד, כי במידה ויבחר מקרן פשוט יותר אתם עלולים לצפות במלל קטן תוך כדי המצגת ברמה של טשטוש ולכן חובה עליכם לבחור מערכת מולטימדיה לכיתות לימוד ובתי ספר ספציפית וייעודית כך שהמקרן יהיה הטוב ביותר עבור כיתת הלימוד שברשותכם. כמובן שישנם הרבה חברות שמספקות ומייצרות מערכת הקרנה לבית ספר וכיתות לימוד אבל גם לחברת היצור יש משמעות וכמובן שישנם חברות מומלצות יותר וישנם חברות שפחות.

מסך הקרנה לכיתת לימוד מסך ידני או מסך חשמלי?

ראשית חשוב לדעת שישנם הבדלי מחיר משמעותיים בין סוגי מערכת מולטימדיה לכיתות לימוד ובתי ספר ובמסכי ההקרנה שכן אלו הידניים הינם מסכים זולים יותר ופשוטים יותר וכמובן שגם במסך הקרנה ידני ישנם הבדלים בין החברות השונות הן באיכות המסך, מערכת הקרנה לכיתות לימוד ובתי ספר ככלל והן במחיר, רק שההבדל העיקרי בין מערכת מולטימדיה לכיתות לימוד ובתי ספר עם מסך הקרנה ידני לבין מערכת הקרנה לכיתות לימוד ובית ספר עם מסך הקרנה חשמלי, הוא לא רק המחיר אלא ההבדל מורגש גם בנוחות השימוש שלמסך הקרנה חשמלי יש יתרון שהוא יכול לרדת על ידי לחיצה על כפתור או במקרים מתוחכמים יותר הוא יודע לרדת לבד ברגע שהמקרן נדלק ובכך אין שום מגע כלל עם המסך, אפשרות התקנה של מסך הקרנה חשמלי הינה מומלצת עוד יותר במיוחד במקרים שבהם המסך הקרנה מותקן בגובה. ולכן ההמלצה שלנו תמיד היא אל תבחרו לבד מערכות הקרנה לכיתות לימוד. ובטח אל תתקינו לבד כי התקנת מערכות מולטימדיה לכיתות לימוד , מקרן ומסך לכיתות הלימוד שהם מוצרים שבירים ויקרים יכולים להיפגע ולכן זה עסק למקצוענים בלבד, פנו אלינו ואנו נתאים עבורכם את מערכת המולטימדיה האולטימטיבית והמומלצת ביותר עבורכם ובכך אתם והתלמידים שלכם תהנו מחווית שיעור איכותית ומקצועית.

מערכת הקרנה לכיתות לימוד ובתי ספר
מערכת הקרנה לכיתות לימוד היא לא שידרוג אלה הכרח לרמת הלימודים

מקרן לכיתות לימוד איך נתקין?

התקנת המקרן בכיתת הלימוד בבית הספר חייבת להיות סופר מקצועית במיקום נכון ומדויק שכן המקרן צריך להיות במרחק מסוים מהמסך מפני שהמקרן צריך להקרין תמונה בדיוק מרבי לפי גודל מסך ההקרנה. חשוב לדעת שאופן ומיקום ההתקנה של כל מערכת הקרנה לכיתות לימוד משתנה מאד בהתאם לסוג המקרן עצמו, שכן ישנם מקרנים שבכדי להקרין תמונה על מסך הקרנה בבית הספר בגודל של 2 מטר המקרן יצטרך להיות במרחק של 3 מטר ויש מקרנים שהמקרן יותקן במרחק של 4 מטר. ולכן עוד בטרם הרכישה יש לבדוק ולברר האם אכן מערכת הקרנה לבית ספר זאת מכילה את המקרן המתאים לכיתת לימוד ולבית הספר הספציפי המדובר.         לכן הזכרנו שהתקנת מערכת מולטימדיה הכוללת מקרן ומסך הקרנה לכיתת לימוד וכמובן מערכת סאונד לכיתת לימוד זה עסק למקצוענים בלבד! שכן מערכת סאונד לאולם אירועים היא לא אותה מערכת סונד לכיתה. אופן שילוב המערכות חייב להיעשות ברמה התכנונית במגוון פרטים, שכן האינטגרציה של שילוב המערכות הינה הכרחית וסופר חשובה בעקבות שכיום בכדי להקרין ממחשב למקרן ומסך הקרנה משתמשים דווקא בכבל" איג' די אמ אי " שה "כבל וי ג'י אי " מעביר תמונה באיכות גבוהה יותר. בנוסף ישנם מקרים בהם הסאונד עובר למקרן בעוד שאנו מעוניינים שיעבור למערכת

לסיכום

מערכת מולטימדיה לכיתות לימוד ובתי ספר
מערכת מולטימדיה לכיתות לימוד ובתי ספר משדרגות את חווית התלמידים

התקנת מערכת הגברה לעסקים , חנויות , ממסדי לימוד , הרצאות הן המומחיות שלנו. כאשר נתקין עבורכם מערכת הקרנה לבתי ספר נתקין גם מקרן ומסך הקרנה חשמלי וגם מערכת שמע לכיתת לימוד, אנו נתקין את המערכת בצורה כזו שתהיה עבורכם מאד נוחה וקלה לשימוש על ידי כך שנתקין לכן בקרים חכמים ונשלטים או לכל הפחות מערכת הדלקה וכיבוי של המקרן והמסך על ידי כפתורים ייעודיים ללא שום צורך בשימוש בשלט שלעיתים רבות נעלם ונאבד. לכן אנו ממליצים עבורכם פנו אלינו אל המקצוענים ואנו נתאים עבורכם את מערכת המולטימידה וההקרנה הטובה והמשתלמת ביותר עבור בית הספר וכיתות הלימוד שברשותכם. שימו לב שמערכת הקרנה לבתי ספר ומערכת מולטימדיה לכיתות הלימוד תשמש להקרנת מצגות ופרזנטציות והמוביל המקרן שהוא אינו מקרן המיועד לקולנוע ביתי, למרות שגם במקרן זה ניתן לראות סרטים ולעיתים אף להנות ממנו אבל חשוב לדעת שאסור לכם להתבלבל, כי לכל שימוש יש את המקרן המיועד עבורו. ולכן תמיד תשימו לב לאיזה קטגוריה המקרן המדובר משתייך. חברתנו מציעה שירות VIP עבור לקוחותינו המקצועיים, שכן במקרה של תקלה במקרן או בשאר המערכת אנו נספק עבורכם לזמן התיקון מקרן חילופי ובכך תוכלו להפעיל את הכיתות שלכם באופן רציף גם במקרים של תקלות.

מי אנחנו

חברת א.א מערכות מבצעת התקנות מהגברה לבתי קפה ואולמות ועדבתי ספר ובתים. אנו בקיעים בשלל סוגי ההתקנות של מערכות מולטימדיה מהמתקדמות בעולם ,הכוללות מקרנים ומסכי הקרנה בקרי טריגים ומערכות הפעלה נשלטות וכמובן איך לא גם מערכת שמע עבור כיתות הלימוד שברשותכם במקצועיות וביעילות עם תעודות אחריות ובהתחייבות לתוצאה סופית מוגמרת ומושלמת כי אצלינו כולם מרוצים.

פנו אלינו עוד היום ותקבלו שירות מקצועיות ואמינות לאורך כל הדרך

5/5 - (14 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..