איך בוחרים מערכת הגברה איכותית לפי מספר המשתתפים

מערכת הגברה באירועים ובמסיבות היא הדבר המרכזי של האירוע. תארו לעצמכם מסיבה ללא מוזיקה, עכשיו תארו לעצמכם מסיבה ללא מוזיקה איכותית… אם אתם מארגנים מסיבה או שאתם מפיקי אירועים במקצוע אתם זקוקים למערכות הגברה מקצועיות ואיכותיות, חלק גדול מהתקציב במסיבות ואירועים מוקדש למערכות ההגברה, אנו מקווים כך לפחות (בשבילכם). כמפיקי אירועים אתם צריכים להשקיע במיקסרים, במיקרופונים ובמערכת רמקולים לחדר שבו מתקיים האירוע.

איך בוחרים מערכת הגברה איכותית לפי מספר המשתתפים

הקהל של היום חשוף למדיה ולטכנולוגיה ולכן הוא גם דורש יותר. יותר איכות ויותר אופציות. וזה מה שמביא יותר ויותר מארגני מסיבות ומפיקי אירועים, אפילו מזדמנים, לחפש מערכת הגברה מקצועית שתענה על הדרישות של הקהל. שהוא לא ייצא מבואס אחרי האירוע. נשמע לכם מוכר? האם גם אתם מחפשים לרכוש מערכת הגברה מקצועית?

במאמר שלפניכם אנו מביאים מידע רלוונטי שיסייע בידכם לרכוש את מערכת ההגברה המתאימה לצרכים שלכם.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

איך קונים מערכת הגברה
כך קונים מערכת הגברה לפי מספר המשתתפים

מערכת הגברה שמתאימה לכם

אז באמת, איך מחשבים את עוצמת מערכת ההגברה הנדרשת? כל אירוע הוא הרי שונה הן בכמות המשתתפים והן מבחינת גודל האולם או שלפעמים הוא מתקיים בשטח פתוח.

וזה מהווה בעיה, כי מערכת הגברה היא יקרה ואמורה להיות רב שימושית ולא שנצטרך לקנות לכל אירוע מערכת חדשה ושונה.

אז בגדול, יש לנו כלל אצבע, מה שאומר שזה לא מדעי ולא חייב להיות כך, כלל אצבע פירושו כלל שנשען על נתונים מדעיים אך הוא הופשט לשם שימוש המוני במידע ולא בכל סיטואציה הוא מתקיים.

כלל האצבע שלנו הוא שלכל 20 משתתפים באולם סגור, כלומר, לא תחת כיפת השמיים, יש צורך בעוצמה של 150-200 וואט.

מה מכילה מערכת הגברה מינימלית?

מערכת הגברה מינימלית מכילה מיקסר לכיוון הסאונד, מיקרופון (בכמות אופציונלית, כלומר אפשר להוסיף כמה שרוצים, בדרך כלל 2), שני רמקולים איכותיים (לבחירה, רמקולים ניידים או רמקולים צמודי קיר או רמקולים שקועים) וחצובות והיא מתאימה לאירועים שאינם רבי משתתפים או לאירועים שבהם המערכת משמשת רק לחיזוק להגברה קיימת, שמובנית בתקרה וכדומה. לפי כלל האצבע שהבאנו, אירוע שמיועד למאה משתתפים ומעלה עד כמה מאות יזדקק למערכת הגברה גדולה יותר של 1000 וואט מינימום.

אמנם, כאמור, זה לא חוק מדעי, אבל תוכלו להתחיל לפי החישוב הזה ובהתאם לניסיון להתאים באופן מדויק לאקוסטיקה המקומית ולתנאי השטח. אתם תהפכו למומחים בתחום, קהל היעד שלכם יהיה מרוצה, מה שיביא לכם לקוחות נוספים. קהל שיוצא מרוצה מאירוע לא תמיד יודע להצביע ישירות על מה היה טוב ומה לא. לפעמים זה איכות הסאונד שלא צרם את האוזניים. בשורה התחתונה זה מביא שבחים למפיק האירוע גם בלי לדעת מה הסיבה הישירה, אבל אתם כן יודעים את הסיבה…

לסיכומו של דבר

הקהל של היום חשוף לטכנולוגיה ולכן הוא גם דורש יותר איכות ויותר אופציות. מה שמביא מארגני מסיבות ומפיקי אירועים לחפש מערכת הגברה מקצועית שתענה על דרישות הקהל. וכמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שמערכת הסאונד תהייה אפקטיבית, לא מדי עוצמתית ולא חלשה מדי, מומלץ לחשב עוצמה של 150 וואט ל-20 משתתפים, ומכאן התחילו לצבור ניסיון…

הצעד הבא שלכם להזמנת מערכת הגברה מקצועית וכן להזמנת רמקול אלחוטי לגינה או מערכת שמע לעסק, הוא ליצור אתנו קשר על מנת לרכוש מערכת הגברה מקצועית ואיכותית שתתאים בדיוק לצרכים שלכם.

 

5/5 - (1 vote)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..