איך בוחרים מערכת מולטימדיה לבית

בעבר מערכת מולטימדיה משוכללת הייתה שייכת לעשירים. היום נכנסו לעולם המולטימדיה שכלולים נוספים והמחיר שלהם דווקא צנח. ומעבר לכך יש גם בחירה רחבה של פירמות במגוון רמות ואיכויות. כמעט הכול הופך היום להיות דיגיטלי וכך גם מערכות המולטימדיה הביתיות הולכות והופכות יותר ויותר דיגיטליות וממוחשבות.

איך בוחרים מערכת מולטימדיה לבית

הגיע הזמן שגם אתם תשתדרגו למערכת מולטימדיה ביתית דיגיטלית משוכללת. במאמר זה נשתדל להביא כמה שיותר מידע על מערכת מולטימדיה לבית. אנו בא.א. מערכות אנו מתמחים כבר שנים במכירת והתקנת מערכות מולטימדיה לבית. יעידו על כך אלפי לקוחות מרוצים. אנו רואים עין בעין עם הלקוחות את המטרה לשמה נועדה המערכת – להביא לביתכם חוויית שמיעה וצפייה שלא הייתם רגילים להם עד היום.

בכדי לעשות בחירה נכונה של מערכת מולטימדיה מה שנדרש הוא מילה אחת: התאמה. צריך להתאים לכם את המערכת הספציפית שמתאימה לגודל החלל שבו אתם מתכוונים להניח את המערכת, להרגלי הצפייה וההאזנה שלכם ולמשתמשים עצמם שזה בעצם אתם – הקונים (בניגוד למשל למערכת סאונד לעסק שאתם לא יכולים שם להתאים את השמע לקהל לקוחות מגוון). הסיפור כאן הוא לא כסף – כלומר, אין זה אומר שאם תשקיעו יותר כסף במערכת מולטימדיה תקבלו מערכת יותר טובה ואיכותית.

מילת הקסם היא כאמור – התאמה. (ברור שיש הבדלים במחירים בין מוצרים מפירמות איכותיות יותר ואיכותיות פחות, אך אי אפשר להתבסס רק על זה, הטענה שלנו כאן היא שההתאמה יותר חשובה). ומעבר להתאמת המערכת יש כאן אלמנט נוסף שמאוד משפיע על איכות המערכת, והוא – איכות ההתקנה וההרכבה של המערכת. כשתקנו אצלנו את המערכת תקבלו גם הדרכה מדויקת לגבי ההתקנה.

איך בוחרים מערכת מולטימדיה לבית
איך בוחרים מערכת מולטימדיה לבית. אנו נעשה לכם סדר

ממה מורכבת מערכת מולטימדיה לבית

בכדי לקבל את המוצר הטוב ביותר והמתאים ביותר עבורכם, יש צורך להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום שלהם ותק במכירת והתקנת מוצרי מולטימדיה שונים ומצד שני הם מתמצאים ומתעדכנים באופן תמידי גם בשכלולים העדכניים ביותר בתחום. כי אם אתם קונים מערכת סטריאו פשוטה, אין פה הרבה מה להסתבך, אבל מערכת מולטימדיה היא הרבה יותר מורכבת ויש בה גם האזנה וגם צפייה.

אז במערכת סטריאו אנו מאמינים שתוכלו להסתדר בלי הדרכה מיוחדת, אבל כשאתם רוצים להשקיע במערכת מולטימדיה היינו ממליצים לכם להיכנס אלינו ולקבל ייעוץ מקצועי לגבי המערכת המתאימה ביותר בשבילכם. במערכת מולטימדיה צריך לדעת לעשות את ההתאמה הנכונה בין המקרן למגבר ובין המגבר לרמקולים וכן הלאה.

ממה מורכבת מערכת מולטימדיה? דבר ראשון זה הקלט – המקור שממנו מגיע השמע. אם זה DVD, מחשב או כבלים וכו'. רכיב נוסף במערכת המולטימדיה הוא המגבר – הרסיבר, המגבר משמש כשליח שמעביר את התמונה או קובץ השמע מהקלט לעבר היעד הסופי שזה הרמקולים ומסך הקרנה קבוע. ולבסוף מה שאתם רואים או שומעים (הפלט) זה המסך – לקבצי הצפייה והרמקולים – לקבצי השמע.

ממה מורכבת מערכת מולטימדיה לבית
ממה מורכבת מערכת מולטימדיה לבית

איך בוחרים נכון מערכת מולטימדיה לבית ומה היא מכילה

לגבי הרמקולים – חשוב לתת דגש על הרמקולים שיהיו איכותיים, בעלי צלילים נקיים וברורים (בעיקר אם מדובר ברמקולים לגינה נגד מים או רמקול למקלחת). מובן מאליו שבחירה שגויה של רמקולים או של המסך הורסים את כל ההנאה מהמערכת כולה, כי עם כל הכבוד לרכיבים המשוכללים, מה שצריך לעניין אותנו בסוף זה התוצאה. ולכן אנו נעשה כול כדי שאכן תיהנו מהמוצר המתאים לכם ביותר באמצעות ייעוץ ותכנון נכון בעת הרכישה.

קודם כל נבהיר כי אנו נותנים ייעוץ לגבי מערכות מולטימדיה איכותיות מומלצות ולכן אנו מאוד ממליצים לכם לבוא אלינו בכדי לקבל ייעוץ והתאמה מקצועית של מערכת המולטימדיה. ובינתיים נביא לכם כמה טיפים לבחירת מערכת מולטימדיה: לפני הרכישה נסו לחשוב ולתכנן מהם הרגלי הצפייה שלכם ושל בני ביתכם, בחירה של מערכת מולטימדיה צריכה לקחת בחשבון גם את השיקול הזה של הרגלי הצפייה וההאזנה שלכם.

אם אתם בשלבי בנייה ושיפוץ מומלץ מאוד להביא לשיתוף פעולה בין הקבלן למתקין של המערכת, כך הם יכולים לתאם הסתרה של כבלי מתחת לקיר גבס וכדומה. אתם מוזמנים ליצור קשר אתנו כבר עכשיו בשביל לקנות מערכת מולטימדיה משוכללת ומתאימה לצרכים שלכם.

איך בוחרים נכון מערכת מולטימדיה לבית
איך בוחרים נכון מערכת מולטימדיה לבית
5/5 - (2 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..