איך בוחרים מערכת סטריאו לעסק

מהם השיקולים הכי חשובים כשאתם באים לקנות מערכת רמקולים לעסק? ובקיצור איך בוחרים מערכת סטריאו לעסק? כבעלי עסקים בתחומים שונים ומגוונים אי אפשר לצפות שתבינו במושגי מוזיקה ומערכות שמע ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. ישנם מערכות סטריאו המצטיינות בצלילים איכותיים ונקיים וישנם מערכות שדווקא פחות מצטיינות באיכות הצלילים אבל יש בהם יותר אפשרויות של חיבורים חיצוניים. וכמו בכל דבר בחיים, אין אחד שיש לו את הכול.

כל בחירה מצריכה ויתור על פרט פחות חשוב, וזו החוכמה, לדעת לבחור את הבחירה הטובה במצב הנתון. תצטרכו להחליט האם אתם רוצים איכות צלילים מטורפת בעסק או שאתם מסתפקים בצליל נעים לאוזן ולאו דווקא האיכותי ביותר. והאמת, זה תלוי באיזה עסק מדובר. כדי לייעץ לכם על מערכת מתאימה לעסק צריך להכיר היטב את מערכות הסטריאו.

איך בוחרים מערכת סטריאו לעסק

המלאכה של בחירת מערכת סאונד לעסק היא מעט יותר קשה מאשר בחירת מערכת שמע לבית. כשמדובר במערכת שמע לבית או בבחירת רמקולים אלחוטיים לבית אתם יכולים פשוט להפעיל את המערכת בחנות ולהתרשם אם היא מתאימה לכם. במקרה הזה, שאתם בוחרים מערכת שמע לעסק אתם נדרשים לדמיין מה הקונים שלכם יאהבו וזה כבר הרבה יותר מורכב.

מה שכן מומלץ הוא לבחור בפירמות ידועות שידועות באיכותן, היות ולא הייתם רוצים להתעסק עם תיקונים של מערכת שמע בזמן שאתם בעסק. ולכן במקרה של בחירת מערכת שמע לעסק עדיף להשקיע מעט ולרכוש מערכת שמע איכותית, יותר ממה שאתם מפרגנים לעצמכם בבית. הרכב מינימלי של מערכת סטריאו הוא 2 רמקולים וסאבוופר בשביל הבס.

ברוב העסקים מומלץ להשקיע בהתקנת רמקולים שקועים בקיר או בתקרה. ויש מגוון של רמקולים שקועים איכותיים (ראו גם רמקול שקוע למקלחת). אם מדובר בעסק נייד, כלומר עסק של רוכלות וכדומה או הפעלות בפארקים וכו' מומלץ כמובן להשקיע במערכת שמע ניידת. מה שאומר בעיקר רמקולים ניידים. כמו כן עם מעט השקעה תוכלו לרכוש מגבר שקוע קיר, זה לא יקר יחסית. גם במסכי הקרנה יש לנו הרבה מה להציע.

איך בוחרים מערכת סטריאו לעסק
איך בוחרים מערכת סטריאו לעסק שתביא לכם לקוחות

מערכת סאונד מקצועית ומסך הקרנה

מסכי הקרנה חשמליים מקצועיים. מסכי הקרנה להתקנה על הקיר או מסכים עם חצובות להעמדה על הרצפה. כמו גם מקרנים מקצועיים ממיטב החברות בכל מיני גדלים ומדרג מחירים רחב. הטרנד החדש של הרמקולים הוא מקרני קול. יש לנו מגוון רחב של מקרני קול לעסקים איכותיים יותר או פחות ובמחירים נוחים.

מה שחשוב כשאתם קונים מערכת סאונד מקצועית לעסק, הוא להוסיף גם את מתקני התלייה לכל אביזר. בעסק זה הרבה יותר חשוב מאשר בבית. בבית אפשר להניח שלט, או מקרן או כל אביזר אחר על השולחן. בעסק אין איפה להניח וזה עלול לגרום לנזקים למערכת ולבלאי מהיר. יש לנו בחנות מגוון של מתקני תלייה לבחירתכם.

לעומת זאת אם מדובר ברמקולים עדיף להשקיע ברמקולים שקועים מאשר לחבר אותם עם מתקני תלייה. אבל לא תמיד זה אפשרי, אם מדובר בקירות בטון הדבר מורכב מעט יותר ועלול לעלות לכם הרבה כסף. לכן, אם המקום של העסק עדיין לא בנוי, הודיעו על כך לקבלן לפני היציקה כך ניתן למצוא פתרונות זולים לרמקולים שקועים בלי להתפשר על מערכת סאונד מקצועית. למידע נוסף בקרו במאמרינו הרבים כאן באתר.

צרו קשר עכשיו לייעוץ איך בוחרים מערכת סטריאו לעסק.

מערכת סאונד מקצועית
מערכת סאונד מקצועית ומסכי הקרנה לעסק שמתאימה לכם
5/5 - (1 vote)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..