איך להתאים מערכת כריזה לעסק שלכם

איך בוחרים מערכת כריזה לעסק? השאלה הזו מטרידה אתכם אם אתם פותחים עכשיו עסק או אם יש לכם כבר עסק ואתם רוצים לשדרג את מערכת הכריזה. מה שברור הוא שאתם צריכים לבחור במערכת כריזה מתקדמת שתתאים לכם לטווח ארוך. לא כל יום מחליפים מערכת כריזה. כמו כן חשוב שזה יהיה מותאם לצרכים של העסק שלכם.

איך להתאים מערכת כריזה לעסק שלכם

מערכת כריזה טובה היא מערכת כריזה איכותית עם יכולות מתקדמות. זה הבסיס, מעבר לכך ניתן לכם כאן כמה טיפים נוספים להתאמה מושלמת לעסק שלכם. שהרי אם אתם בעלי העסק או אפילו רק מנהלים את העסק, המשימה של בחירת מערכת כריזה טובה היא תפקידכם. אלא שתמיד תוכלו לסמוך עלינו – א.א. מערכות – יש לנו ניסיון רב בהתאמה של מערכות כריזה ומערכות שמע לעסק ולבית.

מערכת כריזה נחשבת למוצר חשמלי מסוג מתח נמוך, על כל המשתמע מכך. מערכת הכריזה משמשת לכל מיני מצבים. השימוש הראשון והעיקרי הוא למסירת הודעות לעובדים וכן לקהל הלקוחות או המבקרים הנמצאות בחלל החנות או העסק, זה יכול להיות גם עסק המורכב מכמה מפלסים.

בראש רשימת העסקים החייבים להשתמש במערכת הכריזה נמנים עסקים כמו מלון, בית ספר, מרכז רפואי, מרכז קניות, שדה תעופה, בניין משרדים, מפעל ועוד. מערכת כריזה משמשת גם כמערכת אזעקה לעתות חירום, לפי מצבים אוטומטיים שהוגדרו מראש (כגון שריפה בבניין) או להתרעה ידנית במקרה של חירום. על פי החוק, כל מבנה ציבור מחויב בהתקנה של מערכת כריזה. יש עסקים שכחלק מהתנאים לקבל רישיון עסק הם חייבים להתקין מערכת כריזה בעסק.

איך להתאים מערכת כריזה לעסק שלכם
איך להתאים מערכת כריזה לעסק שלכם לפי האופי של העסק

השימושים של מערכת כריזה בעסק

מערכת כריזה מתקדמת מחוברת היום לגלאי העשן או לגלאי האש וכדומה. למערכת הכריזה ישנם שימושים נוספים, פחות חיוניים. כגון השמעת מוזיקת רקע בחלל העסק. מערכת הכריזה היא גם מודיעה על סיום הפסקה בבית הספר או במקום העבודה וכן על סיום יום עבודה או יום לימודים וכדומה. מערכות הכריזה של היום ניתנות להזין בתוכם את הצלצול לפי שיר מוסיקלי רצוי.

למערכת כריזה יש גם שימוש בחדרי ישיבות בעלי חללים גדולים. בדומה לכך יש מערכות כריזה הנמצאות בשערים ובכניסות לחניונים או לאולמי אירועים וכדומה. כאשר אתם קונים מערכת כריזה הקפידו שהיא תהייה בהתאם לתקנים. התקן המתייחס למערכת כריזה הוא תקן 1220 חלק 3. כמו כן גם מפרט 160 של משרד הפנים ומשטרת ישראל מתייחס לתקני מערכות הכריזה.

חלק מהדגשים שהתקן בא להבטיח הוא שהמערכת תפעל בכל מצב, גם אם יש הפסקת חשמל במקום. ולכן התקן דורש שבמערכת הכריזה תהייה מחוברת למצבר או לגנרטור חירום. או לחילופין שיהיה מותקן מצבר חירום במערכת. החיבור למצבר חירום בא לוודא שהמערכת יכולה לפעול לפחות חצי שעה לאחר הפסקת חשמל מקומית.

השימושים של מערכת כריזה בעסק
השימושים של מערכת כריזה בעסק

המלצות למערכת כריזה

ההמלצה שלנו היא להשתמש במצבר חירום שאינו מצריך טיפול תמידי. בנוסף, אנו ממליצים שגם המיקרופון יהיה מחובר למצבר החירום או לגנרטור. בכדי לעמוד בתקנים מערכת כריזה חייבת להיות מותקנת על ידי אנשי מקצוע שיש להם ניסיון וידע כיצד להתקין מערכת כריזה שתהייה תואמת את כל התקנים.

מערכת הכריזה תותקן על ידי איש המקצוע לאחר ניתוח צרכים מקצועי. בניתוח הצרכים מופיעים פרטים מדויקים אודות המאפיינים הייחודיים של העסק שלכם. כמו כמות אזורי הכריזה, כמות הרמקולים והאביזרים הנדרשים, כמות בקרים וחיבורים, עוצמות וסוגי ציוד הקצה – רמקול שופר, רמקול כריזה, רמקולים שקועים מומלצים, רמקול קיר, רמקול טורי, עמדת מרצה ועוד.

עוצמת המתגים והמגברים מופיעים גם הם בדוח ניתוח הצרכים. כמו גם אם יש חיבור למערכות נוספות וכן אביזרים נוספים נדרשים וציוד נלווה לכל עסק באופן מדויק לפי צרכי העסק. אצלנו בא.א. מערכות מומחים בהתקנת מערכות כריזה לעסקים לפי הדרישות והצרכים המיוחדים של העסק שלכם. יש לנו ניסיון רב בתחום כמו בכל תחום מערכות מולטימדיה ומערכות שמע לבתים פרטיים ולעסקים כגון רמקולים לסטודיו. הזמינו עכשיו מערכת כריזה לעסק שלכם. אצלנו תוכלו להזמין גם מערכת רמקולים לחדר, רמקולים אלחוטיים לסלון וכן התקנת מערכת קולנוע ביתית.

המלצות למערכת כריזה
המלצות למערכת כריזה איכותית
5/5 - (1 vote)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..