אפיון צרכים למערכת שיחות וידאו לעסק

כיום כל עסק קטן כגדול צריך להיות מתקדם וטכנולוגי. זה מה שנותן לו מוניטין ושם של בעל עסק מתקדם. אבל לא רק, טכנולוגיה מתקדמת לעסקים מתפרשת היום על רוב פעילות העסק, כמו שירותי טלפוניה, שיחות ועידה, חדר ישיבות ועוד. מערכת מולטימדיה לעסק היא הכרחית וחיונית להמשך שגשוג העסק. אתם חייבים מישהו שמבין ויכול לייעץ לכם ולכוון אתכם.

איך עושים אפיון צרכים למערכת שיחות וידאו לעסק

יותר ויותר בעלי עסקים רוצים לחבר את העסק למערכת מולטימדיה משוכללת אבל הם מרגישים שאין להם הבנה מספקת בתחום זה וחוששים מטעויות.

נשמע מוכר? האם גם אתם רוצים הדרכה בנושא אפיון צרכים למערכת שיחות וידאו לעסק?

במאמר הנוכחי – בחירת ובניית אפיון צרכים למערכת מולטימדיה לעסק, על קצה המזלג.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

איך עושים איפיון צרכים למערכת מולטימדיה לעסק
איך עושים אפיון צרכים למערכת מולטימדיה לעסק

מערכת לשיחות וידאו:

דבר ראשון חשוב לדעת כי כמעט כל עסק כיום זקוק לשיחות וידאו.

  • כשבוחרים מערכת מתאימה לשיחות וידאו לעסק צריך לחשוב בטווח של כמה שנים מהיום.
  • כמו כן, יש הבדל בין מערכות לשיחות וידאו המיועדות גם לשיחות בינלאומיות או רק לשיחות וידאו מקומיות (בדומה למערכות שמע ביתיות) בין סניפי העסק בארץ.
  • חשוב לוודא שהמערכת נתמכת בעברית, שיש לה חיבורי USB וכמובן חיבור WIFI.

מסך:

  • בעניין המסך, יש להחליט מהו גודל המסך הנדרש, בהתחשב בכמות האנשים העתידים לצפות במסך, וכן במיקום ובחלל החדר (המקובל הוא גודל מסך של 85 אינץ' ומעלה).
  • כמו כן, יש להתאים את המסך לסגנון העיצובי של החדר.
  • יש להעדיף מערכת שניתן בקלות לחבר למערכת המחשוב של העסק. וזה חשוב מאוד, כדי שלא תצטרכו לשרוף 15-20 דקות בממוצע בכל פעם שתצטרכו להפעיל את המערכת.

רמקולים:

  • כדי להשיג את האיכות הנדרשת – שלא יהיה שקט מדי וגם לא רועש מדי (וכן לא ריכוז ווליום גבוה מדי באזור אחד של החלל), יש להתחשב בצורה הגיאומטרית של החלל המיועד וכן בחומרים שיחפו (או שמחפים) את הקיר (טיח או קרמיקה וכו') בחדר ולבדוק האם מדובר בחומר שמועיל לאקוסטיקה או להיפך.
  • יש לבדוק האם יש בידוד אקוסטי ששומר מזליגת הרעש לחדרים הסמוכים, זה יכול להפריע לעובדים היושבים בחדרים הסמוכים וגם לגרום להדלפות לא רצויות של ישיבות ההנהלה…
  • בכל מקרה מקובל לבחור ברמקולים שקועים לתקרה בעלי 80 וואט לפחות וברמקול בעל איכות HD.

כללי:

  • כדאי לדעת כי כיום העיצוב המקובל למערכות מולטימדיה לעסק הוא עיצוב מינימליסטי, כלומר לא בולט ולא מודגש. כחלק ממגמה זו הרבה בעלי עסקים משתמשים עם ציוד אלחוטי (בדומה לרמקולים אלחוטיים לגינה), כך שלא ייראו החוטים בחיבורים. אולם צריך לקחת בחשבון שלרוב, חיבורים אלחוטיים הם פחות איכותיים מאשר חיבורים חוטיים.
  • כמו כן, חשוב לדעת ולהדגיש, שכשמתכננים מערכת מולטימדיה לעסק, צריך לתכנן את זה בצורה מודולרית שיהיה ניתן להרכיב ולפרק בקלות כשתרצו להחליף לציוד משוכלל יותר ובכדי לעמוד בקצב ההתחדשות והחדשנות של מערכות המולטימדיה.

לסיכומו של דבר

בעלי עסקים רבים רוצים לחבר את העסק למערכת מולטימדיה משוכללת אבל הם מרגישים שאין להם הבנה מספקת בתחום זה וחוששים מטעויות.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שלא תעשו טעויות, חשוב לבחור מערכת לשיחות ווידאו שתתאים לכמה שנים הקרובות, לאפיין את העסק מבחינת שיחות בינלאומיות / מקומיות, לוודא תמיכה בעברית ושיש לה את כל סוגי החיבורים. כמו כן, לבחור גודל מסך לפי חלל החדר וסגנונו העיצובי ושניתן לחברו בקלות למערכת המחשוב הכללית של העסק.

כמו כן, לבחור ברמקולים לסטודיו המתאימים לצורה הגיאומטרית של החלל ולחיפוי שעל הקיר וכן לדאוג לבידוד אקוסטי של חדר הישיבות מבפנים כלפי חוץ. חיבורים אלחוטיים הם מאוד מקובלים כיום, אבל זה על חשבון האיכות. חשוב לתכנן את התקנת מערכת המולטימדיה באופן שיהיה קל לפירוק והרכבה.

הצעד הבא שלכם הוא להרים טלפון או ליצור אתנו קשר בכל דרך אפשרית, כדי לתאם פגישת ייעוץ אחד על אחד.

במאמר הבא תוכלו לקרוא על התקנת מערכת קולנוע ביתית.

5/5 - (1 vote)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..