האם אתם עדיין מבזבזים זמן לחפש מערכת הגברה איכותית

איך בוחרים רמקולים מעוצבים לסלון? האם אתם צריכים לבחור מערכת הגברה לעסק ואתם הולכים לאיבוד במבחר הקיים, במה כדאי לבחור? מה מומלץ? באיזה רמקולים לבחור? באיזה מגברים? מיקסרים, ומה עם המיקרופונים? כבלים ועוד. אם אתם מחפשים כבר זמן רב משהו איכותי ולא הצלחתם לצאת מההתלבטות, אנו נביא לכם כאן את המידע.

האם אתם עדיין מבזבזים זמן לחפש מערכת הגברה איכותית ולא רואים תוצאות?

אצלנו תמצאו בדיוק מה שאתם מחפשים. נתחיל במידע הדרוש למפיקי אירועים / בעלי אולמות / מארגני מסיבות וכו'. אם במהלך העבודה אתם נתקלים בעיקר באירועים קטנים של פחות מ-50 משתתפים תוכלו להסתפק בסט של מערכת סאונד ביתית קומפקטית (שאנו בחנות נרכיב לכם במחיר משתלם, מתוך מגוון המוצרים האיכותיים שאנו מוכרים). אם אתם עוסקים באירועים גדולים של יותר מ-50 משתתפים במקום סגור, אנו נרכיב לכם סט מערכת הגברה עוצמתית יותר שמכסה את כל השטח. איך תדעו באמת מה מתאים לכם? כדי לשלוט בעוצמת הווליום צריך קודם כל שהרמקולים והמגברים יהיו חזקים ומתאימים לצורך לשמה הם משמשים. ולאחר מכן לבדוק שגובה הוואט של המערכת מתאים.

האם אתם עדיין מבזבזים זמן לחפש מערכות הגברה
כאן תפסיקו לבזבז זמן בשביל לחפש מערכות הגברה

כלל אצבע למדידת גובה ווליום מומלץ של מערכת הגברה

כלומר, אם תרצו להשיג ווליום גבוה, ותסתפקו במגבר שאינו מתאים לרמת הווליום שהגדרתם, זה יגרום לעומס מיותר ולבלייה מהירה של הציוד. כדי לוודא שאכן המגבר מתאים מומלץ להפעיל לפני הקנייה את מערכת ההגברה בווליום גבוה מאוד, ולבדוק האם זה מתאים לצורך שאליו הוא מיועד. כמקדם ביטחון מומלץ לקחת ווליום גבוה מעט ממה שגיליתם בבדיקה. בדיקה זו נותנת אינדיקציה לגבי הווליום שאתם הולכים להשתמש אתו ולפי זה נתאים לכם את כל הסט ונמנע שחיקה והתחממות של המערכת. בואו נדבר במספרים: ישנו כלל אצבע שאומר להכפיל ב-2 את מספר האנשים שישתתפו באירוע, המספר שיתקבל הוא גובה הווליום הנדרש (לפחות. יש אירועים שדורשים יותר), כלל זה אינו תקף למערכת קולנוע ביתית בסלון.

כלל אצבע למדידת גובה ווליום מומלץ של מערכת הגברה
מדידת גובה ווליום מומלץ של מערכת הגברה

המלצות לסט של מערכת הגברה

  • טיפים כלליים: רכשו ציוד של חברה אמינה שתיתן לכם שירות בכל מקרה של תקלה. כמו כן מומלץ לרכוש קייסים ותיקים לציוד כדי שימנעו מחבלות ושבירה, (בעיקר למיקסר), שכן לא מדובר במסך קולנוע ביתי למשל, שיכול לעמוד על מקומו בשלום לאורך שנים.
  • בחירה של המיקרופון – תמיד רכשו יותר מיקרופונים ממה שנראה לכם שאתם צריכים, שיהיה לכם לרזרבה. בחרו לפי המטרה מיקרופון אלחוטי או מיקרופון דינמי רגיל. אם אתם קונים מיקרופון אלחוטי הקפידו שהוא יהיה מיקרופון המאושר על ידי משרד התקשורת.
  • בעניין המיקסר – מומלץ שיהיה לו כמה שיותר כניסות.
  • בכבלים מומלץ מאוד לא לחסוך, כבלים איכותיים מבטיחים שהציוד יישמר ולא יקרה לו נזק. התייעצו עמנו לגבי עובי הכבל הנדרש.
  • רכשו אך ורק מחנות אמינה ואחראית.
המלצות לסט של מערכת הגברה
המלצות לסט של מערכת הגברה

א.א. מערכות הגברה ומולטימדיה שמגבירות את איכות החיים

אנו בא.א. מערכות מוכרים את מערכת ההגברה שתתאים לכם ביותר. אצלנו תמצאו כבלים איכותיים, מיקסר איכותי בעל כניסות רבות, כל סוגי המיקרופונים מחברות אמינות ואיכותיות. אנו מוכרים מערכות שמע והגברה לבתי עסק ולבתים פרטיים. כמו גם פתרונות תאורה והקרנה למוסדות ועסקים. יש לנו ניסיון של מעל 10 שנים בתחומי המולטימדיה ומערכות ההגברה. יש לנו מאות לקוחות מרוצים ברחבי הארץ שהתאמנו להם מערכות לפי הצרכים הספציפיים שלהם, בראייה כוללנית המשלבת גם חישובים מקצועיים של שטח וסוג האירועים. השירות שתקבלו אצלנו הוא שירות אדיב מצוות מומחה ומיומן המבצע מכירות והתקנות, על ידי מתקין מערכות קולנוע ביתי מומחה, תוך הקפדה על כך שתקבלו מוצרים טכנולוגיים ומשוכללים וגם מוצרים בטיחותיים המתאימים לתקנים המחמירים.

א.א. מערכות הגברה ומולטימדיה
א.א. מערכות הגברה מותאמות אישית

 

5/5 - (2 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..