הגיע הזמן להחליף מערכת שמע לבית

הגיע הזמן להחליף מערכת שמע לבית! הגיע הזמן להתקדם למערכת שמע מתקדמת ומשוכללת! כמו כל מוצר אלקטרוני, גם מערכת שמע נשחקת עם הזמן, הביצועים שלה יורדים ואתה החוויה שלכם מהמוצר. מערכת שמע משוכללת בבית מנעימה לכם ולילדים את השהות בבית, במטבח בעת בישול ואפייה בעבודות הניקיון והכביסה או שאר עבודות שגרתיות ואפורות.

מערכת שמע לבית

אצלנו ניתן להשיג את כל סוגי מערכות השמע, החל ממותגים ועד לחברות פשוטות וזולות יותר. אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי המערכות – ניידות, מערכות שמע גודל מלא או מערכות מיקרו. מוצרים נוספים בתחום זה שאנו מוכרים: בידורית קריוקי, בידורית ניידת, טרנסיסטור, מערכות סטריאו, פטיפונים עם רמקול מובנה ובלי, רמקולים איכותיים לסלון, נגנים ועוד ועוד. מערכת שמע טובה ואיכותית תיתן לכם שמיעה נעימה של מוסיקה, לא תפספסו שום צליל ותרגישו חלק מהמקהלה…

השירים האהובים עליכם יקבלו משמעות אחרת טובה יותר. עם מערכות שמע מחוברות לטלוויזיה או למקרן תקבלו חוויית צפייה הרבה יותר טובה ואיכותית. לשמוע את הסרט באופן ברור זה פשוט לחיות את הסרט… להיות בפנים בתוך המסך ולהבין כל מילה בלי הפרעות ודילוגים. כיום יש לנו מערכות שמע משוכללות שמתחברות גם לסמארטפונים ולטאבלטים, מה שמאפשר חוויית צפייה ושמע גם ממכשירים אלו.

 

מערכת שמע לבית
מערכת שמע לבית באיכות שלא תפספסו אף צליל

מערכות שמע לבית

מערכות שמע עדכניות ניתן לחבר למערכת הרצויה באופן אלחוטי לשיאים של חוויות שלא הכרתם עד היום. אם תנסו לא תבינו איך הסתדרתם עד היום… יש לנו מערכות שמע אלחוטיות מכל הסוגים, הן ממותגים מובילים והן מחברות זולות יותר אך כמובן טובות ואיכותיות. התקדמו עכשיו למערכת שמע לבית איכותית ומקצועית, פשוט כי מגיעה לכם חוויית שמיעה מושלמת! בואו לראות את המבחר שיש לנו בחנות או צרו קשר עם נציג המכירות שלנו. בואו אלינו ליהנות ממחירי מבצע אטרקטיביים. לא תתחרטו! בואו אלינו ליהנות מהמחירים המשתלמים ביותר ולקבלת ייעוץ מאנשי מקצוע המתמחים בתחום כבר למעלה מ-10 שנים.

השוו מחירים ותיווכחו שגם בזה אנחנו מובילים… אנחנו מובילים בכל סוגי מערכות שמע לבית, מערכות מיקרו, מערכות מיני ועוד. צרו אתנו קשר או בואו לחנות כדי להתרשם ממגוון המוצרים הגדול של מערכות שמע לבית.

מערכות שמע לבית
מערכות שמע לבית לשיא של חוויה שלא הכרתם

מערכות סאונד לבית

בחנותנו תמצאו מערכות סאונד לבית, במחירים נוחים מאוד. בואו אלינו ותקבלו ייעוץ מקצועי. במוצרי הסאונד הביתיות יש לנו בידוריות קריוקי, מקרנים, רמקולים למקלחת, רסיברים, מגברים, מסכי הקרנה, סאבים, רמקולים מוגני מים, שקועים או סמויים, בידוריות למרצים, מגברים דיגיטליים, מגברים אלחוטיים מגברים שקועים, מסכי הקרנה, מקרנים ועוד. גם במערכות סאונד לבית יש לנו את המותגים וכן את החברות הסטנדרטיות. אנו מוכרים ציוד לבתים פרטיים, למתקינים, לאנשי גבס ועוד.

כל המוצרים שלנו הם איכותיים ומקצועיים והשירות שלנו הוא נפלא. אתם מוזמנים לבקר בחנות, למשש ולחוש את המוצרים. כמו כן תקבלו אצלנו ייעוץ מקצועי ואמין, ייעוץ המבוסס על למעלה מ-10 שנות ניסיון. נעזור לכם לבחור את המוצר האיכותי והמתאים ביותר לבית ולצרכים שלכם. התחדשו במערכת סאונד חדשה ותראו איזה שינוי זה יעשה לכם במצב הרוח… זה ינעים לכם את בישולי ערב השבת והחג ובכלל את השהות בבית.

מערכות סאונד לבית
מערכות סאונד לבית איכותיים ובמחירים נוחים

מערכת סאונד ביתית

ישנם סוגים רבים של מערכות סאונד ביתיות, חלק מסוגי מערכות הסאונד הביתיות שאנו מוכרים:

  • מערכת רמקולים מוגני מים לשימוש חיצוני (מרפסת / גינה).
  • מערכת רמקולים המותקנים על הקיר באופן חיצוני (לא שקועים).
  • מערכת רמקולים שקועים בתקרה או בקיר בגדלים ובעוצמות שונות (סטנדרט, סאב, סנטר ועוד), בהתאמה לחלל הבית ולעיצוב של תקרת הגבס (עגולים או מלבניים – המלבנים הם בדרך כלל עוצמתיים יותר).
  • מקרן קול (פחות מומלץ, עקב איכותו הנמוכה).

טיפ לבחירה נכונה של מערכת סאונד ביתית: אם אתם בוחרים מערכת של רמקולים שקועים, מומלץ לבחור את סוג הרמקול בתיאום עם איש הגבס (או האדריכל/ית) להתאמה אופטימלית של מידות הקוטר ודרישות היצרן.

אנו מוכרים מערכת סאונד ביתית ומערכת שמע לעסק ישירות מהיבואן במחירים זולים בשוק. בואו לחנות או חייגו אלינו לקבלת ייעוץ.

מערכת סאונד ביתית
מערכת סאונד ביתית וכן אוזניות אלחוטיות מקצועיות

 

5/5 - (2 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..