הכירו את מערכות שמע לעסקים

זקוק למערכת סאונד כדי להשמיע מוזיקת ​​רקע או להכריז במסעדה, בית ספר, מחסן או מבנה מוסדי אחר? מערכת מתח גבוה מציגה לרוב את הפתרון החסכוני, הפרקטי והבטוח ביותר.

הכירו את מערכות שמע לעסקים המתקדמים ביותר

כשרוצים להזמין מערכת שמע לעסק, אי אפשר להסתפק במערכת שמע ביתית בלבד. כדי להבין מדוע ציוד שמע מסחרי עובד טוב יותר מציוד שמע ביתי עבור רוב העסקים, תצטרכו לראות במו עיניכם את מערכות השמע המשוכללות שיש לנו להציע לעסקים, ותיווכחו שההבדל בין מערכות השמע לעסקים לבין מערכות השמע לבית הוא עצום.

הכירו את מערכות שמע לעסקים
הכירו את מערכות שמע לעסקים המתקדמות

רשימה של חלק מהמוצרים והחברות המייצרות ציוד שמע איכותי לעסקים:

מערכות סאונד מבית Electrovoice, JBL, Yamaha ו-QSC (מתאימות לחדרי כושר וכדו'), מערכות סאונד מבית Atlas Sound, Bose ו-JBL (מתאימות למסעדות), מערכת סאונד מבית Atlas Sound (מתאימה לחנויות קמעונאיות), מערכת סאונד מבית Atlas Sound (מתאימה לכיתות, חדרי הדרכה וכדו').

לפעמים מקלט סטריאו ביתי סטנדרטי וכמה זוגות רמקולים יכולים להספיק לעסק קטן, כמו מסעדה קטנה, שזקוקה למוזיקת ​​רקע נאותה ולא יותר מכך – אבל זה אולי לא יעבוד טוב במערכת שדורשת הרבה רמקולים והרצות חוטים ארוכות.

כי מגברי סטריאו סטנדרטיים מוציאים אותות במתח נמוך וזרם גבוה הדורשים חוטי רמקולים עבים (ויקרים יחסית) כדי להפעיל רמקולים מרוחקים (בדומה למערכת רמקולים לגינה). וככל שמוסיפים יותר רמקולים למערכת סטריאו פשוטה, כך קשה יותר לחבר אותם בבטחה. אתם עשויים לגלות שאתם צריכים מגברים מרובים, מה שמעלה את העלויות בצורה ניכרת.

לכן לפעמים צריך להתאים לעסק שלכם מערכת בעלות הספק גדול יותר של 70 וולט, ומכיוון שהמתח גבוה, הזרם העובר במערכת 70 וולט נמוך. אפשר להשתמש בחוטי רמקולים דקים יותר ופחות יקרים. למגברים במערכות אלו אין בעיות של עומס במערכת החוטים, לא משנה כמה רמקולים תחברו אליה.

במערכת זו כל עוד דירוג ההספק הכולל שלהם אינו עולה על קיבולת ההספק של המגבר זה לא משנה כמה סוגי רמקולים מחוברים בו זמנית למערכת. המשמעות היא שמגבר בודד של 500 וואט יכול להפעיל בקלות 80 עד 90 רמקולים של 5 וואט, ולכסות שטח ניכר עבור מוסיקת רקע והודעות.

נדרש רק בערך וואט אחד כדי להפיק הודעות או מוזיקת ​​רקע הנשמעות בבירור מרמקול במרחק של כ-0.3 מטר מהמאזין (שני וואט בסביבה רועשת כמו מסעדה או מכולת).

איך קובעים כמה רמקולים לשים בכל חדר? עבור רמקולים צמודי תקרה בחללים פתוחים, כלל אצבע אומר שהמרחק בין הרמקולים צריך להיות כפול מגובה התקרה. חדר שגודלו 12 מ"ר ויש לו תקרה בגובה 3 מטר יכוסה היטב על ידי ארבעה רמקולים צמודי תקרה במרחק של 6 מטר אחד מהשני.

בעוד שמערכות 70 וולט מושלמות עבור מוסיקת רקע והכרזות קצרות, הן אינן הבחירה הנכונה עבור מוזיקה חיה, נאומים, הצגות בית ספר או כל סוג דומה של אירוע. בשביל זה צריך מערכת PA נפרדת. אנו בא.א. מערכות יכולים לעזור לך לבחור את הרמקולים, המיקסר, המגברים, המיקרופונים והכבלים הנכונים. יועץ המערכות שלנו יכול לעזור לכם להשיג את מערכת האודיו/וידאו הטובה ביותר עבור העסק שלכם.

רשימה של חלק מהמוצרים והחברות המייצרות ציוד שמע
רשימה של חלק מהמוצרים והחברות המייצרות ציוד שמע

עם פתרונות האודיו שלנו תשמעו את ההבדל

תיק האודיו שלנו כולל מגברים, מעבדים תעשייתיים, אלקטרוניקה אישית ויישומי אודיו מקצועיים. מצאו פתרונות ליישומים בעלי ביצועים גבוהים ומותאמים לתקציב שלכם.

עצבו ללקוחות שלכם חוויות קנייה עם מגוון מגברי השמע, ממירי הנתונים והמעבדים המוסמכים והטובים ביותר.

בכל מקרה נוכל לבנות מערכת סאונד המתאימה לעסק שלכם בהתאמה אישית.

אצלנו תקבלו התאמה של מערכת סאונד לעסק שלכם וכן ייעוץ למסך הקרנה מומלץ ומותאם אישית.

לקבלת ייעוץ מומחה והצעת מערכת בחינם לעסק שלכם, התקשרו אלינו – לא.א. מערכות. כמו כן, תוכלו להגיש לנו את התוכנית האדריכלית שלכם ואנו נרכיב לכם מערכת סאונד וכן ייעוץ להתקנת מקרן בתקרה. היועצים שלנו יעזרו לכם לתכנן את המערכת שלכם ולחבר הכול ביחד.

עם פתרונות האודיו שלנו תשמעו את ההבדל
עם פתרונות האודיו שלנו תשמעו את ההבדל
5/5 - (1 vote)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..