המדריך לקניית מערכת סטריאו בשנת 2023

אין היום בית בלי מערכת מוזיקה כל שהיא, אבל המבחר הענק שהשוק מציע היום מבלבל קצת. לא יודעים מה עדיף, במה להשקיע, איזה מערכת. האם מערכת קולנוע ביתית עם רמקול שקוע בקיר, מערכת סטריאו או אולי בכלל משהו אחר.

המדריך לקניית מערכת סטריאו בשנת 2023

כבר עכשיו נאמר – במאמר זה אנו נכתוב על הדרך לבחירת מערכת סטריאו בזמננו. אולם לפני כן ננסה לעשות קצת סדר בדברים.

מערכת קולנוע ביתית, היא מערכת שאפשר להרכיב אותה לבד, לפי הצרכים והתחביבים שלכם. ואפשר גם לקנות אותה קומפלט מן המוכן. מערכת קולנוע ביתית היא המערכת שבדרך כלל מתאימים למסך ה-LCD הגדול של הטלוויזיה עם אופציה של רמקולים אלחוטיים לסלון. לחוויית צפייה מושלמת.

לעומת זאת, מערכת סטריאו מתאימה יותר לחדר הילדים או מיקום אחר שבו יש צורך במשהו קומפקטי ולא מורכב מדי (גם בזה יש כמה רמות). קל לתפעול וארגונומי. מערכת זו היא המערכת המסורתית והוותיקה שזכורה אף לבני ה-40+ עוד מימי ילדותם (מי שזוכר את הווקמנים והדיסקמנים שירים את היד…). אולם גם במערכת הסטריאו הוכנסו היום שכלולים רבים והם הותאמו לדורנו, עד שאפשר לומר שאם מערכות הסטריאו של פעם ייפגשו עם מערכת דומה של היום, הם לא יכירו אחד את השני… ישנם כיום גם מערכות סטריאו שיכולות להיות תחליף למערכת קולנוע ביתית, גם בחיבור לטלוויזיה. אלא שצריך לוודא כשקונים שיש לה את החיבורים המתאימים לכך.

המדריך לבחירת מערכת סטריאו לבית
המדריך לבחירת מערכת סטריאו לבית

אז תכל'ס, איך קונים מערכת סטריאו?

מה שמעניין אותנו במערכת סטריאו היא איכות השמע, אחרת, ניתן להסתפק בצלילי המוסיקה המופקים מהסמארטפון. ישנם 2 דרכים לוודא שהמערכת מפיקה צלילים ברורים ואיכותיים – א. יצרן מוכר בדרך כלל משקיע יותר באיכות של מערכת שמע לבית. ב. עיון במפרט של המערכת.

מה מסתכלים במפרט של המערכת?

  • הספק RMS מבטא את העוצמה המרבית של הווליום. הספק RMS יותר גבוה הוא יותר איכותי.
  • במערכת האיקוולייזר – מומלץ מערכת עם מצבי שמע רבים (Preset) ורצוי שתהיה אפשרות לכוונון ידני של מצבי השמע (כגון: DSP, Treble וכוונון ידני של הבס).
  • מומלץ מאוד שלמערכת הסטריאו יהיו החיבורים הבאים: USB, חריץ לכרטיס זיכרון (דיסק און קי), Music Port ואפשרות חיבור לבלוטוס' כך תוכלו להפעיל מוסיקה במערכת הסטריאו דרך הטאבלט או הסמארטפון.
  • אוזניות סטנדרטיות (בקוטר 3.5 מ"מ), כך שתוכלו לקנות אוזניות בכל מקום.
  • ברדיו: שהמערכת תהייה עם סריקה אוטומטית, וטכנולוגייה של הצגת שם התחנה על הצג, גם בלי שמירה.

אז מה היה לנו במאמר?

רבים מגיעים לחנות ולא יודעים באיזו מערכת הגברה ביתית לבחור.

וכמו שראיתם במאמר –

מערכת סטריאו מתאימה לחדר הילדים או כל מיקום שבו יש צורך במשהו קומפקטי ולא מורכב מדי. קל לתפעול וארגונומי. זוהי מערכת הסטריאו.

ומה שמעניין אותנו במערכת סטריאו היא איכות השמע, אפשר לוודא זאת על ידי: א. יצרן מוכר. ב. עיון במפרט של המערכת:  הספק RMS גבוה, מערכת איקוולייזר עם מצבי שמע רבים ועם אפשרות לכוונון ידני, שיהיו חיבורי: USB, כרטיס זיכרון (דיסק און קי), Music Port ואפשרות חיבור לבלוטוס', אוזניות סטנדרטיות (בקוטר 3.5 מ"מ), מערכת רדיו עם סריקה אוטומטית, והצגת שם התחנה על הצג.

כדי לקבל הצעת מחיר למערכת סטריאו איכותית ומעולה או למסך קולנוע ביתי צרו עמנו קשר כבר עכשיו.

4.8/5 - (6 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..