התקנת מערכות שמע לחנות

נושא המוזיקה, כמו גם התקנת מערכות שמע לחנות, הוא חלק בלתי נפרד בחוויית הלקוח שנכנס אליכם לעסק. מוזיקה שמתנגנת בעצמה נכונה ובאיכות נכונה תשאיר את הלקוח בעסק ואף תגרום לו לתחושה נינוחה מאותה סיבה שהעסק שלכם נקי ומסודר.

אחד הדברים החשובים לבעל עסק כיום הוא הפנים של העסק שלו. אם זו חנות בגדים, מסעדה, מספרה, מכולת או כל עסק אחר אשר מחפש להכניס אליו את הלקוחות ולספק להם חוויה נעימה בעיצוב נכון של החנות, אוכל טעים במסעדה, שירות אדיב ומקצועי או כל דבר אחר שיגרום ללקוח לחזור אליכם.

התקנת מערכות שמע לחנות

כיום קיימים מגוון עצום של רמקולים ומערכות סאונד לעסק שיספקו מגוון פתרונות לצרכים שונים אך הבעיה העיקרית היא העלות הגבוהה של ציוד הסאונד וההתקנה. לכן מצאנו לבעיה זו פתרון מצוין של שילוב בין איכות גבוהה של רמקולים לחנות יחד עם התקנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

התקנת מערכות שמע לחנות

מערכות שמע לחנות

צוות הטכנאים שלנו בעל ניסיון עשיר של שנים בתחום התקנות קבע של מערכות סאונד. אנחנו יודעים לבצע התקנת מערכות שמע לחנות הכוללות את כל החיווט הנדרש בצורה האסתטית ביותר ובצורה המקצועית ביותר כך שאתם יכולים להיות רגועים שאתם בידיים טובות.

אנחנו נדע בצורה הטובה ביותר היכן למקם את הרמקולים בחלל החדר על מנת שצורת הפיזור תהיה אידאלית ונכונה. אנחנו נדע להדריך אתכם בשימוש של המערכת סאונד בצורה הטובה ביותר גם אם אין לכם שום ידע בעולם הסאונד.

וכמובן, אולי הכי חשוב, אנחנו נספק לכם אחריות מלאה עבור ההתקנה במידה ותצטרכו אותנו.

מה חשוב במערכת סאונד לעסק?

צריכים מערכת סאונד לחנות? הגעתם למקום הנכון.

אנחנו בחברת א.א. מערכות מתחמים בהתקנת מערכות סאונד למגוון עצום של עסקים שונים. ביניהם מערכות מוזיקה למסעדות, חנויות, בתי קפה וכו'

מערכת סאונד בדרך כלל כוללת:

רמקולים

רמקולים פאסיבים הם כאלו שאין להם מערכת הגברה פנימית, כמות מספקת של רמקולים, בפיזור נכון יכולה לספק פיזור סאונד למוזיקת רקע נעימה לחללים בגדלים שונים. הפיזור הוא, כמובן, בהתאם לגודל החלל.

היתרון המשמעותי של רמקולים פאסיביים הוא איכות הסאונד ביחס למחיר השפוי ומגוון יתרונות נוספים כמו שנאי קו, זרוע תליה ועוצמה גבוהה.

רמקול אקטיבי, הידוע גם בכינוי רמקול מוגבר, נקרא כך משום שהוא משלב מגבר פנימי בתוכו ובכך הוא לא דורש הוספה של מגבר חיצוני חזק במיוחד אלא פועל בצורה עצמאית. הסיבה שבדרך כלל מתקינים מגבר בכל מקרה היא לטובת איכות סאונד.

היתרון של רמקול אקטיבי הוא בהיותו מסוגל לטווח תדרים ועוצמות גבוה יותר, ולעיתים גם בהיותם של רמקולים מוגברים עמידים ואיכותיים יותר.

רמקולים פאסיביים הם לרוב הרמקולים אשר ישמשו לשימושים מקצועיים ברמה גבוהה. בעיקר בגלל ההתאמה שלהם לחיבור למגבר חיצוני.

התקנת מערכות שמע
התקנת מערכות שמע

התקנת מערכות שמע

מגבר

המגבר, או רסיבר (שכולל בתוכו מגבר), הוא בעצם הגשר בין כל הטכנולוגיה המודרנית שלנו לרמקולים האנלוגיים עצמם, שיכולים להיות גם בני 30 שנה.

הנתון החשוב ביותר עבור מגבר, או רסיבר, הוא עוצמת ההגברה, זהו למעשה ההספק של הרסיבר, שנמדד בוואט (W). בנוגע לנתון ההספק, כדאי להתייחס יותר למדד RMS, אשר מציין את ההספק הממוצע לאורך זמן. כדאי לדעת כי יצרנים רבים מסכמים את כלל ההספקים, ומציגים נתון משותף, לכן יש לבדוק כי ההספק המצוין מתייחס לכל ערוץ.

נתונים נוספים שכדאי לשים לב אליהם בנוגע למגבר הם:

יחס אות לרעש – היחס בין אות הצליל המוגבר לרעש של רכיבי ההגברה השונים. הנתון נמדד בדציבלים (dB). ככל שהיחס גדול יותר האיכות תהיה גבוהה יותר. מומלץ יחס של 100dB ויותר.

THD (Total Harmonic Distortion) – אחוז העיוותים של המגבר. השאיפה היא שאחוז העיוותים יהיה קטן ככל האפשר, בטווח של מאות עד עשיריות האחוז.

Damping Factor – בכל רמקול יש חלקים פיזיים שנתונים לתנודות בזמן הפקת הצליל. תפקידו של ה-Damping Factor למנוע מהתנודות הללו לפגום באיכות הצליל. ככל שהנתון הזה גבוה יותר כך יתקבל צליל מדויק יותר בתדרים הנמוכים, למשל באס מהודק ומדויק יותר.

בניגוד להתקנה של מערכת הגברה ביתית, בהתקנה של מערכת הגברה לעסק המגבר משמש גם כמערכת כריזה, על כן תמיד יותקן מגבר כחלק ממערכת סאונד לעסק.

על מה חשוב לשים דגש לגבי מערכת סאונד בעסק?

כיום כל בעל עסק מבין את החשיבות הגבוהה של מערכת שמע איכותית בעסק שלו. כמו אוכל טוב במסעדה או עיצוב נכון בחנות בגדים גם לסאונד יש חשיבות אדירה על מנת שהלקוח שלכם יקבל חווית רכישה נעימה בתוך העסק שלכם.

כל רשת מסעדות,בגדים,מוצרי בית ועוד מתייחסת ברצינות לנושא הסאונד בעסק שלה ומציבה את את הנושא הזה כתנאי הכרחי לפתיחת סניף נוסף ושוכרת אנשי סאונד ואקוסטיקה מקצועיים על מנת לאפיין את חלל החנות ולספק התקנה נכונה של מערכות שמע לחנות.

הצטרפו אלינו בעמוד הפייסבוק של א.א. מערכות

5/5 - (2 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..