מהי מערכת הגברה מקצועית

העלייה התדירה במחירים של מגוון מוצרים חיוניים מצריכה לעשות חישוב מושכל לפני שמוציאים כסף ולכן גם כשקונים מערכת הגברה צריך לקנות רק את מה שצריך ולא יותר. ואיך נדע מה צריך ומה יהיה מיותר? בשביל זה יש לנו בא.א. מערכות, את המומחים שלנו שיכולים לייעץ ולהמליץ לכם על מערכת הגברה או על מערכת סאונד ביתית, בדיוק את מה שאתם צריכים ולא יותר.

מהי מערכת הגברה מקצועית

אם אתם צריכים מערכת הגברה, מומלץ 'לעשות חושבים' ולשקול האם אפשר להסתפק עם בידורית. אם אתם לא עושים אירוע בסדר גודל של כמה מאות איש, וגם לא מדובר במופע זמר מקצועי, ייתכן שתוכלו להסתפק בפחות ממערכת הגברה שלימה שכוללת רמקולים, מיקסר ועוד. אולם גם בזה צריך לדעת מה לקנות, כי לא תמיד בידורית ייצא זול יותר.

וכשקונים מערכת הגברה יש להגדיר למוכר בדיוק למה עתידה לשמש המערכת. או לפחות רוב השימוש. כי אם למשל אתם צריכים מערכת הגברה למסיבות טבע או מערכת רמקולים לגינה תצטרכו מערכת הגברה שונה מזו של אירוע דומה במבנה סגור או מזה של רמקולים לחנות למשל. מדובר בהספקי סאונד שונים, איכות של צליל שונה ובשטח פתוח צריך יותר פיזור של הסאונד.

כמו כן, קחו בחשבון את הזמר, או כל מישהו אחר שעתיד להשתמש במיקרופון. חשבו על הנוחות שלו, כי בסופו של דבר בו תלוי ההצלחה של האירוע. לכן, אם המשתמש במיקרופון יידרש להסתובב בין הקהל, תצטרכו לרכוש מיקרופון אלחוטי. וכמה מילים על המיקסר – ככל שיש בו יותר ערוצים הוא יותר מקצועי. וזה לא אומר שאתם צריכים להשקיע בהכי מקצועי, אלא הכול לפי הצורך.

מהי מערכת הגברה מקצועית
מהי מערכת הגברה מקצועית

מהם אביזרי מערכת הגברה מומלצים

כשאתם באים לקנות מערכת הגברה, תנו דעתכם גם על אביזרי המערכת. האביזרים יכולים לפעמים לשנות את מידת שביעות הרצון שלכם מהמוצר מן הקצה אל הקצה. אם האבזור מתוכנן נכון ומתוכנן ארגונומית לפי התנאים המתאימים לאירוע ולמקום, אזי ההנאה שלכם מהשימוש במוצרי המערכת תהיה מושלמת ואם להיפך, התוצאה כמובן תהיה גם היא הפוכה. ובדרך כלל, האביזרים הם דווקא האלמנטים ששוכחים לתת עליהם את הדעת כשבאים לבחור מערכת הגברה.

האביזרים הנלווים למערכת ההגברה הם – מחברים, כבלים, סטנדים, חצובות לרמקולים, מיקרופונים ועוד. לפי הצורך אפשר להוסיף גם מסך הקרנה מומלץ. שימו לב אם מדובר בחלקים נוחים ואם אפשר להחליף אותם או למצוא מוצר חילופי במידה והם נשברים או מפסיקים לעבוד. לפעמים כדאי להשקיע במערכת הגברה קטנה שאין בה מדי הרבה אביזרים והיא גם זולה בהרבה מהמערכות הגדולות והמקצועיות.

הפירמות הגדולות והידועות של מערכות ההגברה הן בדרך כלל גם האיכותיות. חלק מהפירמות הידועות הן: ברינגר (עם המשולש הצהוב), מיפרו, ICM ועוד. מומלץ לקנות מערכת עם כמה שיותר כניסות, שיהיה אפשרי לחבר גם USB או כל חיבור חדשני אחר. במיקרופונים יש אין סוף אופציות וכמובן שצריך מאוד להגדיר את הצרכים, כדי שלא תלכו לאיבוד.

לבחור מיקרופון מתאים

יש מיקרופונים שולחניים ויש מיקרופונים אלחוטיים ויש מיקרופונים עם חיבורי USB, ויש מיקרופונים עם שילוב של כל התכונות הנ"ל. יש מיקרופונים בעלי פיה צרה ויש מיקרופונים בעלי פיה רחבה וכו'. בקיצור, בכדי ליהנות מהמוצר באופן מושלם תצטרכו למקד את הדרישות שלכם מהמוצר וכמובן גם להגדיר את התקציב שלכם.

לרוב, במערכות הגברה גדולות ומקצועיות, לא קונים את כל המערכת מתוצרת של חברה אחת, כל חברה יש לה את ההתמחות שלה וכשרוצים מערכת מקצועית, מרכיבים מערכת מכמה חברות יחד. כלומר, מיקרופון מתוצרת של חברה אחת, מיקסר מתוצרת אחרת וכן הלאה. אצלנו תוכלו לקבל ייעוץ והמלצות על הרכבה מקצועית של מערכת ההגברה.

אנו מומחים לתכנון מערכת ההגברה בהתאם לחלל שהיא עתידה לשרת. יש לנו ניסיון רב בייעוץ הן ללקוחות פרטיים, הן ללקוחות עסקיים ולמוסדות ציבור כמו גם לתקליטנים מקצועיים. אצלנו תמצאו את כל הציוד הנדרש למערכות סאונד והגברה וכן למערכות תאורה. יש לנו מגוון רחב של ציוד להופעות, למסיבות, ולקריוקי וכן מוצרים כמו רמקול מקלחת וכדו'. למגזר העסקי ולמגזר הפרטי. והכול במחירים נוחים ומשתלמים.

בואו אלינו עכשיו והתרשמו מהמבחר ומגוון המוצרים שיש לנו בחנות.

5/5 - (2 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..