בזמננו אנו מקשיבים המון למוזיקה. בבית, בעבודה, בבוקר, בערב… מערכת סאונד היא מערכת שמשמיעה מוזיקה. וכמו כל דבר בעולם, גם מערכת הסאונד עוברת שכלולים ומתקדמת בהתאם לצו התקופה. אז מהי בכלל מערכת סאונד ומה יש בה? מערכת סאונד מספקת מענה לצורך ביתי של שמיעת מוסיקה. בהשמעת מוסיקה ביתית לא תמיד יש צורך ביותר מזה ולא כל אחד חייב מערכת קולנוע ביתית בסלון.

מה זה מערכת סאונד?

מערכת סאונד מפיקה צלילים איכותיים ומושלמים ולמי שאין לו צורך מקצועי, מערכת סאונד פשוטה היא מספיקה בהחלט. מערכת סאונד מורכבת מנגן, מגבר ורמקולים. וכל אחד מהמרכיבים האלו משפיעים על איכות המוסיקה המושמעת. כשאתם מתעניינים על מערכת סאונד התעניינו קודם כל על האיכות של המרכיבים האלו. הם יקבעו בסופו של דבר את איכות המערכת. כמו כן, מערכת סאונד משוכללת מכילה גם יציאה ל-USB.

כאמור, אחד המרכיבים החשובים במערכת סאונד הוא המגבר. המגבר צריך להיות איכותי בכדי שתקבלו מערכת עוצמתית ואיכותית. באיזה עוצמת מגבר לבחור? אין לכך כלל אחיד. את עוצמת המגבר בוחרים לפי תנאי השטח. ובשביל זה צריך להתייעץ עם מומחים. הרמקולים הם בעצם המתווכים, הם מתווכים בין כל המערכת לאוזן שלכם ושל כל השומעים.

לכן בחרו ברמקולים מתאימים, שיתאימו לדרישות שלכם וכמובן לתנאי הסביבה. וגם כאן העצה הטובה ביותר שאנו יכולים לתת לכם הוא – התייעצו עם המומחים, שיתאימו לכם את הרמקולים הטובים ביותר עבורכם. אצלנו תוכלו למצוא מערכת סאונד שתתאים בדיוק לצרכים שלכם וגם ייעוץ למערכת סאונד איכותית ושמתאימה לכיס שלכם ולתנאים שלכם.

מה זה מערכת סאונד
מה זה מערכת סאונד?

איך קונים מערכת סאונד?

אז בקיצור מערכת סאונד היא מערכת השמעת מוזיקה שהעיקר בה הם מגבר, רמקולים ונגן. מערכת סאונד היא מערכת שממלאת את החלל במוזיקה ערבה לאוזנכם, באיכות ובנעימות. בקנייה של מערכת סאונד אנו ממליצים להתחיל לבחור קודם כל את הרמקולים. יש מגוון סוגים של רמקולים, קודם כל התאימו את הרמקולים, לאחר מכן אתם יכולים להמשיך בכל השאר.

בשלב ראשון התאימו את הרמקולים מבחינה חיצונית. האם מתאים לכם רמקולים ריצפתיים, רמקול שקוע תקרה או בקיר, רמקולים מעוצבים לסלון או בכלל משהו אחר. אצלנו תוכלו למצוא את הרמקולים המתאימים לכם ביותר, גם מבחינת האיכות, גם מבחינת המבנה וגם מבחינת האיכות. בשלב שני לאחר שאתם סגורים על הרמקולים אתם יכולים לעבור לבחירת המגבר. כעת העבודה תהייה קלה יותר. אנו נהייה יותר ממוקדים.

את המגבר כאמור מתאימים לרמקולים. אצלנו תוכלו למצוא מגוון של מגברים איכותיים וברמות מחירים שונים, לכל אחד מה שמתאים לתקציב שלו. ובלי להתפשר על איכות. בשלב שלישי בוחרים את הנגן. גם בנגנים יש לנו מביר ענק ועשיר, שתוכלו לבחור את הרצוי והמומלץ ביותר לצרכים שלכם. אתם מוזמנים לבקר בחנותנו ולבחור מערכת סאונד איכותית. מערכת סאונד איכותית היא מערכת שדרכה אפשר להשמיע מוזיקה וכן להקליט קבצי קול.

מה זה מערכת סאונד

מהי מערכת סאונד איכותית?

מערכת סאונד טובה היא מערכת שנותנת תחושה של שמיעה טבעית, כלומר צליל שמתפשט במרחב ולא באופן נקודתי. המערכת קולטת אותות המגיעים מתוך מקורות שונים, במקרה שלנו מהנגן המובנה או מנגן חיצוני שמתחבר למערכת, והיא מפיקה לנו את האותות כצלילים ערבים לאוזן (אם המערכת תואמת את הסביבה והתנאים, אם לא – הצלילים לא יהיו כל כך ערבים…).

בתוך כל המערכת, מי שמתווך בין הנגן שמכיל את האותות בצורת קבצים לרמקולים שמשמיעים לכם את הצלילים הוא המגבר. למערכת סאונד אפשר לחבר רמקולים בלי סוף לפי הצורך, אבל נגן ומגבר צריך שיהיו אחד בכל מערכת. אצלנו תוכלו למצוא מערכות סאונד של חברות איכותיות המפיקים צלילים מלאים ועשירים. מערכות שמע ביתיות מתקדמות מהחברות והפירמות הטובות ביותר.

אצלנו תמצאו מבחר ענק של נגנים, DVD, מערכות סטריאו ומערכות קולנוע. ביניהם מערכות משוכללות המאפשרות לחבר גם MP3 ופורמטים מתקדמים אחרים. אצלנו תמצאו גם מערכות סראונד שנחשבות למשוכללות יותר ממערכות הסאונד הרגילות. אם אתם חובבי מוזיקה בכל רמה שהיא צרו עמנו קשר ואנו נתאים לכם את המערכת המתאימה לכם ביותר. כמו כן, אם אתם מחפשים מתקין מערכות קולנוע ביתי פנו אלינו כבר עכשיו.

מהי מערכת סאונד איכותית
מהי מערכת סאונד איכותית
5/5 - (5 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..