מה תורמת מערכת שמע לעסק?

מה לחנות נעליים עם מולטימדיה? זה אכן נשמע מוזר, אבל היום כל בעל חנות מבין שבהקמת החנות חייבים להצטייד במערכת שמע לעסק, מערכות כריזה או בשאר מוצרי מולטימדיה, בהתאם לגודל החנות ומיקומו. חברתנו מתמחה כבר יותר מ-10 שנים בייעוץ ואספקת מוצרי מולטימדיה לעסקים, למשרדים ולחנויות. בין לקוחותינו: האגודה לבריאות הציבור, משרד הביטחון, 'עידית' מקבוצת מלונות דן ועוד.

מה תורמת מערכת שמע לעסק?

כשקונים מערכת שמע לעסק מומלץ להתייעץ עם בעל ניסיון בתחום (אתם מוזמנים להתייעץ עם נציג המכירות שלנו). מערכת שמע מקצועית ואיכותית בחנות ממתגת את החנות, מפזרת תחושת נעימות וגורמת ללקוחות לרצות להישאר עוד ועוד. מערכת שמע לעסק היא דבר משמעותי שכדאי להשקיע בו. מערכת שמע לעסק יכולה להיות מקדם מכירות מקצועי אם רק יודעים איזה סוג לקנות והיכן נכון למקם. מערכת שמע איכותית לעסק היא כיום בגדר חובה.

את מערכת השמע עדיף להתקין לפני השקת החנות, כשהמדפים עדיין לא עמוסים ואפשר להחליט בקלות היכן למקם את הרמקולים, כמו כן, אם נעשים עבודות גבס אפשר לתכנן התקנת רמקולים שקועים ולחסוך במקום (זכרו! כל ס"מ בעסק שווה לכם כסף – יותר מוצרים על המדף = יותר קניות, וכן פחות עלות אחסון). נציג המכירות שלנו עומד לרשותכם בכל עת.

מערכת שמע לעסק
מערכת שמע לעסק מפזרת תחושת נעימות

מערכות סאונד לעסק

7 נקודות חשובות בנוגע להתקנת מערכות סאונד לעסק:

  • בעת בניית העסק, אנו ממליצים בחום להתייעץ עם יועץ אקוסטיקה, ואז – כשהתשתית בנויה כראוי, יחד עם הציוד האיכותי שלנו, העבודה תהייה מושלמת.
  • הייעוץ של איש האקוסטיקה אינו פוטר מהתייעצות עם מומחה למוצרי הסאונד, שניהם משלימים זה את זה.
  • מערכת סאונד איכותית צריכה להיות מורכבת מהמוצרים הבאים: מגבר כוח, רמקולים מאסיביים, מיקסר (מעבד צליל) וארון תקשורת.
  • בחנות קמעונאית יש להתקין מערכות סאונד לעסק עם ווליום גבוה תוך הקפדה על איכות הצלילים, בעיקר חנויות בגדים וכדומה, שהמוצרים בולעים את הקול.
  • במפעל הדגש העיקרי צריך להיות על פיזור גבוה של הקול ופחות על איכות הצלילים (בדרך כלל מדובר במערכת כריזה בלבד).
  • במסעדה יש להתקין מערכת המפיקה צלילים איכותיים ואיכות שמע טובה, הווליום יכול להיות נמוך יותר ביחס לחנות.
  • במשרד המיועד למוצרים שירותיים כגון משרד עורך דין או רואה חשבון מומלץ ללכת על התקנת מערכת קולנוע ביתית.
מערכות סאונד לעסק
מה חשוב במערכות סאונד לעסק

מערכת כריזה לעסק

מערכת כריזה לעסק ובעיקר לחנויות גדולות ומפעלי תעשייה, היא הכרחית להגברת תחושת הביטחון והמוגנות. בעזרת מערכת הכריזה מתריעים על אירוע ביטחוני, סכנה קרובה או תקלה בעסק. כמובן שמערכת שמע לעסק משמשת גם למגוון שימושים נוספים, להעברת הוראות והודעות לעובדים, להשמעת מוסיקה לעובדים ועוד. אתם מוזמנים להתייעץ עם נציג המכירות שלנו לגבי מערכות כריזה איכותיות ומתאימות לצרכים ולעסק שלכם באופן אינדיבידואלי.

ברכישת מערכת כריזה לעסק אצלנו תקבלו את האביזרים והחלקים המתאימים באיכות הגבוהה ביותר. המגברים שאנו מספקים הם מגברים עוצמתיים המתאימים בדיוק למפעל או לחנות שלכם, הם מעבירים את הקול בצורה נקייה ומובנת. הרמקולים איכותיים ודקורטיביים מהחברות הטובות ביותר, בהתאמה לצורך שלכם, בין אם הצורך העיקרי הוא שמיעת מוזיקת רקע ובין אם הצורך העיקרי הוא כריזה. הרמקולים שלנו מתחלקים לשתי קטגוריות – רמקולים לסטודיו לתלייה אנכית, על קירות וכדומה, או רמקולים לתלייה על התקרה.

מערכת כריזה לעסק
מערכת כריזה לעסק להגברת הביטחון והמוגנות

רמקול כריזה איכותי לעסק

אנו נציע לכם רמקול כריזה איכותי לעסק לתחושת ביטחון מלאה ולשימוש מהנה לכל מטרה. מערכות הכריזה שלנו עומדות בתקנים הישראליים והבינלאומיים. הם באות עם מגברים איכותיים, ועם רמקולים מתאימים לעיצוב הכללי של החנות, המפעל או כל עסק אחר, מיקרופונים נוחים וארגונומיים וציוד השלמה נוסף לבחירה בהתאם לצרכים של העסק. אנו מוכרים מערכות שמע לבית ומערכות כריזה משוכללים ועדכניים ביותר שיש בשוק ובמחירים אטרקטיביים ונוחים.

ברשותנו רמקולים למערכות כריזה מכל הסוגים, הן המתאימים להתקנה פנימית בתוך מבנה והן מערכות המתאימות להתקנה חיצונית, במגוון צבעים וסגנונות. רמקולים הכוללים טוויטר וסאב פנימיים ואפשרויות בחירת עוצמת ווליום שונות. כמו כן אנו מוכרים את המגברים הטובים והאיכותיים ביותר. אצלנו תמצאו את כל סוגי המגברים והמיקסרים. צרו אתנו קשר או עם נציג המכירות שלנו לייעוץ והצעה משתלמת במיוחד עבור רמקול כריזה איכותי לעסק או מערכת שמע לעסק.

רמקול כריזה איכותי לעסק
רמקול כריזה איכותי לעסק לשימוש מהנה לכל מטרה
5/5 - (2 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..