מערכת הגברה לאולם | מערכות הגברה וסאונד | מערכות הגברה לאולם | מערכות הגברה וסאונד לאולם אירועים

מערכות הגברה לאולם אירועים

חברתנו ממתחה במתן פתרונות סאונד מתקדמים והתקנת מערכות הגברה לאולמות אירועים, אולמות תיאטרון, אולם אודיטוריום, בתי ספר ומתנסים, פאבים, מועדנים ועוד…שימו לב! חברתנו שמה דגש על התאמת מערכות הגברה וסאונד לאולם האירועים בהתאם לסוג המקום, במיוחד במוסדות ובמקומות בהם המפעילים אינם אנשי הגברה וסאונד מקצועיים. לכן אנו בוחרים ומתקינים עבורכם מערכות הגברה שיהיו מאד פרקטיים ונוחים לשימוש גם על ידי כאלה שאינם מקצועיים בתחום. אנו מספקים מערכות הגברה וסאונד ממיטב החברות המובילות בעולם, כגון RCF/ JBL/ TURBO SOUND/ MARTIN/ TRX AUDIO/ TANNOY/ BEHRINGER/ MIPRO/ ועוד…

אנו שמים דגש על:

מערכות הגברה לאולם אירועים
מערכות הגברה לאולם אירועים

התקנת מערכת הגברה לאולם אירועים

מקצועיות = לאחר שנפגש ונבין לאיזה צורך אתם מעוניינים לרכוש ולהתקין את מערכת הגברה לאולם שלכם. אנו נבצע התאמת ציוד בדיוק רב לאופן השימוש המיועד למקום ללא רכישת מוצרים מוגזמים ומיותרים. אנו נתאים עבורכם את מערכת ההגברה שבדיוק מתאימה ועונה לצרכים שלכם, כמובן עם כל הציוד הנלווה מסביב כגון מיקרופונים, מיקסרים, מגברים ועוד…

התקנת מערכת הגברה לאולם אירועים
מערכות הגברה וסאונד

אמינות = אנחנו מוכרים ללקוח מה שהוא צריך ולא מעבר. לא פעם קרה שכאשר הגענו לאולם או מוסד ראינו שקיימת מערכת טובה במקום ושאין שום סיבה להחליפה בחדשה אלא שמסתבר שצריך להחליף מיקסר או משהו אחר בכדי שהמערכת תעבוד כמו צריך. במקרים מסוג זה אנו תמיד רואים את טובת הלקוח בלבד ומבצעים רק מה שטוב עבור הלקוח!

שירות = כל חברה מתחייבת ומחוייבת למתן שירות ללקוח אבל חברתנו לקחה את מתן השירות כנר לרגליה ואנו מתחייבים ומספקים את השירות הטוב ביותר עבור כלל הלקוחות שלנו ועל כך יעידו מאות לקוחתינו מכל רחבי הארץ. אצלינו לא היה ובעזרת ה' גם לא יהיה לקוח שאינו מרוצה. אצלינו כולם מרוצים, וזאת משום שאנו עומדים בכל האתגרים העומדים לרשותינו בכל המישורים: גם בזמנים, גם באיכות לא מתפשרת, וגם במתן שירות VIP לכל לקוח באשר הוא.

התאמת מערכות הגברה לאולם

לצורך התאמת מערכות הגברה לאולם שיהיו מקצועיות ואיכותיות עבורכם, חברתינו מספקת שירות VIP  שיועץ סאונד מוסמך מטעמינו יגיע אליכם ויראה את אולם האירועים שעליו מדובר. הוא ישאל אתכם מספר שאלות בכדי שנוכל להגיע לתיאום ציפיות והתאמה מקסימלית של מערכת סאונד והגברה שתתאים בדיוק רב לאולם האירועים שלכם.

מערכות הגברה רמקולים
מערכות הגברה רמקולים

אנו נתאים עבורכם את סוג הרמקולים ואת מיקומם בהתאם לעיצוב האולם ובכך תתאפשר לכם נוחות ונוכחות מקסימלית. וכמובן מערכת הגברה לאולם מושלם תשדרג את האולם שלכם בכמה רמות. כמובן שאנו גם נראה אילו אביזרים נוספים ומוצרים משלימים תצטרכו עבור מערכת הגברה לאולם כגון מיקרופונים ציוד אינטגרציה וכו'. גם את זה אנו נתאים עבורכם בדיוק רב ובמקצועיות ובהתאם לצרכים ושימושים שנכונים לכם.

התקנת מערכות הגברה

לרשותינו צוות רחב של מתקינים מקצועיים ומוסמכים בפריסה ארצית לכל סוגי מערכות ההגברה והסאונד, אשר יתקינו עבורכם את מערכת הסאונד לאולם האירועים שלכם בצורה מקצועית ובהתאם לאולם ולתשתיות הקיימות.כל המתקינים שלנו עברו הכשרה מקצועית בתחום כולל את כל סוגי הקורסים לביצוע עבודות בגובה כולל אישורים וביטוחים מתאימים.

מערכות הגברה וסאונד מקצועי
מערכות הגברה וסאונד מקצועי

אחד הדברים החשובים ביותר בהתקנת קבע של מערכת הגברה לאולם אירועים הוא אופן ההתקנה ורמת הבטיחות. על פי חוק ותקן, כל מוצר שמותקן לקיר או תקרה במקום ציבורי מחייב התקנת תוסף בטחון במקרה של תאונה/נפילה. אנו מתקינים את כל המערכות לפי חוק ולפי התקן המחמיר ביותר כולל התקנת מקדמי בטיחות בצורה יפה, אסטטית ונקיה. בנוסף אנו שמים דגש רחב במיוחד על התקנה של כל סוגי מערכות הגברה וסאונד בצורה אסטטית ונקיה ללא כבלים חיצוניים וברמת גימור הגבוהה ביותר.

תכנון תשתית ובניית מערכות הגברה וסאונד

בכדי שההתקנה תהיה יפה ואסטטית אנו מספקי לכל לקוחתינו יעוץ ומידע מקצועי לגבי תכנון ובניית תשתית נכונה ומתאימה עבור מערכת ההגברה לאולם שלכם. יש לכם גן אירועים? זה בשבילכם!!!!! הדבר החשוב בתכנון מערכת סאונד לאולם אירועים הוא בניית התשתית בהתאם לאופי הפעילות וסוג האולם שעומד לרשותכם.

בניית מערכות הגברה
בניית מערכות הגברה

כל בעל אולם מכיר את זה שלפעמים נדרש להעביר ציוד הגברה לחלק נוסף באולם כדוגמת פיזורים באולם, הגברות חופה, קבלת פנים ועוד… כל זה, עם תכנון מקצועי מראש, יכול להיות הרבה יותר קל ללא כבלים שירוצו בין רגלי האורחים.

מערכות הגברה ושמע לבתי כנסת
מערכות הגברה ושמע לבתי כנסת

לדוגמא, אנו נתכנן ונתקין עבור מערכת הסאונד לאולם אירועים שלכם נקודות חיבור קבועות ושונות

שניתן להתחבר אליהן בכל רגע נתון בקלות וביעילות וכך להמנע מתחזוקת כבלים ארוכים ועבודה בכל אירוע מחדש. בנוסף תכנון החיווט ברמה מקצועית יכול לתת פתרונות גם בהוספת אפשרויות שדרוג למערכת הגברה לאולם בעתיד.

יש לכם במת אומנים? מערכות הגברה לאולם אירועים זה חובה!!!

אנו נתאים ונתקין לכם קופסאות במה מקצועיות ואיכותיות אשר יתנו לכם מענה להתחברות קלה ומקצועית בשלל אפשרויות החיבור כולל מיקרופונים, נגנים, קלידים ועוד… ובכך תמנעו מבלאגן מיותר ומתסבוכת אפשרית של שלל סוגי הכבלים על הבמה.

מערכות הגברה וסאונד לקולנוע באולם!

בחלק ניכר מאולמות האירועים ובמיוחד באולמות אודיטוריום, באולמות של בתי ספר, אולמות של מתנסים ומינהלים קהילתיים, תמיד יש שימוש גם במערכת קולנוע לאולם.

מערכות הגברה וסאונד לפאבים, אולמות אירועים ועוד...
מערכות הגברה וסאונד לפאבים, אולמות אירועים ועוד…

מערכת קולנוע לאולם כוללת בתוכה מערכת הגברה לאולם, וכמובן מקרן מקצועי שדרכו ניתן יהיה להקרין את הסרט או המצגת המבוקשת על מסך ההקרנה. החשיבות בתכנון והתאמה מקצועית של מערכת קולנוע לאולם היא בעדיפות גבוהה, שכן יש לבחור מקרן מתאים שיתן תמונה איכותית וברורה עם רוזלוציה טובה ניגודיות גבוהה ועוצמת הארה גבוהה. לא פעם ראיתי מערכת קולנוע לאולם שהיא אינה מספקת את הנדרש באותו אולם, הן מצד איכות התמונה והן מצד בהירות התמונה. שכן לעיתים קרובות בעלי האולמות עושים את הבחירה בכוחות עצמם או על ידי התייעצויות מרחוק ובכך בסופו של דבר המוצרים שנרכשו אינם מספקים את המטרה.

מערכות הגברה וסאונד ברמה הגבוהה ביותר
מערכות הגברה וסאונד ברמה הגבוהה ביותר

לכן ההמלצה לכל בעלי האולמות: אל תבחרו לבד, תביאו חברה מקצועית כדוגמתינו לאולם שלכם בכדי שיועץ סאונד והקרנה מקצועי יהיה נוכח במקום ויוכל להתאים עבורכם מערכת קולנוע לאולם בצורה ורמה מקצועית. כמו כן, החברה תספק עבורכם התקנה מקצועית ואיכותית עם תכנון נכון של מגוון אפשרויות חיבור שונות,

לפעמים גם ממספר מקומות בהתאם לסוג ואופי האירוע. כמו כן ניתן יהיה לבצע סנכרון וכיול בין מערכת הגברה לאולם לבין מערכת הקולנוע לאולם. בכך אולי תשלמו מעט יותר כסף אבל בסופו של דבר אתם תראו שהבחירה של מוצרים היתה נכונה וטובה ובדיוק לשימושי האולם שלכם. בכך תוכלו להפיק אירועים ברמה גבוהה ולתת מענה ופתרונות מקצועיים לכלל דרישות הלקוחות שלכם בכל מה שקשור למערכות הגברה וקולנוע של אולם האירועים שלכם.

 

4.9/5 - (14 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..