איך לבחור מערכת הגברה לבית קפה

מערכת הגברה לבית קפה היא אחד האלמנטים החשובים ביצירת אווירה בבית הקפה, בחירת רמקולים לבית קפה אשר יתאימו לגודל המקום ולסוג המוזיקה שנרצה להשמיע אינה דבר פשוט, שכן כל בחירה של מערכת הגברה לעסק היא עניין שדורש מחשבה עמוקה ותכנון קפדני.

הצוות המקצועי והמיומן שלנו, אשר מצויד בשנים רבות של נסיון בהתקנת מערכות סאונד, ידאג ללוות אתכם, החל משלב התכנון ועד לסיום ההתקנה וההגדרות, על מנת להתאים לבית הקפה שלך חווית סאונד שתחמיא למקום בצורה מושלמת.

האם בחירת מערכת שמע לבית קפה שונה מבחירת מערכת סאונד למקום אחר? איך אפשר לשדרג את המערכת שלנו? מהו הרכב הרמקולים שנרצה לבית הקפה? יש המון שאלות לענות עליהן לפני שאנו מגיעים לבחירת מערכת לבית קפה שלך.

מערכת הגברה לבית קפה
מערכת הגברה לבית קפה

אז התשובה לשאלה הראשונה היא מורכבת, כן, ישנם הבדלים, היות והדרישות שלנו ממערכת הסאונד שונות כאשר מדובר בבית קפה, מאשר אלו של חנות סיטונאית, למשל. מאידך, ההבדלים לא תמיד משמעותיים, ולפעמים הבדל שנראה מהותי הוא בעצם הבדל של מינוח בלבד.

התשובה לשאלה השניה, לגבי שדרוג המערכת, נעוצה בהבנה של הצרכים שלנו והדרישות שלנו מהמערכת, אפשר לשדרג כל מערכת, העניין המהותי יותר הוא התאמה של המערכת למה שנרצה להפיק ממנה.

הרכב הרמקולים שוב תלוי בצורך של בית הקפה, הדרישה היא שונה כאשר מדובר באספרסו בר, אשר בו מזמינים בדלפק וצריך להגיע לאסוף את ההזמנה, או אם מדובר בבית קפה עם שירות לשולחן, שבו אין צורך במערכת כריזה, למשל.

מערכת הגברה לבית קפה

בין אם אתם אוהבים לשמוע מוזיקה בזמן האוכל ובין אם לא, מקום שאין בו מוזיקת רקע מרגיש אינטואיטיבית כאילו חווית הסועד בו נפגמת, והלקוחות שנמצאים אצלכם בבית הקפה ירגישו באי-נוחות מסוימת. בחירת סוג המערכת צריכה להיות תואמת לבית הקפה שלכם.

כיום עם התחרות הרבה בתחום ההסעדה, יש חשיבות מכרעת לשביעות רצון הלקוח – וזו קשורה בקשר ישיר לאווירה במקום. בחירת מערכת הסאונד המתאימה חשובה בדיוק כמו בחירת הצבע המתאים, התאורה הנכונה, טמפרטורת המיזוג האופטימלית וכד'. האווירה בבית הקפה תקבע את שביעות רצון הלקוח ואת רצונו לחזור אליכם פעם נוספת.

הגברה לעסק
הגברה לעסק

מערכת סאונד טובה היא הדרך לייצר אווירה טובה בכל מסעדה, ובכך לדאוג שהלקוחות יהיו מרוצים מהחוויה הכללית וישאפו לחזור לחוויה נוספת. מלבד רמקולים, ישנם פתרונות הגברה רבים אשר משלימים את המערכת ומהווים בעצם את הליבה שלה.

אנחנו גם מודעים לכך שמערכת סאונד עבור מוזיקה לבית קפה היא שונה ממערכת סאונד עבור מוזיקה לעסקים מסוגים אחרים, שכן הדרישות הן לרוב שונות, כמו גם השימוש במערכת. לכן אנחנו דואגים להתאים את המערכת למידותיו של העסק שלך.

בחירת רמקולים לבית קפה – על מה כדאי לחשוב

אם מדובר על בית קפה שבו העיצוב הוא פשוט ומינימליסטי, והלקוחות שלכם הם לרוב אנשי עסקים שמגיעים לפגישות, אין צורך להשקיע בעיצוב מערכת השמע, ועדיף לתכנן רמקולים שקועים בקיר לדוגמא. כמובן שיש לדאוג לפיזור נכון של הרמקולים בחלל בית הקפה, על מנת למנוע מקור אחד לכל הסאונד, אשר עוצמת הרעש בו תהיה גבוהה במיוחד.

רמקולים לבית קפה
רמקולים לבית קפה

לפיזור נכון ואחיד של סאונד חשיבות קריטית לצורך יצירת האווירה המתאימה והנכונה לבית קפה או מסעדה. במקומות מעין אלה, המוסיקה צריכה "לעטוף" את המקום בצורה כמעט לא מורגשת, ולא להיות דומיננטית כמו במועדונים, לכן, פיזור רמקולים במקומות הנכונים ובחירת הרמקולים המתאימים הינם חשובים מאוד.

ברוב המקרים תצטרכו רמקולים מוגברים, שכן רמקולים כאלו מספקים צליל איכותי יותר וניתנים לשליטה בצורה נוחה ופשוטה יותר, ללא צורך בגישה למגבר או למערכת כולה. בבתי קפה, לרוב, יש צורך בשינויים תכופים של עוצמת הצליל, שכן לקוחות מבקשים לעיתים קרובות להנמיך או להגביר את מוזיקת הרקע.

במקרים אחרים, בהם המערכת מותקנת במקום נוח לגישה ואין צורך בהתקנה של ליבת מערכת ההגברה, קרי: המגבר ורכיבים נוספים, במשרד האחורי, יספיקו רמקולים פסיביים. רמקול פסיבי הוא רמקול אשר אינו כולל מגבר פנימי, ולא ניתן לשלוט בו על עוצמת הקול דרך הרמקול עצמו.

פתרונות הגברה לעסק – זהו העסק שלנו

אנחנו, א.א. מערכות, מתעסקים כבר שנים רבות בהתקנה והטמעה של מערכות סאונד לעסקים, הצוותים שלנו עוסקים בהתקנת מערכות סאונד לעסקים בכל רחבי הארץ, בהתאמה מרבית לאופי העסק, לסוג ולגודל החלל, לאווירה הרצויה ולתקציב הנתון. כל זאת בכדי לספק לך מערכת סאונד לעסק איכותית שתשמש אותך לאורך זמן.

עבורך השמע הוא חוויה, עבורנו הוא מדע מדויק! כדי להגיע לתוצאה האופטימלית אנו מבצעים תכנון מקדים הכולל מדידות מדויקות ולוקח בחשבון את כלל המשתנים: גודל החלל; גובה התקרה; עובי הקירות והמחיצות והחומרים שמהם נבנו; רמת הבידוד; ריהוט, חיפויים ואביזרים הקולטים צלילים; הסביבה שמחוץ לבית הקפה ועוד.

כל זאת מתוך הבנה כי רק תכנון והתקנה קפדניים יספקו חוויית שמע איכותית באמת, כזו שאנחנו מעוניינים לספק ללקוחותינו. עבורנו, מערכת הגברה לעסק היא עניין מאד משמעותי, ולכן תכנון והקמה של מערכת הגברה לבית קפה היא משימה שאנחנו ניגשים אליה עם כל הכלים והיכולות שלנו. אנחנו לא סתם מתקינים רמקולים לבית קפה, אנחנו מתקינים מערכת אווירה לבית קפה.

Rate this post

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..