החגים הם הזמן האידיאלי שבו תזדקקו למערכת הגברה לחגים, מכל סוג שהוא, מערכות קריוקי ועוד. תקופת החגים היא תקופה שבה הילדים נמצאים בבתים כל היום ולא במוסדות החינוך שלהם. זה הזמן להגביר ווליום ולחגוג, עם מערכת הגברה סטנדרטית או עם מערכת קריוקי ועוד… בחגים ישנם גם שמחות בית השואבה, בהיקף ביתי, קהילתי או שכונתי.

מערכת הגברה לחגים

תקופת החגים היא התקופה בה מוקמים בסטות בזו אחר זו לממכר מוצרי החג, אם זה דוכן למכירת ארבעה מינים, סכך וקישוטי סוכה, דוכן מטעם הרבנות למכירת חמץ לפני פסח, ואם בעלי הדוכנים רוצים להעלות את המכירות, הם חייבים להשקיע במערכת הגברה מתאימה, לרוב בתנאי רחוב. זה הזמן גם שבו יש פנאי למסיבות, על האש, קומזיצים וכו'.

אנו מוכרים את כל סוגי מערכות ההגברה, בהתאמה לכל אירוע ולכל צורך. כולל ציוד הגברה למסיבות ולאירועים מיוחדים. יש לנו מערכות מתאימות במיוחד לחגים ולימים מיוחדים. מערכות הגברה שמתאימות ל-10 איש ואפילו 70 איש ויותר. מערכות ההגברה שלנו הן קלות לתפעול ומקצועיות. הן מכילות את כל מה שאתם צריכים במערכת – רמקול, מיקסר, מיקרופון ועוד.

יש לנו מערכות הגברה המתאימות לחללים סגורים או לאירועים בחללים פתוחים. אצלנו תקבלו חבילות משתלמות במיוחד. גם אם אתם מפיקים אירוע ענק, אצלנו תמצאו את מערכות ההגברה העוצמתיות והמתקדמות ביותר, שמתאימות לאירוע שלכם. ומצד שני, גם מסיבת טבע מצומצמת צריכה מערכת תואמת וגם את זה תמצאו אצלנו. בין אם יש לכם 20 איש במסיבה ובין אם יש לכם 200 איש.

מערכת הגברה לחגים
מערכת הגברה לחגים ולכל מטרה תמצאו רק אצלנו – חנות סאונד בירושלים

מערכות הגברה ותאורה לכל צורך

אצלנו תמצאו מערכות תאורה לכל צורך, לאירועים פרטיים ולאירועים עסקיים, למסיבות ולכל צורך. אצלנו תמצאו ציוד הגברה מהטובים ביותר בארץ ובעולם. ציוד למסיבות טבע, רמקול אלחוטי לגינה, מערכות הגברה למסיבות, בידוריות, מיקרופונים, מיקסרים, תאורה ואפקטים, ערכות קריוקי וציוד תואם, ציוד למסיבת אוזניות, ציוד הגברה לכנסים ותערוכות, מקרנים ומסכים, מערכת הגברה לחתונה, מערכת הגברה לטקסים וללוויות, מערכת הגברה להרצאות, מערכת הגברה לאירועי חברה, בידורית נטענת, מיקסרים של 4,6,7,12 ערוצים ועוד.

בחגים ובימי שגרה ומה עוד אתם צריכים? בואו אלינו וניתן לכם פתרון מושלם למה שאתם מחפשים. אצלנו המחירים יציבים לאורך כל השנה, אנו לא מעלים מחירים בתקופות שיא, כי אנו לא מחפשים לנצל את הלחץ שלכם למערכות הגברה…

כאן נכתוב לכם כמה דברים חשובים למערכת הגברה לחגים. אך לפני זה נדגיש כי במקביל תוכלו לקבל גם אצלנו בחנות סאונד בירושלים או בטלפון ייעוץ חינם למערכות הגברה לחגים. הכלל הראשון הוא להתאים את המערכת למספר המשתתפים. למרות שזה נראה לכם כלל טריוויאלי ופשוט, אנו נתקלים מאוד הרבה באנשים שמארגנים אירוע ל-100 איש ורוכשים מערכת הגברה שמתאימה ל-50 איש. הם מנסים לחסוך בהוצאות אבל בסוף ההנאה של המשתתפים היא בהתאם…

מערכות הגברה ותאורה
מערכות הגברה ותאורה עם ייעוץ והכוונה – חנות סאונד בירושלים

איך מרכיבים מערכת הגברה לחגים?

בכדי להתאים מערכת הגברה לחגים התייעצו עמנו בטרם תשקיעו את כספכם במערכת הגברה שתשמש אתכם לאירועים רבים. כלל נוסף הוא שברמקולים מומלץ לא להתפשר, תמיד כדאי לרכוש רמקולים מעוצבים, איכותיים, עוצמתיים (באופן יחסי לקהל) ואמינים. וכיום לא מדובר בהשקעה כספית גדולה. אפשר למצוא אצלנו מוצרים איכותיים במחירים הוגנים.

נביא לכם כמה דוגמאות נפוצות לתכנון מערכת הגברה שתואמת את הקהל – רמקול של 12 אינץ' יספיק לכם לאירוע של כ-40 איש. הוא מתאים למסיבות קטנות ולהרצאות וכנסים, גם בשטח פתוח. רמקול של 15 אינץ' יספיק לכם לקהל של כ-100 איש. ובכדי להגביר ולהכפיל את העוצמות לאירועים בינוניים עד גדולים אתם יכולים לצרף 2 רמקולים של 15 אינץ' ולקבל עוצמה הרבה יותר חזקה ועוצמתית.

אלא שבכדי שזה יהיה מושלם צריך גם לצרף לכך 2 סאבים ואז יש לכם מערכת מושלמת לאירוע גדול. ואיך ניתן לזהות איכות של רמקולים שקועים? בואו אלינו ונעזור לכם לבחור רמקולים מקצועיים לפי תיבת התהודה שלהם, סוגי התדרים שהם מפיקים ועוד. לקניית מערכת הגברה לחגים צרו עמנו קשר כבר עכשיו!

איך מרכיבים מערכת הגברה לחגים
איך מרכיבים מערכת הגברה לחגים? כנסו אלינו ותקבלו את התשובה המלאה – א. א. מערכות
5/5 - (12 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..