מערכת שמע למסעדה: האם גם אתם גורמים ללקוחות שלכם לברוח מהמסעדה

מערכת מוסיקה איכותית במסעדה היא חלק בלתי נפרד מהמסעדה. זה כמעט אקסיומה. כמעט כמו התקנת מערכות שמע לבית… אבל אם עושים טעויות בבחירת המערכת או במיקומה היא עלולה להבריח לקוחות ולא להיפך ואת זה אתם לא רוצים.

מערכת שמע למסעדה: האם גם אתם גורמים ללקוחות שלכם לברוח מהמסעדה?

חנויות מזון מוכן הן בשנים האחרונות טרנדיות. מסעדות טובות יודעות להתאים את עצמן למצב הרוח של הסועד. כל סועד שמגיע מעוניין למצוא שם אוכל שמתאים לטעמו וכמובן גם אווירה שמשלימה את החגיגה. לפעמים נוף יפה המשתקף מחלון המסעדה יעשה את העבודה. יותר ויותר מסעדות ובתי קפה נפתחים לאחרונה בזה אחר זה. ודווקא בדבר שנראה כל כך שולי – המוסיקה – בעלי המסעדה או בית הקפה עלולים לגרום ללקוחות לא להיכנס לשם שוב. האם אתם נמצאים כעת בשלב של בחירת מערכת המוסיקה למסעדה או שנראה לכם שמשהו במערכת המוסיקה שלכם אינו תקין?

טעויות שבעלי מסעדות עושים בהזמנת מערכת סאונד
טעויות שבעלי מסעדות עושים בהזמנת מערכת סאונד

על הטעויות הפשוטות לכאורה של בעלי מסעדות ואיך להימנע מהם – במאמר שלפניכם.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

  1. השגיאה החמורה ביותר בעניין זה היא למקם את הרמקולים במיקום נמוך. לקוחות שבאים לסעוד ולבלות במסעדה לא יאהבו את זה. למסעדה הם באים בכדי לבלות ולשוחח עם השותף או השותפים לבילוי. מוסיקת רקע היא כשמה, היא צריכה להישאר ברקע. מקמו את הרמקולים גבוה ככל האפשר, כדי שיהיה איזון בין הצורך שהמוסיקה תישמע בנעימות באוזני הסועדים לבין הצורך שהמוסיקה לא תיבלע ואז לא ישמעו אותה כלל.
  2. שגיאה נוספת שבעלי מסעדות עושים במיקום המוסיקה היא שמערכת הרמקולים לא מפוזרת באופן שווה. מה שקורה הוא שלחלק מהסועדים זה צורם באוזן וחלק אחר לא שומעים כלל את המוסיקה. אז איך מומלץ למקם? הניחו רמקול אחד חזק יחסית, בפתח המסעדה, ובין השולחנות פזרו רמקולים קטנים יותר באופן שווה (רמקולים שקועים בגבס יכולים להתאים לכך).
  3. שגיאה נוספת שאמנם לא מבריחה לקוחות, אבל אם אנחנו כבר בעניין, נוסיף גם את זה – המערכת צריכה להיות עיצובית ונאה ולהשתלב עם העיצוב הכללי של המסעדה. זה מוסיף לנעימות בעין של היושבים לסעוד. ובתת מודע פועל את פעולתו לעומת מערכת רמקולים שחורה וגסה, שברמקולים איכותיים לבית זה נסלח…

לסיכומו של דבר

יותר ויותר מסעדות ובתי קפה נפתחים לאחרונה בזה אחר זה. ודווקא בדבר שנראה כל כך שולי בעלי המסעדה או בית הקפה עלולים לגרום ללקוחות לא להיכנס שוב.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שלקוחות המסעדה ירצו לבוא שוב ושוב, חשוב שהמוסיקה תהייה ממוקמת גבוה, שמערכת הרמקולים תהייה מפוזרת בשווה בין השולחנות ושתזרום עם השפה העיצובית הכללית של המסעדה.

עכשיו תורכם

בעלי מסעדות – עד עכשיו הצגנו בפניכם 3 טעויות של בעלי מסעדות שאולי גורמות ללקוחות לא לחזור למסעדה. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? איזו טעות הייתם מוסיפים מעבר ל-3 הטעויות שהצגנו במאמר? אנא, שתפו אותנו כדי שכולנו נוכל ללמוד ולהתקדם.

הצעד הבא שלכם להזמנת מערכת רמקולים מקצועית ומתאימה למסעדות היא לדבר אתנו לפני שאתם קונים מערכת שמע למסעדה. תוכלו להשיג אצלנו גם מערכת רמקולים לבית.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

רוצים לקבל מאתנו עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית למערכות מולטימדיה וסאונד או לרמקולים למקלחת וכדומה? בקרו במאמרים הרבים כאן באתר, או התקשרו אלינו ותקבלו ייעוץ מקצועי.

 

4.2/5 - (4 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..