על פתרונות תאורה וסאונד חשבת?

כולם מדברים כעת על תיירות פנים ארצית, על כך שהמצב הלא ברור של מגבלות הקורונה ממלאות את המלונות והצימרים בארץ עד אפס מקום. וכשההיצע גובר אתם צריכים בידול מול בעלי הצימרים האחרים. ותוך כדי שאתם מגרדים את הראש כרגע וחושבים איך לבדל את הצימר או מלון הבוטיק שלכם תשמעו מה אנו מציעים, רמז: חשבתם על סוגי רמקולים?

בעל צימרים, על פתרונות תאורה וסאונד חשבת?

הצימרים והמלונות נמצאים בקו הראשון של התיירות, הם מקבלים את התיירים שמגיעים ממרכז הארץ לצפונה או לדרומה, כדי ללון ולאכול שם בין מסלול הליכה לטיול באתר ארכיאולוגי. ובקו זה, הלובי הוא הראשון לקבל את פני הבאים. אין יותר מתאים ממוסיקת רקע קלאסית שתקדם את פני הבאים בנעימות וברוגע. פתרונות תאורה רומנטיים מתאימים ישלימו את האווירה ויגרמו ללקוחות שלכם להתאהב במקום ולהגיע שוב ושוב. ייעוץ להתאמת פתרונות התאורה והמוסיקה ללובי המלון או הצימרים זה בדיוק מה שאתם צריכים כדי לרכוש מערכות סאונד לבית או לעסק, ושתשמש גם כמערכת כריזה אם יש צורך.

על פתרונות תאורה וסאונד חשבת
על פתרונות תאורה וסאונד חשבת?

מערכת סאונד ידידותית למשתמש

מערכת התאורה והסאונד במלון ובצימרים וכן מערכת רמקולים לגינה של המלון צריכות להיות ידידותיות למשתמשים, כדי שמפעיל המקום או פקידות הקבלה יוכלו להפעיל בקלות. שכן העבודה העיקרית שלהם היא להתעסק עם הזמנות חדרים, קבלת אנשים בדלפק, חשבונאות ועוד. מוסיקת הרקע ומערכת הכריזה זה לא משהו שצריך להעסיק אותם על חשבון העיסוקים העיקריים. ובאופן כללי המערכות צריכות להתאים לאופי אורחי המלון או הצימרים.

ישנם המגיעים לשם בילוי ושבירת השגרה, ישנם המגיעים לצורכי עסקים (בעיקר עסקיים עונתיים בזמני חגים או תקופות נופש), ישנם אורחים המגיעים למלון לשם נופש ומנוחה לאחר עבודה מאומצת או החלמה מניתוח, ישנם המגיעים עם הילדים בזמני החופשות בבתי הספר כדי שיהיו קרובים לאתרי התיירות, ישנם המגיעים כדי לשהות בסמוך למעיינות מרפא (מצוי באזור ים המלח), לכל אחד מקבוצת הלקוחות יש צרכים אחרים, תצטרכו להבין ולשלב בין הצרכים או להתמקד בקהל יעד מסוים, זה תלוי מאוד במיקום של הצימרים ובקהל היעד העיקרי שלו.

מערכת סאונד ידידותית למשתמש
מערכת סאונד ידידותית למשתמש

התאמת מערכות הסאונד לקהל היעד

  • המגיעים לשם בילוי ושבירת השגרה יזדקקו למקרנים משוכללים לשם פעילויות במקום, במקרה זה מה שמומלץ הוא התקנת מקרן בתקרה.
  • אנשי עסקים יזדקקו דווקא לשקט ולאפשרות לארח עמיתים וקולגות במלון, אולי כדאי אפילו להקדיש לאנשי העסקים חדר מבודד ושקט, המנותק ממערכת הכריזה ומרעשים, החדר יכיל גם מקרן שיתאפשר לו לחבר למחשבו האישי ולהציג את מרכולתו.
  • המגיעים עם המשפחה בעתות חופשה זקוקים בעיקר לפעילויות ליליות, מומלץ להקים חדר מבודד שישמש כמועדון לילה, המועדון צריך להיות מצויד במערכות הגברה ותאורה משוכללות.

אין ספק כי התאמת המקום לקהל היעד מבחינת מערכות המולטימדיה ימשוך את הלקוחות שוב ושוב למלון או לצימר שלכם.

התאמת מערכות הסאונד לקהל היעד
התאמת מערכות הסאונד לקהל היעד חשובה

ייעוץ, מכירה והתקנת מערכות קולנוע

אנו מתמחים בייעוץ, מכירה והתקנת מערכות קולנוע בהתאמה מושלמת לחלל החדר. יש לנו מעל עשור של ניסיון בהתקנת מערכות הגברה ומערכות כריזה למסעדות, בתי קפה, אולמות אירועים ולעסקים גדולים וקטנים. אנו מספקים פתרונות תאורה וכן מסך הקרנה מומלץ למוסדות ולפרטיים, וכן מערכות הגברה משוכללות מהייעוץ עד להתקנה בשטח. בין לקוחותינו נמנים – 'עידית' מקבוצת מלונות דן, משרד הביטחון, האגודה לבריאות הציבור, מיכל נגרין, צהר, תיאטרון הצפון, הרשות העירונית לספורט – אשדוד, החברה לפיתוח הרצליה בע"מ, מסעדת 'אחוזת מרגו' ועוד. צרו אתנו קשר לקבלת ייעוץ והצעת מחיר.

ייעוץ, מכירה והתקנת מערכות קולנוע
ייעוץ, מכירה והתקנת מערכות קולנוע למעלה מעשור
Rate this post

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..