הכול על שירותי וידאו קונפרנס – ממה מורכב בוידאו קונפרנס מחיר. וכן על מערכות וידאו קונפרנס שהמחיר בישראל הוא מהזולים בעולם, ועם זאת מחיר מערכות וידאו קונפרנס ישראל הוא לא על חשבון האיכות. וידאו קונפרנס בישראל כוללת מערכת סאונד איכותית וכך גם כל שאר החומרה והתוכנה.

הכול על שירותי וידאו קונפרנס

הדרישה לשירותי וידאו קונפרנס תפסו תאוצה בשנים האחרונות בארץ ובעולם. הסיבות לכך הן רבות, אחת מהסיבות לעלייה בביקוש של שירותי וידאו קונפרנס היא בשל הגלובליזציה והגברת שיתופי פעולה בין ארגונים הממוקמים בשני קצוות תבל וכן בשל הוזלה במחיר מערכות למידה מרחוק. גם בין שני נקודות בתוך הארץ יש ביקוש להזמנת שירותי וידאו קונפרנס, יותר ויותר ארגונים עברו או עוברים למתכונת של עבודה מהבית. מדובר בשאיפה של חברות רבות שכבר מדובר עליה זמן רב, הקורונה הייתה רק הזרז להתפשטות המגמה. מעבר ליתרונות של עבודה מהבית בזמני שגרה, תהייה להם וודאי השפעה חיובית ומורגשת כשנמצא את עצמנו במצבי מלחמה וכדומה.

שירותי וידאו קונפרנס
שירותי וידאו קונפרנס – רק אצלנו תקבלו את הטוב ביותר

וידאו קונפרנס מחיר

אם אתם רוצים מערכת וידאו קונפרנס מחיר של כמה אלפי ₪ ויש לכם מערכת משוכללת עם אחריות, שכוללת מערכת וידאו מקצועית עם רזולוציה גבוה ואיכותית המעבירה תמונה ברורה בכל תנאי התאורה. מערכת של וידאו קונפרנס מחיר כוללת חיבור פשוט למחשב כולל מחשב נייד עם כבל USB, המערכת כוללת 3 מיקרופונים כיווניים המכסים טווח של עד 9 מטר, ושלט רחוק לשליטה על הזום ולהפעלה של המצלמה. טווח המחירים הוא כנ"ל כמה אלפי ₪ (בין כ-2000 לכ-6,000 ₪) לאיכות סטנדרטית אך יש גם וידאו קונפרנס מחיר יקר יותר שיכול להגיע אף ל-15,000 ₪. לאלו שצריכים מערכת איכותית בדומה לרמות המחיר שיש  לגבי מערכת למידה מרחוק.

וידאו קונפרנס מחיר
וידאו קונפרנס ממה מורכב המחיר

מערכות וידאו קונפרנס מחיר ישראל

במערכות וידאו קונפרנס מחיר ישראל אנו הנמוכים בשוק, אנו מספקים את הציוד החדיש ביותר. הרבה מוסדות ציבור משתמשים בנו. היותנו ספקי מערכות וידאו קונפרנס מחיר ישראל מהזולים מחייבת אותנו לספק ציוד איכותי וגם שירות מעולה. אנו מספקים ציוד לתאגידים, חברות הייטק ועוד. ובכלל מערכות וידאו קונפרנס מחיר ישראל הוא מהזולים בעולם. ישראל היא כיום מעצמה טכנולוגית מה שנותן גם יתרון במחיר. ניתן לרכוש גם אביזרים נלווים במחירים זולים, כמו עגלת נשיאה למערכת ווידאו קונפרנס מה שמהווה יתרון כשצריכים מערכת וידאו קונפרנס ניידת. העגלה מכילה את כל מה שצריך: מדף למצלמה או מדף למקרן (נתון לבחירת הלקוח), מדף למצלמה, מוטות שניתן לכוון בקלות את גובה המסך וכן מערכת לניהול שיחות ועידה בוידאו ועוד.

מערכות וידאו קונפרנס מחיר ישראל
מערכות וידאו קונפרנס המחיר בישראל הוא מהזולים בעולם

מחיר מערכות וידאו קונפרנס ישראל

כאמור מחיר מערכות וידאו קונפרנס ישראל הוא לא גבוה יחסית יחד עם העובדה שבארץ מצויות מערכות משוכללות. מערכות בעלות מסכים גדולים (70 אינץ' ויותר) וכו'. מחיר מערכות וידאו קונפרנס ישראל מתאימים מבחינה כלכלית הן לבית ולחצר הביתית והן למקומות ציבוריים, לאירועים חד פעמיים, לחדרי ישיבות ואולפני טלוויזיה. מחיר מערכות וידאו קונפרנס ישראל כוללות את כל הציוד הדרוש לניהול פגישה או ישיבה במערכת החזותית. היא כוללת מסך איכותי, מערכת ווידאו הכוללת מצלמה עם עדשה רחבה, מיקרופונים ורמקולים מובנים, מערכת שניתן בקלות לחבר למחשב ולחבר לכל התוכנות המספקות שירותים של וידאו קונפרנס כמו סקייפ, זום ועוד. אצלנו תוכלו לרכוש מערכות וידאו מתקדמות ומתאימות לכל צורך שתצטרכו.

מחיר מערכות וידאו קונפרנס ישראל
מחיר מערכות וידאו קונפרנס ישראל

 

 

Rate this post

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..