תכנון נכון והתקנה איכותית של מערכות סאונד

אנו מתכננים ומתקינים עבור לקוחותינו מערכות סאונד מותאמות, ומלווים אותם עד לשביעות רצונם המלאה. אז אם אתם לפני מעבר של דירה או של העסק אנו ניתן לכם מידע ונייעץ לכם לגבי מערכת סאונד לבית או לעסק המומלצת ומותאמת לכם באופן מושלם. אנו נלווה אתכם בכל שלבי ההחלטה וניתן לכם מידע מורחב ביותר. אנו נתאים לכם את כל רכיבי המערכת, החל ממערכת הרמקולים המתאימה לכם, ועד מערכות הפיקוד, הרסיבר והמיקרופונים במידת הצורך.

יש לנו ניסיון רב הן בהתקנת מערכת קולנוע ביתית מחיר של מערכות סאונד פשוטות והן בהתקנה של מערכות מורכבות במחירים גבוהים יותר. המחירים שלנו אטרקטיביים ויחד עם ייעוץ מקצועי מושלם אנו מציעים לכם חבילת מוצרים מושלמת. כשרוצים להרכיב מערכת כריזה לעסק או מערכת סאונד שמשתלבת בתוך הקיר או התקרה, הזמן המומלץ ביותר לכך הוא כבר בשלב התכנון.

תכנון נכון והתקנה איכותית של מערכות סאונד

אז מה צריך לדעת כשבאים לבחור מערכת סאונד לגינה או לבית? חשוב לדעת שהמחירים נקבעים לפעמים לפי שם ומותג ולא בהכרח לפי איכות. כלומר, לא כל מה שיותר יקר הוא בהכרח יותר טוב. לכל מצב צריך למצוא פתרון אחר, ואפשר לפעמים לשלב במערכת סאונד אחת רכיבים מכמה חברות כדי שהמערכת עדיין תתפקד באופן האיכותי ביותר והלקוח יחסוך כסף. וזו בדיוק הסיבה שכדאי לכם לקנות את המערכת אצל אנשי מקצועי עם ותק של מעל 10 שנים.

מה שמשפיע על התכנון זה גודל חלל החדר או האולם, וכמו כן גם לטיב האקוסטיקה במקום יש השפעה (ועל זה אין לנו תמיד יכולת להשפיע). מערכת סאונד חדישה מאפשרת לכם ליהנות מכל היתרונות ולנצל את החלל והאקוסטיקה לטובתכם ולהנאתכם המלאה. אז לפני שאתם רוכשים מערכת סאונד התייעצו עמנו.

תכנון והתקנה של מערכות סאונד
אנו מבצעים תכנון נכון והתקנה של מערכות סאונד

טיפים למקסום איכות הסאונד

כשמתכננים מערכת סאונד לאולם הרצאות, או לחדר בבית לטלוויזיה או אפילו רמקול לאמבטיה וכדומה, צריך להשאיר את אמצע החדר ללא רמקולים וללא הפרעה לצפייה, והרמקולים שמסביב צריכים בעצם לתת את המענה של החלק השמיעתי.

להלן נוסיף כמה טיפים כיצד לשמור על איכות גבוהה. למרות שתחום הריהוט הוא פחות התחום שלנו, מומחי סאונד ממליצים להשתמש עם כמה שפחות עצמים בחדר, כסאות פחות רחבים וכן המשענת שלא תהייה גבוהה. כל עצם שנוכח בחדר מונע מהקול להתפשט בחלל החדר. כמו כן, אנו ממליצים כהמלצה כללית בכל הופעה או הרצאה, השתדלו לא להתיישב סמוך לקיר, זה פשוט מפריע לקול מלהגיע לאוזנכם. כמו כן, כשאתם עדיין בשלבי התכנון, באזור שעתיד לשמש כקולנוע או גן אירועים וכדומה בחרו במקום שקט.

עמידה באילוצי תקציב ודרישות איכות

אז כאמור יש לנו ניסיון רב בתכנון והתקנת מערכות סאונד ונשמח לשתף אתכם בניסיון שלנו. הפרויקטים הרבים שהיינו מעורבים בהם הקנו לנו ידע וניסיון רב. אנו סבורים שניסיון יחד עם ידע פרקטי בשטח הם שילוב מנצח בתכנון של מערכות סאונד. ובנוסף לכך חשוב להתחשב באילוצי התקציב של הלקוח. ואפשר תמיד להציע לו משהו איכותי שתואם לצורך שלו ויחד עם זאת עומד בציפיות התקציב. ובנוסף לאמור, החוכמה היא לא רק למכור לכם מערכת סאונד ולסיים בכך את העניין, אלא אנו גם נייעץ לכם איך להעמיד את הציוד בשטח באופן שימקסם את איכות הסאונד והצלילים. לאחר מכן נדרש כיול המערכת בצורה המיטבית בהתאם לתנאי השטח ולמטרה של המערכת.

אנו מזמינים אתכם לייעוץ והצעת מחיר למערכת סאונד שתתאים לכם.

5/5 - (2 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..