תקנים ובטיחות בהתקנת מערכות כריזה

כחנות סאונד ירושלים נושא הבטיחות ומניעת סיכונים חשובה לנו לכן אנו מקפידים על הוראות הבטיחות בכל הנוגע להתקנת מערכות סאונד, הן בשעת ההתקנה והן לאחר מכן בשימוש השוטף שלא ייפגע חלילה מישהו בפגיעה מיותרת, פגיעה היכולה להיווצר רק בגלל שלא הקפידו בהתקנה על הוראות הבטיחות. וחבל…

למעשה בשטח זה אומר שאם יש לנו ספק לגבי יציבות של קיר או אלמנט בבניין שצריך לחבר אליו רמקולים שקועים בקיר וכדומה, אנו לא נתקין את הרמקולים עד שנקבל אישור של קונסטרוקטור (מהנדס בניין). כאשר יש צורך להתקין רמקולים בגובה, רמקולים לסלון או רמקולים לאמבטיה אנו נקפיד על כל הוראות הבטיחות הנוגעות לעניין, בכל הקשור לבמות הרמה, מנופים וכו'. אנו מתייעצים באופן תדיר עם יועצי בטיחות על מנת שנוכל להיות בטוחים שאנו פועלים בבטיחות מלאה המונעת סיכונים מיותרים.

תקנים ובטיחות בהתקנת מערכות כריזה

אם בכל עסק אנו מקפידים על בטיחות, בטח ובטח שבמקום המיועד לילדים כמו מוסד חינוכי, אנו נקפיד על הבטיחות ביתר שאת. אנו משתתפים מפעם לפעם בכנסי בטיחות הנוגעים להתקנה של מערכות סאונד במקומות ציבוריים ומקפידים לפעול על פי ההוראות. העובדים שלנו עוברים הדרכות בטיחות מפעם לפעם בכדי לשמור ולרענן את הידע שלהם בתחום.

ולא רק במוסדות חינוך, גם במקומות כמו מתקני ספורט, רמקולים למערכת קולנוע וכדו' שהן מקומות פנאי המועדות לפציעות ופגיעות, אנו מקפידים ביתר שאת על כל כללי הבטיחות, זו הסיבה שמוסדות חינוך אלו מעדיפים להזמין אותנו להתקנה של מערכות כריזה וסאונד. מה שמייחד את המקומות האלו הוא הצורך החשוב בהתקנת מערכת כריזה איכותית עקב הצורך בהעברת מסרים מיידית כל הזמן. אנו מתקינים שם מערכות כריזה בהתאם לגודל השטח וכמות האנשים / הילדים שיאכלסו אותו וישתמשו בו.

תקנים ובטיחות בהתקנת מערכות הגברה
תקנים ובטיחות בהתקנת מערכות הגברה וכריזה

תכנון נכון של מערכת הכריזה שלכם

מעבר לעניין הבטיחות יש גם את החשיבות של תכנון נכון. לעיתים אנו נמליץ על מערכת כריזה נייחת ולפי הצורך נמליץ דווקא על מערכת כריזה ניידת, שמתאימה יותר למסיבות ואירועים גדולים ותקופתיים שאינם מתקיימים בשטח בנוי וקבוע. כמובן שגם במערכות כריזה ניידות חובה להקפיד על נהלי הבטיחות, אף יותר ממערכת כריזה נייחת. ואנו אכן מקפידים על הבטיחות גם במערכות הניידות. את המערכות הקבועות אנו מתקינים בבתי ספר, מכללות, מפעלים וכו'. מכיוון שהן יותר עמידות ובטוחות לשימוש.

כך גם כאשר מערכות הכריזה משולבות עם מערכות סאונד והגברה המיועדות לשימוש כללי, כלומר לא רק כמערכות כריזה, גם אז אנו נתקין את המערכת שתהייה תואמת את כל הוראות הבטיחות. בכל המערכות הנ"ל, המומלץ ביותר הוא לתכנן אותם יחד עם הבנייה.

התקנה בטיחותית

מערכות כריזה מתקדמות מבוססות על מערכת תקשורת. ומכיוון שכך חלות עליהן כל התקנים של מערכות התקשורת ומעבר לכך ישנם תקנים ישראליים המתייחסים באופן ספציפי למערכות כריזה. התקנים נוגעים לא רק לטיב המוצרים עצמם אלא גם לאופן ההתקנה, גודל השטח שבו הן מותקנות ועוד. למוסד ציבורי יש דרישות למערכת כריזה שתפעל בשעת חירום. לפיכך התקנת מערכת כריזה מחייבת ידע מקצועי וחברה אחראית העומדת מאחורי ההתקנה ולוקחת עליה אחריות, כך שתהייה כתובת ברורה למי לפנות במקרה של תקלה.

אנו בא.א. מערכות נותנים מענה מושלם לחברות וארגונים הן למערכות ההגברה, התאורה והן למערכות הכריזה של העסק או הארגון. אצלנו תקבלו ייעוץ ותכנון מושלם וכן אופציה לקנייה ולהתקנה מקצועית ובטוחה.

צרו עמנו עכשיו קשר לקביעת פגישה לא מחייבת.

5/5 - (3 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..