מערכת למידה מרחוק היא מערכת שמוכרת כבר כעשור, אך היא נכנסה לתודעה בגלל למידה מרחוק בזמן הקורונה. יצאנו לשמוע מה אומרים המומחים על למידה מרחוק קורונה וכן למידה מרחוק גני ילדים בזמני הקורונה.

מערכת למידה מרחוק

מערכת למידה מרחוק הפכה למילה נרדפת לנגיף הקורונה, לא היה בית שלא היה מוכר שם צמד המילים מערכת למידה מרחוק. מערכת למידה מרחוק היא אחת מהחידושים הגדולים של ימינו, שפועלת באמצעות אפליקציית זום הידועה, השידור מועבר על ידי רשת האינטרנט ללא צורך בהתקנת מערכת מורכבת. הרכיבים הנדרשים ללמידה מרחוק הם מחשב ביתי עם מצלמה בשני צדדי המתרס, כלומר בבית המורה ובבית התלמיד, וכן מערכות רמקולים איכותיות המאפשרות קלט ופלט כלומר לדבר לתוכם ולשמוע, מערכת שנמצאת היום בכל בית כמעט. לשמיעה איכותית יותר תוכלו לרכוש אצלנו מערכת שמע לבית איכותית.

מערכת למידה מרחוק
מערכת למידה מרחוק – אצלנו קונים את הציוד

מה אומרים המומחים על למידה מרחוק בזמן הקורונה

ובכן, אז מה אומר המחקר על למידה מרחוק בזמן הקורונה, למידה מרחוק דורשת מהתלמידים סיגול של מיומנויות חדשות, כך אומרים אנשי מחקר רבים שהתייחסו למידה מרחוק בזמן הקורונה. הלמידה מרחוק מתרחשת בבית, במרחב רחוק מבית הספר. מעבר לעצם הלמידה החיונית שסיפקה מערכת הלמידה מרחוק סיפקה הלמידה גם תמיכה רגשית לתלמיד הצעיר בזמנים בהם היה ספון בביתו ולא נפגש עם חברים. כשתלמיד לומד מרחוק הוא צריך לסגל לעצמו ניהול זמן ומשמעת עצמית, האחריות על הבנת השיעור נופלת על כתפו, הוא צריך להתאמץ יותר כדי להתרכז ועוד. את רוב האתגרים ניתן לפתור באמצעות בניית סביבת מותאמת ללמידה שהתקנת מערכת שמע נוטלת חלק מרכזי בפתרון המוצע ואפשר אף ללכת על אפשרות של התקנת רמקולים בקיר או בתקרת גבס. לכך ניתן להוסיף מערכת לניהול שיחות ועידה בוידאו.

למידה מרחוק בזמן הקורונה
מה אומרים המומחים על למידה מרחוק בזמן הקורונה

עוד על למידה מרחוק קורונה

בניית סביבת למידה כוללת גם הכנת חומרי הלימוד קרוב למיקום של המחשב שדרכו מתקיימת הלמידה, כך לא יצטרך התלמיד לקום ממקומו, מה שעלול לגרום לו להסחת דעת. פעולות נוספות היכולות להקל על כושר הלמידה של התלמיד במערכת למידה מרחוק קורונה הן להיעזר באפליקציות ממוחשבות היכולות להזכיר לתלמיד את מטלותיו ואת שעות השידור במערכת הלמידה מרחוק קורונה. המורה צריך גם לקחת בחשבון כי למידה מרחוק קורונה דורשת יותר הפסקות קצרות מאשר בשגרת לימוד רגילה בכיתה. תפקידו של המורה בעת למידה מרחוק היא לעזור לתלמידיו לבנות סביבת למידה נוחה, הוא יכול להשתמש לשם כך בוידאו ציוד לחדר ישיבות אם קיים בבית הספר.

למידה מרחוק קורונה
למידה מרחוק קורונה

למידה מרחוק גני ילדים

גם גני הילדים נאלצו להתמודד עם מצב החירום של הקורונה וחלק גדול משנת הלימודים של 2020 התנהל בלמידה מרחוק, אם כי למידה מרחוק גני ילדים היו פחות נפוצים מאשר שאר תלמידי מערכות החינוך. א. בגני הילדים היו יותר ימי לימודים מאשר בשאר מערכת החינוך. ב. בגני ילדים לא צריך להשלים חומר או להתכונן למבחן, ולכן כאמור למידה מרחוק גני ילדים היו פחות נפוצים. מערכות למידה מרחוק גני ילדים התקיימו בעיקר בשביל התמיכה הרגשית ובשביל שמירת הקשר הנחוצה בזמנים כגון אלו. גם בלמידה מרחוק לילדים בגילאי הגן מומלץ לרכוש מערכת שמע ברורה עם איכות שמיעה, אך בגיל זה אין צורך להשקיע במערכות וידאו קונפרנס מחירים יקרים. אנו מקווים כמו כל העולם כי החיסונים יעלימו את הנגיף, אך בכל זאת גם כך מומלץ להצטייד במערכת שמע איכותית לבית.

למידה מרחוק גני ילדים
האתגרים של למידה מרחוק גני ילדים

 

 

 

Rate this post

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..