מחיר מערכות למידה מרחוק

האם מחיר מערכות למידה מרחוק הוא שווה לתועלת ממנו, במאמר הבא תקראו את התשובה, וגם לגבי היתרונות והחסרונות שבלמידה מרחוק, הבאנו גם מאמרים על למידה מרחוק, ואיך אפשר לייעל את המערכת.

מחיר מערכות למידה מרחוק

לפני שנדבר על מחיר מערכות למידה מרחוק נציג כמה מסוגי השירותים הקיימים ברשת חלקם חינמיים, המסייעים בקיום למידה מרחוק ותורמים לאיכות העברת החומר על ידי המרצה וקליטת החומר של התלמידים. סוגי השירותים הם: מחוללי למידה מקוונת, מערכת לבניית מבחנים ובחנים מקוונים, כלי הערכה שונים, למידה מעורבת ופלטפורמות למידה שונות, מערכות צ'טבוט לביצוע סקרים והצבעות בקרב תלמידי הכיתה, ספרים דיגיטליים, תוכנות לבניית מצגות, שידורי מסך והקלטות, וובינרים לפגישות אונליין או להקמת כיתה ווירטואלית, מחברות דיגיטליות ומערכות ללמידה עצמית, וידאו ציוד לחדר ישיבות ועוד ועוד. כל אלו ניתן למצוא באמצעות חיפוש פשוט בגוגל. אצלנו תוכלו למצוא מערכות שיכולות לתרום לכך שמחיר מערכות למידה מרחוק לא יהיו כל כך יקרות ומאידך מועילות ללמידה אפקטיבית, המערכות הן: מערכות שמע לבית (כולל התקנה), רמקולים שקועים בקיר או בתקרת גבס ואף בתקרת בטון (כולל התקנה), סוגים שונים של רמקולים איכותיים, מערכת סאונד ביתית (כולל התקנה), רמקולים אלחוטיים ועוד.

מחיר מערכות למידה מרחוק
מחיר מערכות למידה מרחוק

למידה מרחוק יתרונות וחסרונות

כמו כל דבר בחיינו הלא מושלמים גם ללמידה מרחוק יתרונות וחסרונות. לפני שנמנה לגבי הלמידה מרחוק יתרונות וחסרונות נציג מעט נתונים: למעלה מ-90% מהחברות משתמשים כיום במערכת למידה מרחוק להכשרת העובדים, מומחים מעריכים כי ב-5 השנים הקרובות, גם אחרי הקורונה הלמידה מרחוק תגיע כמעט ל-100% מההכשרות של תאגידים וחברות תעשייה. אך כאמור יש לה ללמידה מרחוק יתרונות וחסרונות. היתרונות הן: עלות נמוכה יותר מאשר למידה פיזית הדורשת שינוע התלמידים וכו'. מנתונים של אנשי מקצוע עולה כי עלויות הלמידה שאינן מקוונות מייקרות את הלמידה ביותר משליש. העלויות כוללות נסיעות, שכירת או אחזקת חדרי לימוד פיזיים, ציוד ועוד. היתרון השני הוא הנוחות והגמישות שהדבר מקנה הן למורה והן לתלמידים. הדבר תורם רבות לאפשרות של שילוב לימודים עם עבודה. יתרון נוסף – אפשרות להקשיב שוב ושוב לשיעור מוקלט, מה שמאפשר לשנן את החומר שוב ושוב. יתרון נוסף – תיקון טעויות מהיר, אם המרצה טעה הוא יכול בכמה דקות ספורות לתקן את הטעון תיקון. החסרונות: דורש מהתלמידים משמעת עצמית גבוהה, כמו כן בלמידה עצמית פחות מתרגלים והתחושה הכללית היא של פחות מחויבות.

למידה מרחוק יתרונות וחסרונות
למידה מרחוק יתרונות וחסרונות

למידה מרחוק מאמרים

כאמור, הלמידה מרחוק בישראל בעת הקורונה העלתה לדיון נושאים רבים, רובם נותרו פתוחים נקווה עד לסיום מוחלט של נגיף הקורונה או עד למשבר הבא שלא יקרה. בעניין למידה מרחוק מאמרים ומחקרים רבים דנו בהיבטים השונים של הלמידה מרחוק. הנושאים השונים שהובאו במאמרים הם: תפקידיו של המורה במערכת הלמידה מרחוק, מהי השפעת רשת האינטרנט על הלמידה מרחוק, סוגים ומודלים שונים של למידה מרחוק, האם מערכת לניהול שיחות ועידה בוידאו יעילה כמו למידה מרחוק, האם המילים למידה מרחוק הן שני הפכים או שהם יכולים להסתדר ביניהם לאורך זמן, ההשפעה של הלמידה מרחוק על היכולת החברתית של התלמידים ושאלה נוספת מאוד מסקרנת היא האם הלמידה מרחוק תמשיך גם לאחר שהמדינה תצא ממשבר הקורונה. כל אלו ועוד ניתן למצוא במחקרי למידה מרחוק מאמרים אקדמיים שונים. כך או כך, אנו בא.א. מערכות ערוכים לספק את כל הציוד הנדרש למערכות למידה מרחוק בכל מצב.

למידה מרחוק מאמרים
למידה מרחוק מאמרים

 

 

Rate this post

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..