הגברה לבתי קפה , מערכות שמע , סאונד מערכות לבתי קפה , מסעדות וברים. אם גם לכם יש מסעדה או בית קפה איכותיים אתם חייבים לספק ללקוחות שלכם לא רק שירות ואוכל טעים אלא גם אווירה..

כיום כל לקוח שמגיע למסעדה או בית קפה איכותיים הוא מחפש לא רק את האוכל האיכותי אלא הוא גם מחפש דבר נוסף שנקרא אווירה.. כיום משקיעים רבות בעיצוב האדריכלי והפנים של המסעדה בכדי שכל מסעדה תספק את האקט הספציפי שלה ולכן חשוב מאד שגם תהיה מערכת שמע וסאונד איכותית לכל בית הקפה או מסעדה שלרשותכם ובכך הלקוחות יזכו גם באווירה טובה של מוזיקה איכותית.

הגברה לבתי קפה

הגברה לבתי קפה היא מיצרך חובה.  השקעתם את כולכם בעסק זה לא הזמן לוותר על הגימור, הגברה לבתי קפה איכותית משנה את כל חווית הסועד. הגברה לבתי קפה היא מתנה לנמצאים אך יותר מזה במידה ויש  " סאונד מערכות " לא טובות המוזיקה הופכת למטרד. בית קפה פנימי או חיצוני בשני המקרים חשוב לבחור סאונד מערכת מתאימה. הגברה לבתי קפה או למסעדה שלכם היא תנאי בסיס לנוחות הסועדים כי באוזן מרגישים אם השקעתם או לא ב מערכת שמע ראויה.

הגברה למסעדה

מערכות שמע
מערכות שמע בית קפה
הגברה למסעדה ועוד אצלנו במחירים נוחים

כל מי שאכל במסעדה הרגיש איך המוזיקה תרמה או הפריעה לארוחה. הלחיצה וזירזה או הנעימה והרגיעה. איכות מערכת הסאונד אחראית גם היא לתחושות אלה אם לא יותר. הגברה למסעדה או כל בעל עסק בסגנון היא לא דבר לחפף בו. מערכות שמע באות במגוון איכויות ויש להתאים את מערכת השמע לצורך של בית העסק, מסעדה , בית קפה וכו..

מערכת הגברה לבתי קפה – איך בוחרים?

חשוב לבחור הגברה להית קפה שתתאם את גודלו את המבנה האקוסטי ואת שעות הפעילות במידה ומשמש גם לבחוץ. מערכות הגברה לבתי קפה הן אכל דבר מבלבל בגלל מגוון האופציות והייחודיות של העסק, בית קפה , גן אירועים, מסעדה , מערכות הגברה לאולם אירועים, למשל מערכת קולנוע ביתית שונה ממערכת הגברה לאולם וכו..

מערכת שמע – רמקולים – או מערכות הגברה לבתי קפה

ראשית חשוב לדעת שבכדי להתאים מערכת סאונד למסעדה תמיד מומלץ להביא איש מקצוע למקום שיוכל לתת הצעה מקצועית שתתאים בדיוק לאופי מסעדה או בית קפה וכן לאופי השימושים בו. לכל מסעדה יש את הקונספט הייחודי שלה וכן יש את העיצוב שנבחר עבורה ולכן התאמת המערכת שמע למסעדה צריכה להיות באיכות וברמה שתתאים לקונספט של המסעדה שלכם. שכן ישנם מסעדות/סטקייות שמוכרות מזון מהיר ששם תהיה מומלצת מערכת סאונד למסעדה עוצמתית עם מוזיקה קצבית ובעוצמה גבוהה יחסית שכן יש עניין שהלקוחות לא יתעכבו במקום אלא יקנו יאכלו וילכו מהר (המוזיקה הקצבית גורמת לזה). לעומת זאת ישנם מסעדות שהלקוחות מגיעים לשבת לארוחה ששם אתם נדרשים לספק ללקוח גם אווירה נינוחה מאד שקטה ורגועה כל מסעדה ורצונה. ולכן במקרה כזה המערכת סאונד למסעדה תצטרך להיות איכותית ומקצועית כאשר בכל חלקי המסעדה יפוזרו רמקולים איכותיים בהתאם למקום ולעיצוב ובכך מערכת השמע למסעדה תספק סאונד איכותי ומשובח עם מוזיקה רגועה שמתאימה למסעדה שלכם.

מסעדות או לא להיות

חשוב לציין שהדברים אמורים להתאים גם כאשר מתקינים מערכת שמע איכותית בתוך בית קפה שלקוחות באים לפגישות לפעמים גם ארוכות ולפעמים סתם באים לעבוד על המחשב או ללמוד באווירה נוחה ונעימה. ולכן בתי קפה כאלה עוד יותר ירצו להשקיע במערכת סאונד לבית קפה איכותית טובה ומקצועית שכן יש לוודאות שיש רמקולים שאכן יספקו את המענה הראוי כמערכת הגברה לבית קפה.

איזה רמקולים מתאימים למערכת שמע למסעדה/בית קפה? רמקולים

כידוע ישנם הרבה סוגים של רמקולים איכותיים המתאימים למערכת סאונד למסעדה, העניין הוא שבמערכת סאונד בתוך מסעדה או בית קפה יש להתאים אותם גם ברמה העיצובית שיתאימו לעיצוב המסעדה. כיום בחלק מהמסעדות כאשר ישנה אפשרות כבר בתחילת הבנייה או השיפוץ של מסעדה או בית קפה מתכננים ברמה האדריכלית עיצוב ל התקנת רמקולים שקועים , הגברה לבית קפה שאינה בולטת ובכך ניתן להרוויח נראות מודרנית ומתאימה וגם רמקולים שבקושי נראים לעין. הכי חשוב כאשר משלבים הגברה למסעדה עם רמקולים שקועים ניתן להנות מפיזור מקסימלי של סאונד איכותי ומשובח שכן רמקולים שקועים למסעדה מותקנים בתקרה. כמו כן חשוב לדעת שרמקולים שקועים לבית קפה ניתן להביא במגוון רחב מאד של צבעים כגון רמקולים שקועים למסעדות בצבע שחור, או רמקולים שקועים לבית קפה בצבע אדום ועוד… ובכך ניתן להרוויח גם מערכת שמע למסעדה איכותית במחיר אטרקטיבי ובאיכות שלא מתפשרת.

רמקולים לסיכום

כמו כן ישנם רמקולים לבית קפה לתלייה על הקיר במגוון סגנונות ומגוון אפשרויות תלייה בהתאם למסעדה או בית הקפה, כמובן שגם ישנם רמקולים למסעדה בצבעים שונים ומיוחדים בהתאם לדרישת הלקוח ובהתאם לעיצוב המסעדה והאיכות הנדרשת למערכת השמע למסעדה. ישנם גם סוגי רמקולים לתליה מהתקרה באופן שהם יורדים מהתקרה עם חוט לגובה הרצוי בהתאם לגובה המסעדה או הבית קפה ובכך ניתן להרוויח פיזור מקסימלי של סאונד איכותי ומשובח עם נראות יפה ולא בולטת לעין.

איזה גודל רמקולים מומלץ למערכת סאונד לבית קפה?

גודל רמקולים המינימלי בכל מערכת הגברה לביתי קפה צריכים להיות 5" שכן במידה ויבחרו רמקולים קטנים יותר נכנס לבעיה שכן אינם מסוגלים לספק תדרים נמוכים (באס) באיכות מספקת ולכן בכדי שנוכל להנות ולקבל חוויה איכותית נצטרך לשלב סאב וופר חיצוני שיספק תדרים נמוכים באיכות טובה. ולכן המלצתי האישית היא ללכת על רמקולים כמו הגברה למסעדה ממוצעת, שיהיו לפחות בגודל 5". מובן שבהתאם למקום לגודל ולסגנון המוזיקה שהולכת להישמע במקום ניתן יהיה לבחור רמקולים למסעדה גדולים יותר וכמובן עוצמתיים יותר.

כמה רמקולים צריך לבית הקפה שלי?

סאונד מערכות
סאונד מערכת איכותי ונעים

אופן התאמת כמות רמקולים לבית קפה צריכה להיעשות על ידי איש סאונד מקצועי שיודע לחשב את המרחקים הרצויים את גובה ההתקנה וכן את מיקום ההתקנה וכן ידע להתאים את כמות הרמקולים לגודלו של בית קפה ברמה מקצועית איכותית ואמינה שכן לא יהיה מצב שיהיה מידי רמקולים וכמובן שלא יחסרו רמקולים.

מערכת הגברה לבית קפה – איזה מגבר מומלץ?

בחירת המגבר למערכות שמע למסעדה או בית קפה , חייבת להיעשות במקביל לבחירת כמות הרמקולים למסעדה שנבחרו וגם כמובן לסוג הרמקולים העוצמה שלהם וכמובן האיכות. ולכן אופן התאמת המגבר למערכת סאונד למסעדה צריכה להיעשות בחישוב מקצועי ומדויק בהתאם לסוגי אפשרויות ההשמעה בהם אתם מעוניינים להשתמש.

האם ניתן לחלק לאזורים שונים את מערכת הסאונד למסעדה?

חובה בכל מערכת שמע למסעדה, בתי קפה , בית עסק לפצל מערכות סאונד באזורים שונים.  שכן ישנם מצבים בהם נערכים אירועי חברה בחלק מהמסעדה או באופן אחר שכן ישנם מצבים בהם לקוחות מבקשים קצת להנמיך איזור מסוים ואז חשוב שהאפשרות הזו תהיה נגישה וקלה לכל מי שאחראי על מערכת השמע שליטה מלאה בעוצמת הווליום של הגברה למסעדה כולה ובחלקים נפרדים בה.

איך עושים סאונד מערכות מפוצל?

אפשרות זו נעשית במגוון אפשרויות שונות בהתאם לסוג המערכת המותקנת. ישנם מערכות שמע למסעדה חכמות שמאפשרות בחירת אזורים גם בשליטה מרחוק. וכמובן שישנם מערכת הגברה למסעדה שמאפשרת את זה על ידי המגבר עצמו. ישנו תוסף הנקרא בורר אזורים שמאפשר את בחירת אזור ההשמעה במערכת הסאונד במסעדה על ידי בורר חיצוני איכותי ונוח מאד לתפעול.

לסיכות הגברה לבתי קפה

מערכות הגברה לבתי קפה
מערכת הגברה לביתי קפה ברמה גבוהה

כמובן שהדברים שנכתבו כאן הינם לצורך מידע איכותי ומקצועי עבור לקוחותינו אבל אם העסק שלכם חשוב לכם   ואתם מעוניינים במערכת שמע למסעדה או מערכת סאונד לבית קפה פנו אלינו עוד היום ותקבלו שירות VIP איכותי ומקצועי עם כל הייעוץ והמידע הרלוונטי עבורכם, ובכך תוכלו להשתדרג במערכת שמע איכותית ומקצועית למסעדה או לבית הקפה שלכם ובכך הלקוחות שלכם יוכלו להנות ממוזיקה טובה נעימה ואיכותית שתגרום להם לרצות לחזור אליכם תמיד!!                               אלי- א.א. מערכות

5/5 - (11 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..