מערכת הגברה לעסק קטן היא אחד הפריטים החשובים בעסק שלך. לא קל לבחור מערכת שתתאים לעסק, לא כל מגבר וסט רמקולים לעסק קטן יתאימו לאופי העסק שלך, ולא כל מערכת תתאים לכל עסק. ננסה לעזור לך לבחור את המערכת המתאימה ביותר לעסק שלך, או לפחות לתת כיוון.

לסוג העסק יש השפעה ישירה על בחירת ציוד הגברה ומערכת הסאונד. הסיבה די ברורה, משרד שירות לקוחות לא צריך את אותה עוצמה של מערכת סאונד כמו אולם אירועים. עם זאת, אנו מאמינים שכל עסק צריך מערכת סאונד כלשהי. ועדיף להתאים אותה לצרכי העסק.

הסיבה לכך היא פשוטה – האווירה בעסק אינה נוגעת ללקוחות העסק בלבד, גם עובדי העסק יעבדו בכיף יותר עם האווירה הנכונה. השאלה היא, אם כך, כפולה – באיזה סוג עסק מדובר, ומה היא האווירה שנרצה להשרות בעסק. לאחר שנענה על אלו נוכל לבחור מערכת שמע לעסק שתתאים לנו במדויק.

מערכת הגברה לעסק קטן
מערכת הגברה לעסק קטן

מערכת הגברה לעסק קטן – בין אם מדובר בחנות פרחים או בפאב שכונתי, כל עסק צריך מערכת הגברה.

הגברה לעסק קטן

בין אם מדובר על מערכות כריזה שהן נחוצות מבחינה בטיחותית או מערכות משולבות שיכולות לשמש אותנו גם כמערכת כריזה במקרה הצורך וגם כמערכת סאונד. הבחירה נתונה לשיקול דעתו של מנהל העסק. חשוב להדגיש, שמיעת מוזיקה דרך מערכות המיועדות אך ורק לכריזה היא אינה איכותית כלל.

יש שלושה סוגים עיקריים של מערכות סאונד לעסק כאשר לכל אחת מהן היתרונות והחסרונות שלה:

מערכות כריזה – אלו הן המערכות הבסיסיות ביותר, אשר מיועדות לדיבור בלבד. לא מומלץ להשתמש המערכת המיועדת לכריזה בלבד לשם השמעת מוזיקה לעסקים. היכולות של מערכת כזו הם בסיסיים לחלוטין, ומיועדים לדיבור וכריזה בלבד.

מערכת בידורית – הבידורית היא מערכת שמע מלאה ביחידה אחת, ישנן בידוריות ניידות וישנן בידוריות נייחות. חשוב לציין שברוב המקרים הבידוריות הנייחות יהיו עוצמתיות יותר. הבידורית היא בעצם מכלול של שלושה נתונים: מערכת הגברה, רמקול וחיבור לנגן חיצוני. חשוב לציין כי בידורית נייחת מתחברת לרמקולים חיצוניים.

מערכת מלאה – בקטגורית המערכת המלאה נמצאת בעצם כל מערכת הכוללת מגבר ורמקולים. את הרמקולים ניתן לחלק לשלושה סוגים עיקריים, נפרט מיד.

הגברה לעסק קטן
הגברה לעסק קטן

הגברה לעסק קטן – כל עסק זקוק למערכת סאונד, לא רק עבור הלקוחות.

רמקולים לעסק קטן

בכל הנוגע לרמקולים, ישנם שני סוגים בסיסיים ומעבר להם יש סוג נוסף שנוסף בשנים האחרונות.

רמקולים מוגברים

רמקולים שמאוד נפוצים בבתי עסק שלא נדרשים לקריין. הרמקולים המוגברים הם לרוב יהיו בגודל בינוני – קטן. אך תמיד יצריכו חיבור לחשמל. הרמקולים המוגברים מתאימים בעיקר למסעדות או למשרדים כאלה ואחרים. הרמקול המוגבר משלב בתוכו גם מגבר פנימי כך שניתן לחבר אותם למקור השמע ישירות.

רמקולים פאסיביים

אלו הם הרמקולים הפשוטים שאנו מכירים. לכל אחד מאיתנו היה מגבר אליו היו צמודים רמקול או שניים. רמקולים אלה פחות נפוצים היום בגלל המקום הרב אותו דורש המגבר. חשוב לציין, רמקולים פאסיביים הם לרוב יותר חזקים מאשר רמקולים מוגברים.

אלו הם שני הסוגים הבסיסיים של רמקולים הקיימים בשוק. ישנו סוג אשר נחשב סוג שלישי.

רמקולים שקועים

רמקולים שקועים הפכו כבר לטרנד בינלאומי. הרמקולים השקועים הם למעשה רמקולים מוגברים או פאסיביים הנמצאים הישר בתוך הקיר שלנו. איך זה עובד? רצוי שעוד בשלב בניית שלדת העסק, איש המקצוע ישאיר שקע בקיר בגודל המדויק של הדגם אותו אתם רוצים, ולשם נכניס את הרמקול השקוע בתום הבנייה.

רמקולים לעסק קטן
רמקולים לעסק קטן

רמקולים לעסק קטן – לפעמים רמקולים שקועים מוסיפים לאווירה ומשתלבים בעיצוב בצורה מושלמת.

מערכת הגברה לעסק קטן

כל בית עסק צריך מערכת סאונד. מערכת הסאונד משפרת את החוויה של שני הגורמים הכי חשובים של כל עסק – עובדים ולקוחות. יש הבדלים בין מערכות סאונד שונות. כמובן, חשוב לבחור את המערכת שתתאים לעסק שלכם מבין הסוגים שציינו קודם.

הבידורית היא הבחירה הנפוצה ביותר בקרב בתי העסקים הגדולים יותר. עם זאת יש גם מקומות גדולים שפחות תתאים להם מערכת הסאונד הזאת. על פי רוב, עסקים קטנים יבחרו בסוג מערכת הסאונד מסוג בידורית. עם זאת, ישנם גם עסקים רבים אשר מעדיפים מערכת מלאה.

כאשר מדובר במערכת מלאה בעצם מדובר בחיבור של רמקולים לרסיבר, הרסיבר נותן את הכוח לרמקולים.

למעשה, במקום לרכוש מערכת סאונד אחת עוצמתית שאכן תשמע בכל חלקי העסק, אנו ממליצים לחלק את המערכת למספר מערכות סאונד קטנות ופחות עוצמתיות ולפזר אותן באופן שווה, רק בדרך הזאת כולם ישמעו את המנוגן באופן שווה, בלי שחלק יסבלו מעודף ווליום ישר לתוך האוזניים.

זכרו, מערכות הסאונד לעסק אינן מיועדות רק בשביל להנות ממוזיקה בזמן העבודה, מערכות סאונד משנות את כל האופי של העסק שלכם ומשפרים את חווית המשתמש ובעצם גורמות לו לחזור. בנוסף, הן גורמות לעובדים שלכם לעבוד בצורה יותר יעילה ונעימה.

אתם מוזמנים לעקוב אחר עמוד הפייסבוק שלנו

Rate this post

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..