התאמת סביבת מערכת המולטימדיה

מערכת מולטימדיה מוגדרת כמוצר השייך לקטגוריית התרבות והפנאי ולכן כשאתם רוכשים מערכת מולטימדיה חשוב שגם כל הסביבה תהייה נוחה ומתאימה. אצלנו תוכלו להשיג את מערכות המולטימדיה המתקדמות ביותר בכל תחום וכן רמקולים מעוצבים לבית, אך במאמר זה בחרנו לכתוב דווקא בעניין הסביבה של מערכת המולטימדיה הטובה שתקנו. שכן כאמור, כדי שההנאה תהייה מושלמת צריך שהכול מסביב גם יהיה מושלם. במאמר אנו מנפצים כמה מיתוסים על סביבת הישיבה שלכם סביב מערכת המולטימדיה.

התאמת סביבת מערכת המולטימדיה: 3 מיתוסים של רוכשי מולטימדיה בנוגע לסביבת העבודה

יותר ויותר אנשים שרוכשים מערכת מולטימדיה אינם משקיעים בסביבת עבודה נוחה או שהם לא משקיעים בצורה הנכונה בשל מיתוסים שונים בעניין. אולי גם אתם השקעתם כסף בהתאם למיתוסים אלו? או שאולי גם אתם עומדים כעת להשקיע במערכת הסביבתית של המולטימדיה? על 3 מיתוסים של רוכשי מולטימדיה – במאמר שלפניכם.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

ניפוץ מיתוסים על מערכות מולטימדיה
ניפוץ מיתוסים על סביבת הישיבה של מערכות מולטימדיה
  1. מסך ארגונומי

נתחיל דווקא בחומרה. המיתוס אומר שאם אתם רוצים לקנות עכבר, מקלדת, מסך או רמקולים למערכת קולנוע שכתוב עליו שהוא ארגונומי (כלומר, בהתאם לכללי הנדסת אנוש) זה אומר בהכרח שהוא נוח וידידותי למשתמש.

האמת היא שזה לא יותר מטריק שיווקי. כי כשאומרים ארגונומי צריך גם להסביר למי הוא ארגונומי, לילד, למבוגר, לאנשים נמוכים / גבוהים וכו'. זה כמו שיכתבו על מוצר שהוא 'מתוכנת', כל אחד מבין שהמונח מתוכנת הוא מושג רחב וכללי מדי…

  1. כיסא נגד כאבי גב

מיתוס נוסף הוא בעניין הנזקים שיכולים להיגרם לגב או לצוואר כתוצאה מישיבה ממושכת מול מערכת המולטימדיה. 'אם קונים כיסא מותאם זה לא יזיק'. מדובר במיתוס מכיוון שישיבה ממושכת מדי תזיק בכל מקרה. כדי למנוע בעיות אורתופדיות בעת צפייה במערכת המולטימדיה יש להתרומם מהכיסא מפעם לפעם לכמה דקות.

  1. ישיבה זקופה מול מערכת המולטימדיה

בהמשך למיתוס הקודם, יש הטוענים שכדי למנוע בעיות אורתופדיות יש להקפיד על ישיבה זקופה.

האמת היא שישיבה זקופה תגרום לבעיות אחרות. כל מאמץ יתר על שרירים מסוימים יגרום בהכרח לשחיקה של אותם שרירים. הפתרון האמיתי לבעיה זו הוא לשנות תנוחה מדי כמה דקות.

לסיכומו של דבר

יותר ויותר אנשים שרוכשים מערכת מולטימדיה אינם משקיעים בסביבת עבודה נוחה או שהם לא משקיעים בצורה הנכונה בשל מיתוסים שונים בעניין. אז כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שהסביבה תהייה מותאמת, חשוב לרכוש חומרה מתאימה ספציפית למי שמערכת המולטימדיה מיועדת, ולא להסתמך על הכיתוב 'ארגונומי' המופיע על האריזה. וכמו כן, כדי למנוע בעיות אורתופדיות יש לשנות תנוחה מדי כמה דקות ומפעם לפעם להתרומם מהכיסא לכמה דקות.

זהו זה, עכשיו הגיע תורכם – עד עכשיו הצגנו בפניכם 3 מיתוסים של אנשים שרוצים להתאים את סביבת העבודה של מערכת המולטימדיה אך בסוף מתברר שהשקיעו לשווא. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? איזו מיתוס שאתם מכירים הייתם מוסיפים מעבר ל-3 המיתוסים שהצגנו במאמר? אנא, שתפו אותנו כדי שכולנו נוכל ללמוד ולהתקדם.

הצעד הבא שלכם לרכישה חכמה של מערכת מולטימדיה היא להתאים גם את סביבת העבודה שלה ולרכוש בחנות מקצועית ואמינה.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

רוצים לקבל מאתנו עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית למערכות שמע ומולטימדיה או לחיבור רמקולים לרסיבר? בקרו בחנות המולטימדיה שלנו או תאמו פגישה. רוצים להזמין התקנת מערכת כריזה במחיר משתלם במיוחד? התקשרו עכשיו!

Rate this post

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..