מה את.ה יודע.ת על מערכת סאונד של רמקולים שקועים

שמיעת מוסיקה היא מרגיעה וגם טובה להתפרקות הנפש, שזה גם מועיל בסופו של דבר להירגעות… גם כשאתם מתיישבים לסרט הייתם רוצים מערכת מוזיקה ביתית מתקדמת ואיכותית וכמובן גם התקנת מקרן איכותי. ההנאה מושלמת עוד יותר כאשר ניתן להתרווח על הכורסא ולכוון את פונקציות השמע באמצעות שלט מרחוק. אחת המערכות הטרנדיות כיום היא מערכת הרמקולים השקועים. אבל רגע לפני שאתם קונים בחנו את עצמכם, מה אתם יודעים על מערכת סאונד – כדי שלא תבואו לחנות ללא ידע כללי, המוכר יקלוט את זה מהר מאוד, ויציע לכם את מה שהוא מעוניין למכור…

בחן את עצמך: מה את.ה יודע.ת על מערכת סאונד של רמקולים שקועים?

בגלל שהטכנולוגיה הולכת ומתקדמת בצעדי ענק בעיקר בתחומי המולטימדיה, יותר ויותר אנשים מגיעים לחנות ומגלים שאינם מבינים במערכות הסאונד והם חוששים שהמוכר מנסה להציע להם את המערכת שבה יש לו את הרווחים הנאים ביותר. נשמע מוכר? האם גם אתם הגעתם לחנות ללא ידע מוקדם במערכות סאונד? על מונחים רלוונטיים וטיפים לרכישת מערכות סאונד שקועות – במאמר שלפניכם.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

בחן את עצמך: מה אתה יודע על מערכות סאונד
בחן את עצמך: מה אתה יודע על מערכות סאונד?
  • לפני שרוכשים מערכת רמקולים שקועה:

  1. יש לתאם עם האדריכלית את הקוטר והצורה הגיאומטרית של מערכת הרמקולים.
  2. כדי לקבל מערכת יותר צלולה ואיכותית יש לרכוש מערכת שקועה שמכילה 2 חלקים: ואופר וטויטר. שאלו את המוכר על כך.
  3. העוצמה המקסימלית של רמקולים שקועים היא 150 וואט והמינימלית היא 20 וואט. התאימו את העוצמה לחלל החדר או הבית.
  • צורות גיאומטריות של הרמקולים, מה מתאים לאיפה:

  1. צורה עגולה היא אלגנטית ומתאימה לחדר ישיבות, למשרד, וליצירת רושם אלגנטי לבית.
  2. צורה מלבנית היא כיום יותר פופולארית ומודרנית, בעיקר למי שאוהבים עיצוב בקו עדין ושקט.
  3. רמקול מלבני 'סנטר' – רמקול שקוע שמיועד להתקנה על הקיר (בניגוד לקודמים שניתן לבחור בין הקיר לתקרה). זהו רמקול טרנדי בהחלט, עם עיצוב שמאוד מבליט את הרמקול ונותן לו מרכזיות בחדר. זה מתאים לבית שרוצים לתת לו מראה צעיר.
  • התקנת הרמקולים בתקרה או בקיר גבס קיים (העדיפות היא להתקין לפני התקנת הקיר או התקרה):

  1. הכינו כלי עבודה נדרשים: כלי לחיתוך הגבס לפי מידה, סרט מדידה לבדיקה מדויקת של המידות וכמות החוטים הנדרשת לפי מספר הרמקולים שאתם עומדים להתקין.
  2. חתכו את הגבס לפי המידות, השחילו את החוטים.
  3. החזיקו כל רמקול מול החיתוך שמיועד בשבילו, חברו אותו לחוט והצמידו לקיר. לאחר מכן חברו את החוט המרכזי למחשב או למגבר ואפשר להפעיל…

לסיכומו של דבר:

בגלל שהטכנולוגיה הולכת ומתקדמת בצעדי ענק בעיקר בתחומי המולטימדיה, יותר ויותר אנשים מגיעים לחנות ומגלים שאינם מבינים במערכות הסאונד והם חוששים שהמוכר מנסה להציע להם את המערכת שבה יש לו את הרווחים הנאים ביותר. כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שתבואו לחנות עם מעט רקע, חשוב שתזכרו לפחות את המידע הנ"ל (וזה לא הרבה מידע לזכור…).

עכשיו תורכם. עד עכשיו הצגנו בפניכם מידע רלוונטי שיסייע לכם לבחירה נכונה של מערכת רמקולים שקועה. עכשיו הבמה כולה שלכם. נשמח שתשתפו אותנו מה עוד הייתם רוצים לשמוע בעניין זה. הצעד הבא שלכם לרכישה מוצלחת של רמקולים שקועים היא פשוט להזמין אצלנו התקנת מערכת קולנוע ביתית מחיר מצוין הכוללת רמקולים שקועים (או רמקולים לתלייה)…

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים. רוצים לקבל מאתנו עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית למערכות סאונד ומולטימדיה? רוצים לשמוע על רסיברים מומלצים? בקרו בין המאמרים המעשירים הרבים באתרנו.

Rate this post

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..