איזה תכונות תחפשו כשאתם מעוניינים לקנות מערכת סאונד או מערכת הגברה ביתית ואיזה תכונות חשובות ברכישת מערכת הגברה ניידת לגינה? את התשובות תקבלו במאמר הבא. וגם – מתי שווה לקנות מערכת הגברה יד 2 מחיר נמוך?

איך קונים מערכת הגברה ביתית? מדריך למתעניינים

מחפשים בידורית? מערכת קריוקי? רמקולים לטלויזיה? הגעתם למקום הנכון! אנו מוכרים מערכות הגברה ביתיות וכל סוגי מערכות ההגברה. מערכת הגברה ביתית יכולה לשמש למגוון צרכים בבית ומחוצה לו. לשמוע מוזיקה בבית, לפעילות ביתית, למסיבות יומולדת, למסירת הרצאות בסדנאות / קורסים, לפעילות שטח, טיולים, מסיבות טבע ועוד. טווח המחירים של מערכות הגברה ביתיות רחב מאוד. בגדול תצטרכו להכין מעל 1000 ₪ כדי לקנות מערכת הגברה ביתית מקצועית, לא משהו באיכות מטורפת, מערכת סבירה בעלות סבירה… מה שכדאי מאוד לחפש במערכת הגברה ביתית הוא ניידות ואלחוטיות, כלומר כמה שפחות חיבורים וכבלים. מיקרופון אלחוטי, מצבר נטען, שלט וכו', יש לכך כמה יתרונות: החוטים לא יכערו את הבית, הילדים לא ימעדו ושלא יקשה על הניקיון.

מערכת הגברה ביתית
כולם ממליצים: מערכת הגברה ביתית קונים אצלנו

מערכת הגברה ניידת

אז אם כבר מדברים… אצלנו ניתן למצוא מערכת הגברה ניידת שנטענת ל-4 שעות וכן ל-8 שעות. תכונה נוספת שיש במערכת הגברה ניידת היא המשקל הנמוך שלה, כמו כן ניתן להשיג אצלנו מערכת הגברה בתוספת כתפיות לנשיאה (במערכת הגברה ניידת קטנה), שיהיה קל להעביר אותה ממקום למקום. תכונות נוספות אופציונאליות שמכילות מערכות הגברה שלנו הן: חיבור ל-MP3, CD מובנה, למבינים – מיקסר מקצועי, רמקולים בעוצמה של 500 וואט ויותר, חצובות יציבות. יש מערכות שמתקפלות לממדים קטנים במיוחד (לבעלי רכב קטן…), מערכת הגברה עם מזוודה מתאימה או עם ידית נשלפת (מיקרוסקופית), שכן בשונה מרמקולים אלחוטיים לסלון שמונחים תמיד במקום אחד, מערכת הגברה ניידת צריכה להיות ניידת…

מערכת הגברה ניידת
גברת, מערכת ניידת, רק אצלנו!

מערכת הגברה לגינה

במערכת הגברה לגינה נחפש רמת שמע גבוהה המתאימה לנתוני השטח וכן טווח קליטה רחב (המערכות החזקות מאפשרות טווח קליטה של 70 מטר ויותר). תוכלו להזמין באינטרנט או לבוא פיזית לחנות להתרשם מהמבחר, לקבל המלצות וליהנות מחוויית קנייה מדהימה. תוכלו להתרשם אצלנו מציוד הגברה, ציוד לאולפנים, מערכת הגברה לגינה ביתית, רמקולים מוגברים לסטודיו, ציוד למסיבות, מקרנים למטרות שונות, רמקולים מוגברים, רמקולים למורים, מיקרופונים רגילים ואלחוטיים, ציוד ל-DJ, דיסקים, מיקסרים מקצועיים, ערכות קריוקי, מערכות כריזה, ציוד למסיבת טבע, מסכי הקרנה, אוזניות איכותיות ועוד ועוד. אנו עושים גם התקנות מקצועיות של מערכת הגברה לגינה, מערכות הגברה ביתיות, מערכות לחדרי ישיבות, וידאו קונפרנס ועוד, עם ייעוץ מקצועי ופרטני ויחס אישי לכל לקוח. כל המקצוענים בתחום יודעים שציוד וייעוץ מקצועי יש רק אצל א.א. מערכות.

מערכת הגברה לגינה
לגינה 5 כוכבים מגיעה מערכת הגברה 5 כוכבים

מתי שווה לקנות מערכת הגברה יד 2 מחיר זול

אתם בטוחים שאתם מחפשים מערכת הגברה יד 2 מחיר נמוך? חשבו על זה שוב! זה עלול לעלות לכם ביוקר! מערכת הגברה יד 2 מחיר נמוך זה אומר במילים אחרות – מערכת שכבר עשתה הרבה שעות בשטח ועברה מיד ליד בין ילדים מכל הגילאים שהוציאו את מרצם על הקריוקי. יש אמנם חלקים מתוך מערכת הגברה יד 2 מחיר שווה שכדאי לקנות אותם מיד שנייה, אך מערכת שלמה על כל חלקיה בעיקר כאשר מדובר במחיר נמוך במיוחד אל תגעו בה… אם אתם רוצים להוסיף רמקול או שניים למערכת תוכלו בהחלט להוסיף מיד 2 לאחר שתוודאו שמדובר ברמקולים במצב מצוין.

מערכת הגברה יד 2 מחיר
מערכת הגברה יד 2 שווה את המחיר?
Rate this post

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..