רמקולים מוגברים לסטודיו

רמקולים מוגברים לסטודיו זה לא מערכת סאונד לבית הם צריכים להיות איכותיים. נקודה. לא משנה איזה סוג סטודיו ואיזה סוג מוסיקה תשמיעו שם. ובכל זאת מתי אנו ממליצים על רמקולים מוגברים יד 2? כמו כן מה חשוב בבחירת רמקולים מוגברים למחשב בסטודיו, לקבלת המידע המלא קראו את השורות הבאות ולבסוף הבאנו לכם טיפים לבחירת רמקולים מוגברים מומלצים כבונוס.

למה כולם קונים רק רמקולים מוגברים לסטודיו?

יש שני סוגי סטודיו, יש הבנויים להכנת מוזיקה איכותית עם זמר אחד וכדומה ויש המותאמים לאימון של מקהלות חיצוניות לקראת השתתפות באירועים וכדומה, בכל מקרה תצטרכו רמקולים מוגברים לסטודיו באיכות מרבית. לא משנה איזה סגנון מוזיקה תנגן בסטודיו, אם זה רוק, פאנק או משהו אחר עם רמקולים מוגברים לסטודיו הכול יישמע אחרת – איכותי יותר ומקצועי יותר. גם לא משנה איזה זמר יבקר בסטודיו, גם אם היא תהיה כמו אום כולתום או זמרת אחרת תמיד תצטרכו רמקולים מוגברים לסטודיו שלכם.

רמקולים מוגברים לסטודיו
רמקולים מוגברים לסטודיו קונים רק אצל מקצוענים

רמקולים מוגברים יד 2 לסטודיו הראשון שלכם

ככל שמדובר בסטודיו אתם וודאי מנחשים שרמקולים מוגברים יד 2 לא ייתנו מענה ראוי, שהרי לא מדובר כאן ברמקולים אלחוטיים לסלון שאפשר להתפשר עליהם, אך בכל זאת נפתיע ונאמר שאם אתם בונים לראשונה בחייכם סטודיו ואתם לא רוצים להיכנס להשקעה גדולה תוכלו לרכוש רמקולים מוגברים יד 2 מסטודיו שנסגר או שמחדש ציוד, יש לזה יתרון נוסף על פני חיסכון בהשקעה – אתם תהיו יותר ממוקדים ברכישה העתידית שלכם עם התפתחות העסק. אך מעבר לרכישת רמקולים מוגברים יד 2 את שאר אביזרי הסטודיו לא היינו ממליצים לרכוש יד שנייה. מדובר באביזרים יקרים עם בלאי גדול ומצד שני אין מבחר כל כך גדול כך שאין צורך בהכוונה ומיקוד טרם הקנייה. סטים של הגברה ומיקרופונים למשל לא היינו ממליצים לקנות יד שנייה.

רמקולים מוגברים יד 2
האם רמקולים מוגברים יד 2 הם טובים?

רמקולים מוגברים למחשב של הסטודיו

כאשר אנו מדברים על רמקולים מוגברים לסטודיו אנו מתכוונים גם לרמקולים מוגברים למחשב של הסטודיו. כי בעצם מה מיוחד בסטודיו על פני חדרים אחרים בבית? חדר של סטודיו מתוכנן עם בידוד אקוסטי איכותי ביותר כך שהקול לא יזלוג החוצה ויוריד מאיכות השמע, ומצד שני הוא מתוכנן גם לפיזור נכון של הסאונד בחדר, גם האלמנט הכי קטן משתתף במאמץ, כך גם הריהוט וכך גם הרמקולים, הם צריכים להיות חלקים ובלתי מחוספסים למשל, כשאתם מחפשים רמקולים מוגברים למחשב של הסטודיו מומלץ שיהיו רמקולים מוגברים למחשב בעלי שטח פנים חלק, כך גם בחדר המיועד למערכת וידאו קונפרנס מחיר, אך בלי להתפשר על האיכות ועל היופי, כי בסופו של דבר זה סטודיו…

רמקולים מוגברים למחשב
רמקולים מוגברים למחשב

איך קונים רמקולים מוגברים מומלצים

אז איך רוכשים רמקולים מוגברים מומלצים? ננסה להביא מניסיוננו בראשי פרקים במסגרת הזמן והמקום שיש לנו כאן… תוכלו גם לקבל ייעוץ מפורט בחינם לגבי רמקולים מוגברים מומלצים אצלנו בחנות. רמקולים מוגברים צריכים לתת מענה לתדרים נמוכים וגבוהים, עדיף עם DSP מובנה. הגודל המומלץ של רמקולים מוגברים לסטודיו הוא 10 אינצ'. רמקולים מוגברים מומלצים הם רמקולים תוצרת אירופה או תוצרת אמריקאית, כמו למשל RCF האיטלקית או TRX למשל, גם JBL היא אחת המותגים החזקים בתחום הרמקולים המוגברים. חברת PROTECH מייצרת רמקולים מוגברים פחות איכותיים אך יותר זולים. הרמקולים הסיניים פחות מומלצים לסטודיו הם הרבה פחות איכותיים, הם יכולים לשמש ברמה סבירה לשירותי וידאו קונפרס.

רמקולים מוגברים מומלצים
רמקולים מוגברים מומלצים
Rate this post

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..