מערכת הגברה וסאונד לאולם ספורט

מערכת הגברה וסאונד לאולם ספורט צריכה להיות מותאמת לגודל החלל וסוג הפעילות שצפויה להיות בה. בכל אולם ספורט בין גדול יותר לקטן יותר חייבת להיות מערכת הגברה מקצועית לאולם ספורט שמשמשת כמערכת הגברה וסאונד למשחקים ולפעילויות המתבצעות באולם הספורט. נשמח לעשות סדר בכל מערכות סאונד שבשוק.

מערכת הגברה וסאונד לאולם ספורט – רק איתנו

מערכת הגברה וסאונד לאולם ספורט
מערכות הגברה לאולמות ספורט בכל רחבי הארץ לשידרוג חווית הפעולות והמשחקים כולל כריזה איכותית וכל המינימום הנדרש להשגת מערכת הגברה לאולם ספורט איכותי

לחברתינו ישנו ניסיון רב בהתקנת מערכות הגברה וסאונד באולמות ספורט השונים ברחבי הארץ, אולמות ספורט גדולים של קבוצות כדור סל המכילות אלפי אוהדים וכן אולמות ספורט קטנים יותר המכילים מאות ושעורת אוהדים. המטרה בהתקנת מערכת הגברה וסאונד לאולם ספורט היא בכך שניתן ליצור אווירה טובה בזמן הפעילות וכן מערכת הגברה וכריזה לאולם ספורט תספק כריזה מקצועית בזמן המשחק, דבר שמשנה את האווירהכולה ומשדרג לשחקנים ולצופים את החוויה.

אנו נתאים מערכת הגברה מקצועית לאולם ספורט שברשותכם בדיוק ובמקצועיות על מנת שהאוהדים שלכם יקבלו את החוויה המגיעה להם בזמן המשחק באיכות מרבית שאינה מתפשרת.

איך להתאים מערכות שמע לאולמות ספורט ?

כדי לדעת איך לבחור מערכת הגברה לאולם ספורט שתתאים ראשית חשוב לדעת שהתקנת מערכת הגברה וסאונד לאולם ספורט זהו עסק למקצוענים בלבד, כך שכדאי ומומלץ מאד שתיצרו עמנו קשר על מנת שנוכל אנו לספק עבורכם את השירות הנדרש ולהתקין אצלכם מערכת הגברה איכותית לאולם ספורט. או לפחות נייעץ לכם בהתאם לנתונים של אולמכם.

כמובן שאופן ההתאמה יהיה חייב להעשות על ידי יועץ סאונד מקצועי שיבוא מטעם חברתינו אל אולם הספורט שלכם וימדוד את האולם ובהתאם לשימושים ולפעילויות הנעשות בו ימליץ עבורכם איזו מערכת הגברה לאולם ספורט תספק מענה איכותי ומקצועי עבור סאונד לאולם ספורט . היועץ שלנו יברר מולכם בפגישה בדיוק מהם השימושים הנעשים על מנת לוודא בדיוק ובמקצועיות את התאמת מערכת הסאונד לאולם ספורט הספציפי הזה.

מערכות הגברה וסאונד באולמות ספורט

מערכת הגברה וכריזה לאולם ספורט
מערכות הגברה וסאונד באולמות ספורט הן הדרך המרכזית לשמח את האנשים שפוקדים את האולם. כשיש מערכת סאונד איכותית לאולם ספורט ישר מרגישים זאת ודבר זה משפר את חווית השמע של כול הנימצאים בחלל המדובר

בחלק מאולמות הספורט ברחבי הארץ בעיקר באלו הגדולים מערכות ההגברה לאולם הספורט משמשות רק במשחקים ואלו נותנים מענה להשמעת ההמנון ולכריזה של המשחק.. מערכות הגברה וסאונד באולמות ספורט כאלה בדרך כלל נמליץ על תליית רמקולים  בכל יציע מהתקרה בהתאם לגודל האולם ולכמות האוהדים המשתתפים במשחק. אופן תליית הרמקולים של מערכות הגברה וסאונד באולמות ספורט גדולים ייעשה על ידי צוות מתקינים מקצועי שיתקין את הרמקולים בצורה הטובה והבטוחה ביותר לפי התקן המחמיר ביותר הכולל יחידות עגינה וכבלי בטחון עבור התקנת הרמקולים באולם הספורט לבטיחות האוהדים ובאי האולם.

כמו כן במידה וישנם עוד פעילויות באולם הספורט ניתן יהיה לשלב מערכת הגברה וסאונד לאולם ספורט שיכוונו לכיוון מגרש הספורט בעצמו ובך ניתן יהיה לשמוע מוזיקה באיכות מרבית גם בחלל המגרש בהתאם לגודלו. באולמות ספורט שכונתיים שהם קטנים יותר דווקא שם ניתן יהיה להסתפק  בלשים מערכת הגברה וסאונד לאולם ספורט שתכלול בין שתים לארבעה רמקולים איכותיים ועוצמתיים  ובהחלט אלו יכולים לספק את העוצמה הנדרשת עבור אולמות ספורט בסדר גודל שכזה.

ממה מערכות הגברה לאולמות ספורט מורכבות?

באופן כללי כל מערכת סאונד לאולם ספורט מורכבת מרמקולים איכותיים ועוצמתיים המיועדים לשימוש מקצועי באולמות ובשטחים פתוחים. ברוב המקרים אלו יהיו יחידות רמקולים פאסיביים ואיתם כמובן כמובן יחידות מגברים מתאימים עבור הרמקולים המיועדים לאולם הספורט המדובר, ולעיתים אנו דווקא נמליץ על מערכות הגברה לאולמות ספורט  עם יחידות רמקולים ומגברים שיותקנו באולם ללא צורך ותלות במגברים חיצוניים. בנוסף יחידת שליטה מיקסר אומנים בהתאם למספר הערוצים המבוקשים והנצרכים, פרוססור ומכשירי הגנה ואיקולייזר, מיקרופונים, יחידות מערכת הגברה וכריזה לאולם ספורט כמו שהזכרנו וכמובן כבלים מתקני תלייה וכו'..

כמובן שהתקנת מערכת סאונד והגברה באולם ספורט היא אינה עניין של מה בכך וזו דורשת תכנון קפדני ומדוייק עבור כך שהמערכת אכן תספק את המענה הנדרש עבור השימושים והפעילויות שנעשים בה. כמו כן חברתינו שמה דגש על התקנת מערכת הגברה מקצועית לאולם ספורט שמצד אחד תכלול את כל האלמנטים המקצועיים שיהיו במערכת, אבל מצד שני שמערכת ההגברה באולם הספורט תהיה פרקטית מאד וקלה לתפעול ושעל ידי כך כל מפעיל עם הדרכה בסיסית יוכל וידע להפעיל את מערכת הרמקולים לאולם ספורט בקלות וביעילות לצורך הפעלת מערכת סאונד באולם ספורט זה בעת משחק או כל פעילות אחרת.

רמקולים מומלצים עם מערכות הגברה לאולמות ספורט ?

מערכת הגברה מקצועית לאולם ספורט כדור סל
מערכת הגברה וסאונד לאולם ספורט היא חלק בלתי נפרד מההשפעה על איכות המשחק והדרך בו עובר האירוע

כפי שכבר כתבתי ברוב הגדול של אולמות הספורט אני ימליץ בדווקא להתקין מערכת הגברה וסאונד לאולם ספורט שתכלול רמקולים פאסיביים בכמות ובגודל בהתאם לגודל האולם ספורט. בדרך כלל מערכות הגברה לאולמות ספורט באולם ספורט גדול שישנם אוהדים מרובים עדיף יהיה להתקין מספר גדול יותר של רמקולים פאסיביים ולפזר אותם לרוחב היציע מאשר להתקין מעט רמקולים גדולים שיהיו עוצמתיים יותר וגדולים יותר ובכך נרוויח סאונד היקפי ועוצמתי יותר, אבל לרגע לא שנכח שבמקרים אלו נהיה חייבים לשלב פרוססור שליטה לכיוון מדויק של הרמקולים ולקבלת סאונד טוב נכון ומשובח יותר.

אנו בחברת א.א. מערכות משווקים מורשים של כלל מערכות ההגברה המקצועיות הטובות והמובילות ביותר בעולם כמו .JBL TURBO SOUND YAMAHA TLA TRX AUDIO TANNOY RCF . המעלה הגדולה ביותר היא שאנו כחברה שעובדת עם כל מותגי העל המובילים בתחום מערכות ההגברה והסאונד בכל העולם אנו יודעים לשלב בין כלל מערכות שמע לאולמות ספורט , ולעבוד בשילוב ובהתאם לכל פרויקט עם המוצרים הטובים ביותר שיש לכל חברה לתת ולהציע , ובכך הלקוח מרוויח משקיפות ומנטרליות בבחירת המוצרים בהתאם לדרישותיו. כמובן שמערכת אולם ספורט לא דומה ל מערכת סאונד לאולם אירועים

האם מומלץ להתקין רמקולים מוגברים באולם ספורט?

זו שאלה שאני נשאל רבות על ידי בעלי אולמות הספורט ברחבי הארץ בזמן שהם מתייעצים איתי על איזה מערכת הגברה מומלצת לאולם ספורט ששלהם. התשובה לכך היא שזה תלוי מאד בסוג האולם המדובר בגובה ההתקנה ובנגישות אל הרמקולים, מכיוון שברמקולים מוגברים ישנה התעסקות עם הרמקול בעצמו בכיוון הגובה בשינוי תדרים ובכיוונים שונים בהתאם לסוג הרמקול ואיכותו ובשונה מרמקול פאסיבי שאין עמו שום התעסקות אלא רק חיבור הכבל בלבד, ההתעסקות עימו נעשית מלמטה על ידי המגברים ומכשירי הפרוססור לסוגיהם.

כמו כן יש להתקין בכל נקודה שיש רמקול נקודת חשמל נפרדת ונשלטת מהלוח חשמל וזאת משום שרמקול מוגבר מחייב חיבור קבוע לחשמל. אך צריך לדעת שרמקול מוגבר אסור שיפעל באופן תמידי אלא רק בזמן השימוש בו, ולכן בהתקנות קבע במידה ושוכחים את הרמקולים דלוקים למשך זמן זה עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לרמקול, ולכן בעדיפות עליונה וראשונה אנחנו לא ממליצים על התקנת מערכת הגברה מרמקולים מוגברים לאולם ספורט.

לסיכום!

התקנת מערכת סאונד והגברה לאולם ספורט זה עסק רציני שכדאי ומומלץ לבצע את הפרויקט על ידי חברה מקצועית שמתמחה בתחום ההגברה וסאונד לאולם ספורט, ולכן פנו אלינו עוד היום ותקבלו יעוץ ללא עלות על ידי יועץ ואיש סאונד מקצועי שיגיע במיוחד עד האולם שלכם ויתאים עבורכם מערכת סאונד והגברה לאולם ספורט בדיוק ובמקצועיות לצרכים ולפעילויות הנעשות בו עם דגש על הפעלה פרקטית נוחה וקלה גם למי שהוא אינו איש סאונד. אנו עושים גם מערכת הגברה וסאונד לבית מדרש באיכות גבוהה עם חברה מספר 1 בתחום בנוסף אנחנו מתקינים בבתי ספר באולמות אירועים ובעצם בכל חלל הדורש פתרון להגברה וסאונד כמו מערכת הקרנה לכיתות לימוד ובתי ספר

אלי- א.א מערכות

מערכת הגברה וסאונד לאולם ספורט | מערכת הגברה וכריזה לאולם ספורט | מערכת הגברה מקצועית לאולם ספורט | מערכות שמע לאולמות ספורט | מערכות הגברה וסאונד באולמות ספורט | מערכת הגברה לאולם ספורט | מערכת סאונד לאולם ספורט | מערכות הגברה לאולמות ספורט

5/5 - (12 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..