מערכת הגברה וסאונד לבית מדרש באיכות גבוהה עם חברה מספר 1 בתחום

מערכת הגברה וסאונד לבית מדרש היא הדרך להנעים את המגיעים לבית המדרש ולספק איכות בסיסית של שהות בחלל, בעיקר אם ישנם טקסים או שיעורים בהם ירצו לשמור על ערנות וריכוז ולשמוע את תוכן הדברים בבהירות.

מערכת הגברה וסאונד לבית מדרש

בכל בית מדרש היכלי ישיבות ובתי כנסת ניתנים שיעורי תורה להמוני העם הבאים לשמוע את דבר ה', ולכן כיום גוברת הדרישה להתקנת מערכת הגברה איכותית לבית המדרש ולבית כנסת ובכך ניתן יהיה לשמוע את הדרשה ושיעור התורה באיכות ובעוצמה הנדרשת בהתאם לבית המדרש שברשותכם. מערכת הגברה וסאונד לבית מדרש היא תנאי בסיס לחוויה מוצלחת.

למה להזמין מערכת הגברה וסאונד לבית מדרש אצלנו?

מערכות סאונד לבית מדרש
מערכת סאונד לביד מדרש היא שתקבע את איכות ובהירות התוכן שמועבר בדרשה באירוע שיעור ועוד

חברתינו מתמחה במתן פתרונות איכותיים ומקצועים להגברה לבית כנסת ובית מדרש מתוך שימת דגש על איכות מקסימלית ומותאמת בדיוק עבור בית המדרש ובית הכנסת שברשותכם. מעבר לכך שדרכנו תקבלו מערכת הגברה וסאונד לבית מדרש שלכם איכותית וגם קלה לתפעול.

איזה מערכת סאונד לבית מדרש מומלצת ?

מערכת הסאונד לבית מדרש משתנה בהתאם לסוג בית המדרש היכלי הישיבות ובית הכנסת שברשותכם, כמובן שגם בהתאם לסוג המבנה סוג התקרה ואופן השימושים המשתנים בהיכל בית המדרש. התאמת מערכת הגברה וסאונד לבית מדרש נעשית על ידי איש מקצוע מטעמנו שמגיע למקום רואה את מבנה בית המדרש שלכם את סוג התקרה גובה התקרה גודל המקום וכמובן מברר לעומק את השימושים שנעשים בו ועל ידי כך נוכל לתכנן מערכת הגברה וסאונד לבית המדרש שלכם. מערכת סאונד לבית מדרש תהיה שונה ממערכת סאונד לאולם אירועים , מערכת הגברה לעסקים או ממערכת הקרנה לכיתות לימוד ובתי ספר , סאונד לבית וכך הלאה.

מערכות סאונד לבית מדרש בהתאמה אישית

בחלק ניכר מבתי המדרש ברחבי הארץ התקרה הינה תקרה המכונה תקרה אקוסטית (תקרת מגשים) שבתקרות מסוג זה הכי יפה והכי מומלץ זה להתקין מערכת הגברה לבית המדרש הכוללת רמקולים לבית כנסת שקועים איכותיים בכמות ובעוצמה המתאימה לסוג החלל ובית המדרש. לכן לפני שבוחרים מערכות סאונד לבית מדרש חשוב לדעת שמכיוון שמדובר במערכת הגברה לבית כנסת שמיועדת עבור הגברת מיקרופון של הרב הדורש יש חשיבות מרובה לאיכות הרמקולים לבית המדרש כי לא כל רמקול מסוגל להנפיק סאונד איכותי של מיקרופון, ולכן המלצתי באופן אישי כאשר אתם בוחרים מערכת סאונד והגברה לבית מדרש שהרמקולים יהיו באמת מתאימים לצורך הגברת מיקרופון.

אז איך לבחור מערכות הגברה וסאונד לבית מדרש שלי

ישנם בתי כנסת שעושים שם גם פעילויות נוספות כמו אירועים טקסי בר מצווה וכן בישיבות ששם נעשים מסיבות פורים חנוכה ועוד.. שאז המערכת משמשת גם כמערכת הגברה לאירועים למוזיקה נגנים וכו' ולכן אנו נברר ונבדוק האם גם אצליכם נעשים שימושים מסוג זה ולפי זה נתאים עבורכם מערכות הגברה וסאונד לבית מדרש שלכם. כנראה מערכת סאונד לבית מדרש שתכלול רמקולים גדולים יותר שמסוגלים להנפיק סאונד איכותי ומשובח גם לדרשות ושיעורי תורה וגם לאירועים המצריכים מזויקה בעוצמה גבוהה. כמובן שגם במקרים אלו אנו נתאים עבורכם מערכת הגברה וסאונד לבית מדרש איכותית ויפה באופן שלא תבלוט אבל בהחלט תספק עבורכם פתרון טוב ומקצועי עבור השימושים שלכם.

מה עדיף מערכת סאונד לבית מדרש או מערכת סאונד והגברה לבית מדרש ?

מערכת סאונד בית מדרש
מערכות סאונד לבית מדרש הן מצרך בסיסי שכן רק כך יהיה אפשר להגיע לכל הנמצאים בצורה רהוטה ונעימה

לא פעם נשאלתי על ידי לקוחות האם רמקולים לבית כנסת או רמקולים לבית מדרש יכולים להיות רמקולים הכוללים שנאי קו ובכך ניתן יהיה לשרשר את כל הרמקולים מאחד לשני ובכך ניתן יהיה לחסוך בעלויות של ההתקנה ולעיתים אף גם בכמות המגברים. התשובה לכך היא פשוטה! רמקולים למערכות הגברה וסאונד לבית מדרש הכוללים שנאי קו אינם מומלצים. בעיקר משום שרמקול הכולל שנאי קו הינו רמקול שמוגבל מבחינת העוצמה שלו ומכיוון שמערכת הגברה לבית מדרש משמשת בעיקר כהגברה לדרשות ושיעורי תורה, שאז צריך להגביר מיקרופון אנו צריכים רמקולים לבית כנסת איכותיים ועוצמתיים יותר. ולכן ודאי שיהיה נכון יותר ומומלץ יותר ללכת דווקא על רמקולים לבית מדרש שאינם כוללים שנאי קו.

מה מערכת הגברה לבית כנסת כוללת!

באופן כללי מערכת הגברה לבית מדרש כוללת רמקולים מותאמים, מגבר, מיקסר, מיקרופון מותאם, כבלים וחיווט. חשוב מאד לדעת שכחלק מהתאמת מערכת הגברה לבית מדרש צריך גם להתאים את שאר חלקי המערכת באופן מקצועי, שכן אם יהיו רמקולים איכותיים אבל המגבר לא יהיה מתאים עבורם אז התוצאה בוודאי לא תהיה טובה, ויותר מזה לעיתים יכול להגרם נזק או למגבר או לרמקולים משום שכאשר המגבר איינו מתאים לרמקולים הוא עלול לשרוף אותם וכן להיפך אם ישנם מספר גדול של רמקולים מכפי שהמגבר מסוגל להחזיק אזי המגבר עלול להישרף. ולכן ההתאמה של כלל המרכיבים במערכת ההגברה לבית המדרש חייבת להיות מתוכננת ומחושבת בקפידה וברמה מקצועית שכן במידה והתכנון של מערכת הגברה לבית כנסת נעשית במקצועיות ניתן לבחור רמקולים לבית מדרש בהתנגדות מסוימת ובכך ניתן יהיה להתקין רמקולים לבית המדרש באיכות ובהתאמה מלאה.

בחירת מיקרופון מתאים למערכת הגברה לבית מדרש!

במערכת הגברה לבית כנסת ובית מדרש המיקרופון הינו אחד הרכיבים החשובים ביותר במערכת ההגברה שכן המיקרופון זה הרכיב שדרכו נעשה רוב השימוש במערכת. ולכן ההתאמה של המיקרופון בהתאם למערכת הינה הכרחית וסופר חשובה במערכת הגברה לבית מדרש.
חשוב לדעת שההבדל בין מיקרופון דינמי אלחוטי ידני לבין מיקרופון דינמי חוטי זה בעצם התלות בכבל של המיקרופון שלעתים יכול להוות מטרד והפרעה לסובבים וכו' לאומתו המיקרופון האלחוטי הוא נייד לגמרי ואינו דורש שום חיבור קווי למערכת ולכן ברור שהוא נוח יותר ומומלץ יותר לשמש כמיקרופון למערכת הגברה לבית כנסת. אך ברור שהעלויות הם שונות שכן מיקרופון דינמי איכותי מחירו יסתכם בכ500 עד 700 שקל בלבד בזמן שמיקרופון דינמי אלחוטי זהה באיכות יעלה בין 1800 ל3000 שקל, ולכן המחיר כאן הוא משמעותי מאד ולכן לעתים לקוחות טועים לחשוב ומתפתים לקנות מיקרופון אלחוטי זול ובכך הם מפסידים את האיכות שהמערכת שברשותם יכולה להנפיק. ולכן ההמלצה שלי היא במידה ואין ברשותכם תקציב למיקרופון אלחוטי איכותי תתפשרו על מיקרופון חוטי איכותי ומקצועי ובשום פנים ואופן אל תתפשרו על האיכות של המיקרופון. מערכת סאונד בית מדרש במיוחד היא עניין למבינים בתחום וחשוב לקחת הרבה גורמים בחשבון לפני שקובעים איזה מערכת סאונד לבית מדרש זה הכי מתאימה.

מה חשוב במערכת סאונד בית מדרש?

מערכות הגברה וסאונד לבתי מדרש
מערכת הגברה וסאונד לבית מדרש משפרת את חווית המתפללים ואת איכות השהייה במקום

החשיבות של איכות המיקרופון הינה קריטית מאד במיוחד כאשר מדובר במערכת הגברה לבית מדרש שכן הדורש אינו מחזיק את המיקרופון באופן שהוא ממש צמוד לפה אלא בדרך כלל המיקרופון מותקן על סטנד מתאים ומונח על שולחן של הדורש, ולכן אופן ההתאמה של המיקרופון חייבת להעישות ברמה המקצועית ביותר בהתאם לסוג המיקסר והמערכת שקיימת או נרכשת עבור בית המדרש שברשותכם. ישנה אפשרות נוספת מומלצת במיוחד למיקרופון עבור מערכת הגברה לבית מדרש שזה מיקרופון קונדנסר מקצועי רגיש שמסוגל לקלוט סאונד היקפי גם ממרחק של 20 עד 40 ס"מ והוא יכול לשמש באיכות ובמקצועיות מרובה גם רבנים שדורשים ומוסרים שיעורי תורה בזמן שהמיקרופון אינו צמוד כלל לפה שלהם, כמובן שמיקרופון קונדנסר זה הינו מיקרופון איכותי והעלות שלו לעיתים קצת יותר יקרה ממיקרופון דינמי רגיל אבל בהחלט ניתן לומר שמיקרופון קונדנסר כזה מקצועי ואיכותי יספק פתרון טוב ואיכותי עבור שימושים מסוג זה.

מי אנחנו

חברת א.א.מערכות הינה חברה שסיפקה ועדיין מספקת פתרונות סאונד והגברה לעשרות בתי כנסת בתי מדרש ישיבות כוללים ועוד בכל רחבי הארץ מתוך היכרות אישית עם צורכי המיגזר הדתי החרדי והכללי, מתוך שימת דגש על התאמת והתקנת מערכת הגברה בדיוק ובמקצועיות מרובה הן באיכות הן בנראות והן בשירות. סוף דבר "הקול" נשמע פנו אלינו עוד היום וקבלו יעוץ והצעת מחיר עבור בית המדרש שלכם ויועץ סאונד מקצועי מטעמינו יבוא אליכם ויתאים עבורכם מערכת הגברה מתקדמת איכותית וטובה ובכך תוכלו להגדיל תורה ולהאדירה בקלות ובאיכות.

מערכת הגברה וסאונד לבית מדרש | מערכת סאונד לבית מדרש | מערכות סאונד לבית מדרש | מערכות הגברה וסאונד לבתי מדרש | מערכת סאונד בית נדרש

4.1/5 - (26 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..