בשורות הבאות: המדריך המושלם לבחירת ציוד הגברה מומלץ וכן מערכת הגברה לאירוע, ציוד הגברה לאולם וכל מה שתרצו לדעת על ציוד לאירועים הגברה וכן על מערכת שמע לבית. תוכלו כמובן להתרשם באתר או לבקר אצלנו בחנות.

המדריך האולטימטיבי להכנת מערכת הגברה לאירוע

מכינים אירוע? בין כל הלוגיסטיקה, ההכנות, הריצות והריגושים לפחות בדבר אחד אנו יכולים לעזור לכם. נכין לכם רשימה של מה צריך להכין / להזמין בעת הכנת מערכת הגברה לאירוע. מערכת הגברה לאירוע היא לא מערכת הגברה אישית, אל תשכחו שמערכת הגברה לאירוע עושה את כל האירוע.

נתחיל ברמקולים. איזה סוג רמקולים להזמין? באירוע רב משתתפים כמו חתונה, סיום תואר, ברית, בריתה, הופעה וכדומה צריך רמקולים מוגברים – ה'קופסאות השחורות' הגדולות שרגילים לראות בחתונות ובכנסים. באירוע משפחתי קטן ונחמד – כמו מסיבת יומולדת או סיום מחזור אפשר להסתפק בבידורית לא מקצועית במיוחד. העוצמה של הרמקולים תיקבע לפי המקום שבו מתקיים האירוע, אם מדובר בשטח פתוח, בגינה, בר מצווה בכותל וכדומה, תצטרכו רמקולים שמכסים יותר שטח ועוצמתיים יותר. אנו נשמח לכוון אתכם לרמקולים בעלי כיסוי שטח מתאים (יש כאלה שמגיעים לרדיוס של 70 מטר ויותר). לאירוע משפחתי המתקיים במקום סגור אפשר להסתפק בבידורית פשוטה כמערכת הגברה לאירוע.

מערכת הגברה לאירוע
מערכת הגברה לאירוע

מיקרופון וציוד הגברה מומלץ לאירוע

בנוסף כציוד הגברה מומלץ לאירוע יש צורך להתייעץ בעניין המיקרופון, ראינו כאלה שמזמינים לאירוע מערכות שמע לבית יד 2 והאירוע נראה בהתאם… הבאנו כאן כמה טיפים בקצרה. המיקרופונים הקיימים כציוד הגברה מומלץ לאירוע ולמה הם מתאימים: באירוע המתקיים תחת כיפת השמיים וכן אירוע שבו הנואמים / זמרים מפוזרים בין הקהל, כמו עצרת תורנית, הפגנה וכדומה יש להזמין מיקרופון אלחוטי. באירוע רשמי שמתקיים במקום סגור עם תכנית בנויה ומוכנה מראש, כגון הלוויה וכדומה, אפשר להסתפק במיקרופון רגיל עם כבל שמחירו פחות ממיקרופון אלחוטי בכ-50% ועדיף עם חצובה. באירוע דיפלומטי עם נציגים ממספר מדינות, פורום יוקרתי, פגישה חשובה בחדר הישיבות של העסק, היוועדות חזותית (פגישת ווידאו קונפרנס) וכדומה המתאים ביותר כציוד הגברה מומלץ לאירוע הוא מיקרופון שולחני, וגם בזה יש הרבה סוגים.

ציוד הגברה מומלץ לאירוע
ציוד הגברה מומלץ לאירוע קונים רק אצלנו

ציוד הגברה לאולם

ציוד הגברה לאולם זו סוגיה בפני עצמה, באולם לא ניתן להסתפק עם מערכת הגברה ביתית, ציוד הגברה לאולם צריך להיות מותקן באופן קבוע באולם ועם זאת בעל יכולת מודולארית של התאמה לכל מיני אירועים המתקיימים באולם וכן לכמות משתנה של משתתפים. שאלה נוספת בהזמנת ציוד הגברה לאולם היא האם מדובר באולם במבנה סגור או באולם אירועים שהוא הטרנד האחרון של האולמות שהוא בעצם גן אירועים פתוח. זה רלוונטי לגבי שני נושאים מרכזיים – עוצמת הרמקולים ושימוש ברמקולים מוגנים ממים. נשמח לייעץ לכם בעניין זה בצורה מורחבת ופרטנית יותר.

ציוד הגברה לאולם
מחפשים ציוד הגברה לאולם? התייעצו עם המומחים שלנו

ציוד לאירועים הגברה

אצלנו תמצאו ציוד לאירועים הגברה וכל מה שנדרש. אנו נותנים גם ייעוץ ושירותי התקנה בקניית ציוד לאירועים הגברה. יש לנו ציוד הגברה משוכלל ואיכותי, וכן מקרנים ומסכי הקרנה מהחברות הטובות בשוק. ומעבר לציוד לאירועים הגברה תוכלו גם להזמין אצלנו מכשירי תאורה ואפקטים צבעוניים לחוויה מושלמת ולהשלמת האווירה. כמו כן אנו מוכרים ציוד ל-DJ, מכונות עשן, ערכות קריוקי וציוד לפעילויות תרבות ופנאי, ציוד למסיבות טבע, מערכות כריזה ועוד ועוד. בקיצור, דואגים שהאירוע שלכם יהיה מושלם, לפחות מבחינת ההגברה.

ציוד לאירועים הגברה
ציוד לאירועים הגברה קונים רק אצל מומחים
Rate this post

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..