מערכת וידאו קונפרנס מחיר

רבים שואלים על מערכת וידאו קונפרנס מחיר. האמת, מחיר מערכות וידאו קונפרנס מורכב מהרבה פרמטרים וגם מהשאלה איזה סוג התקנת מערכות וידאו קונפרנס אתם צריכים, האם אתם צריכים גם מערכת שמע לבית ועוד. אז באמת כמה עולה מערכת וידאו קונפרנס וכן מחיר של ציוד וידאו קונפרנס לא נוכל לכתוב לכם כאן, אך במאמר הבא תוכלו לפחות לקבל תמונה ממה מורכבים המחירים, תוכלו להיות ממוקדים ב'מה אתם צריכים', תגיעו מוכנים ותחסכו זמן!

מערכת וידאו קונפרנס מחיר ממה הוא מורכב

לפני שנדון על מערכת וידאו קונפרנס מחיר נדבר על איכות המערכות ועל שירותי וידאו קונפרנס בכלל. אחד מהדברים החשובים במערכת וידיאו הוא איכות המסך, ולכן הוא אחד האלמנטים המשפיעים רבות על המחיר. ככל שמדובר במסך משוכלל יותר מערכת וידאו קונפרנס מחיר תהייה יקרה יותר. כיום חברות גדולות עושות שימוש נרחב במערכות וידאו קונפרנס מסוגים שונים. מערכת וידאו קונפרנס מאפשרת לחברות להתפרס על פני אזורים רבים בארץ ובעולם. גם לגבי עבודה מהבית מה שהתחיל כפרויקט של בדיעבד בתקופת הקורונה ממשיך הלאה בחברות רבות כפעולת שגרה.

מערכת וידאו קונפרנס מחיר
אצלנו תמצאו מערכת וידאו קונפרנס במחיר מצוין

מחיר מערכות וידאו קונפרנס מורכב מאיכות המערכת והציוד

אז כאמור מחיר מערכות וידאו קונפרנס תלוי בסופו של דבר באיכות של המערכת ושל הציוד. אך היום הטכנולוגיה המתקדמת ורשת האינטרנט מאפשרת להוזיל עלויות בלי להוריד באיכות. אצלנו ניתן למצוא מחיר מערכות וידאו קונפרנס לא יקרות לצד מערכות איכותיות. הטכנולוגיה של היום מאפשרת לחבר את המערכת לכל מחשב ואפילו לסמארטפון. מחיר מערכות וידאו קונפרנס מאפשרות להקליט, לתמלל ולצלם און ליין כנסים ועדות והרצאות. הפתרון מאפשר הן לשדר את האירוע לאדם שמרוחק פיזית וגם מאפשר לו לנאום באירוע מרחוק. הדבר סיפק פתרון פנטסטי עבור זוג שהתחתן בזמן הקורונה וההורים המבוגרים לא יכלו להשתתף פיזית באירוע, מערכת זו אפשרה להם לשמוע ולהשמיע, לראות ולהיראות. כלומר הם יכלו גם לשמוע ולראות את המתרחש באולם החתונה וגם משתתפי החתונה יכלו לשמוע ולראות אותם.

מחיר מערכת וידאו קונפרנס
רוצים לדעת מחיר מערכת וידאו קונפרנס? בואו לשיחת וידאו

התקנת מערכת וידאו קונפרנס

מערכת וידאו קונפרנס מקצועית יכולה היום לספק פתרונות לחדרי ישיבות מעל 20 משתתפים. התקנת מערכת וידאו קונפרנס אינה דורשת הורדה של דרייברים מיוחדים, מחברים בחיבור USB פשוט והמערכת מחוברת, מערכות וידאו קונפרנס שברשותנו נתמכת על ידי התוכנות המתקדמות כמו זום וסקייפ. התקנת מערכת וידאו קונפרנס כוללת מצלמת וידאו ברזולוציה גבוהה, ונותנת תמונה איכותית וחדה, זום פי 10 ואפשרות צילום בזווית 90 מעלות. המערכת מכילה מנוע חשמלי המאפשר הזזת המצלמה לצדדים בזווית של 260 מעלות וכן הגבהה של 130 מעלות, שלט אלחוטי ועוד.

התקנת מערכת וידאו קונפרנס
התקנה מקצועית של מערכת וידאו קונפרנס שלא תטבעו במחשב

השאלה כמה עולה מערכת וידאו קונפרנס היא שאלה מורכבת

השאלה כמה עולה מערכת וידאו קונפרנס היא די מורכבת והיא משתנה מאיכות הציוד, וביישומים שיש במערכת. זה תלוי למשל עם המערכת בנויה ל-4 משתתפים או ל-20 ויותר. השאלה כמה עולה מערכת וידאו קונפרנס תלויה גם בשאלה אם המערכת מאפשרת להעלות תמונות ואנימציה באיכות טובה, או העברת מצגות בלי להכביד על המערכת. איכות התצוגה של כל החדרים המשתתפות בוועידה, אפשרות הקליטה ואיכותה. גם הנוחות והנגישות ללחצני ההקלטה נותנות את הטון בשאלה כמה עולה מערכת וידאו קונפרנס. גם נוחות התפעול היא אחת המשפיעות על גובה המחיר. בגדול ניתן לומר שמדובר במחיר הנע בטווח של בין 4000 ל-8000 ₪ למערכות וידאו קונפרנס טובות ומצוינות, אם אתם מתעניינים על מערכות למידה מרחוק כנסו למאמרנו על מחיר מערכות למידה מרחוק.

כמה עולה מערכת וידאו קונפרנס
רוצים לדעת כמה עולה מערכת וידאו קונפרנס? דברו אתנו

לפני שנסיים נדבר על ציוד וידאו קונפרנס מחיר, סוגים ועוד

אם אתם משתמשים או מתכננים להשתמש עם מערכת וידאו קונפרנס אתם צריכים גם לרכוש ציוד לכך. מה שאומר מצלמת PTZ, אמצעי דיבור ושמע, מאריכי USB במידת הצורך, מערכת לשיתוף מסכים, מקרופונים כיווניים, מערכת למידה מרחוק ועוד. ניתן למצוא ציוד וידאו קונפרנס מחירים שונים, החל מ-2500 ₪ עד 5000 ₪ ואף יותר. בין מוצרי הציוד לוידאו קונפרנס שניתן למצוא אצלנו ניתן למצוא יחידת קצה לשיחת וידאו, מערכת ועידת וידאו, מצלמת וידאו קונפרנס, מערכת וידאו קונפרנס, מצלמה לחדרי ישיבות, טלפון ועידה איכותי ועוד והכול מבלי להתפשר באיכות של ציוד וידאו קונפרנס מחיר נוח והוגן בהחלט. אנו מספקים ציוד וידאו קונפרנס מחירים טובים למגזר העסקי ולמגזר הפרטי לכל צורך. דברו אתנו בוידאו או איך שתרצו…

ציוד וידאו קונפרנס מחיר
ציוד וידאו קונפרנס במחיר טוב – רק אצלנו

 

 

5/5 - (1 vote)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..