מערכת קולנוע ביתית מתקדמת

מערכת קולנוע ביתית ומערכת שמע לסלון איכותית הן מערכות שיש היום כמעט בכל בית, היא כוללת רמקולים, מגבר, ממיר דיגיטלי, קונסולת משחקים או סטרימר, מסך טלוויזיה (מסוג LCD או LED) או מקרן. כעת, בעיקר לאחר תקופת הקורונה, שהביאה את הסגרים והלימוד בבתים היא תפסה תאוצה וכמעט בכל בית משקיעים סכום נכבד במערכת קולנוע ביתית איכותית. במשפט אחד: מערכת קולנוע ביתית היא מערכת שכוללת בחבילה אחת את כל מה שאתם צריכים כדי – לראות סרטים, לצפות בטלוויזיה, לשמוע מוזיקה, להשתתף בהרצאה בזום ועוד. מערכת הקולנוע הביתית הנפוצה והבסיסית ביותר היא בת 5.1 ערוצים – כלומר אפשרות חיבור של 5 רמקולים והמתקדמות יותר הן 6.1 ו-7.1.

מערכת קולנוע ביתית מתקדמת

כל מי שקנה מערכת קולנוע ביתית כעסקת חבילה, יודע שהמערכת הביתית היא לא האיכותית ביותר. אמנם לשימוש ביתי סביר, גם המערכת הביתית היא מצוינת. כמו כן, מערכות הקולנוע הביתיות הפשוטות יותר והפחות מתקדמות לא תומכות בכל הפורמטים הקיימים בשוק וגם אין להם את כל סוגי החיבורים.

מערכת קולנוע ביתית מתקדמת משפרת את איכות השמע ומעשירה את שעות הפנאי. היא מעצימה את חוויית הצפייה ומתאימה למקצוענים או מישהו שרוצה להשקיע לילדיו בתחום המוסיקה והקולנוע.

אם אתם באמת מעוניינים להשקיע במערכת קולנוע ביתית, ההמלצה הראשונה היא לא לקנות מערכת שבאה סגורה כחבילה אחת, אלא לשלב את מרכיבי המערכת מכמה חברות איכותיות, שכל אחת מהן מתמחה ברכיב אחר. אחת מתמחה במערכות הרסיבר רמקולים והמגברים, או במערכות הסאב וופר וכדומה, חברה אחרת מתמחה במסכים וכן הלאה.

במסכים אגב, מסך ה-LED נחשב למתקדם יותר, אך יש הטוענים כי איכות הצפייה והגוונים שבו הן פחות 'עמוקות וחמימות'.

העתיד של מערכת הקולנוע הביתית
העתיד של מערכת הקולנוע הביתית היא אצלנו!

הרמקולים

מערכת שמע בקולנוע ביתי כוללת רמקול מרכזי אחד וכן סאב וופר – המפיק את קולות הבס וכן רמקולים קדמיים – רצפתיים / מדף / רמקולים שקועים בקיר בטון ועוד – כמספר הערוצים של המערכת (6.1 למשל מכילה 6 רמקולים).

לגבי בחירת הרמקולים – ישנם סוגים שונים של רמקולים וכל אחד צריך להתאים אותם לצרכים וליכולות שלו. הרמקולים המתקדמים ביותר הם מקרני קול. למרות שבעבר היו מקרני הקול פחות נדרשים, כיום הם הולכים וכובשים את השוק יותר ויותר היות ולאחרונה הם עברו שדרוג והפכו להרבה יותר איכותיים ומשוכללים ממה שהם היו בעבר.

המגבר

מגבר מתקדם, מה הוא צריך להכיל? כדי לקנות מגבר מתקדם למערכת הקולנוע הביתית מומלץ שיהיה מגבר התומך ב-DTX:X או ב-Dolby digital EX (Dolby digital הוא סוג של פורמט המפענח את השמע במערכת הקולנוע, הדגם המתקדם יותר הוא: Dolby digital EX) מה שיעצים את חוויית השמע והצפייה פי כמה מהמגבר הסטנדרטי. כדי להגביר עוד יותר את איכות השמע ניתן להוסיף DSP. וכדי להשקיע באיכות הצפייה מומלץ להשקיע במערכת הכוללת Transcoding או Upscalling.

החיבורים

מומלץ לרכוש מערכת שכוללת לפחות את החיבורים הבאים: AUX, Line in, USB PLUS, USB REC (במערכות מתקדמות יותר 2 חיבורי ה-USB באות ביחד). כמו כן מומלץ מאוד לבחור במערכת הכוללת חיבורי Blutooth ו-Wi-Fi. בנוסף, כדאי לוודא שיש למערכת 2 יציאות לכבלי HDMI (מאפשרים חיבור לטכנולוגיית HD) ולפחות אחת מהן – 2.2 HDMIאו HDCP2.2.

כדי לרכוש מערכת קולנוע ביתית איכותית ומתקדמת או להתקנת מוזיקה לעסקים צרו עמנו קשר כבר עכשיו, או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

5/5 - (3 votes)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..