מערכת שמע חכמה לבית היא חלק בלתי נפרד מחיינו בימים אלו, ונדמה שכבר ברובם המוחלט של בתי האב ישנה מערכת סאונד בלוטוס, עם חיבור ישיר לטלפון נייד ושלל פונקציות מדהימות.

מעוניינים להפעיל את כל המכשירים בבית, כולל אלו שחצובים בקיר כמו דוד החשמל ומערכת ההסקה – מהטלפון החכם? בית חכם אינו רק מרגש את המפעילים שלו, אלא במקרים רבים מהווה המושיע הבלעדי.

דמיינו תרחיש בו עזבתם את הבית, כשהכלב משוטט בין חדריו, עם התנור דולק. באמצעות בית חכם אתם יכולים להוריד את השלטר של התנור ובכך לכבות אותו מרחוק.

מערכת מולטמדיה ביתית חכמה פועלת על אותו העיקרון, המערכת מחוברת לרשת האינטרנט דרך חיבור למערכת המיחשוב של הבית, ובכך בעצם מאפשרת גישה דרך אפליקציה בטלפון הנייד.

מערכת שמע חכמה – חלק מבית חכם

מערכות שמע חכמות לבית הן למעשה מערכות על בסיס קולנוע ביתי, אשר מנהלות את מערכות הווידאו והשמע בחלל הבית. מערכות אלה עוברות בין מסכים, ובין חיבור רמקולים לרסיבר.

עבור כל מי שמבקש לשדרג את חווית השמע והצפייה בבית, מומלץ כי ישקול התקנת מערכות שמע לבית. חווית הצפייה בסרטים, סדרות, ועוד, וכמובן, חוויית השמיעה למוסיקה משתדרגות והופכות לאיכותיות יותר, ומהנות יותר.

מערכת שמע חכמה

מערכת שמע חכמה

עולם הסאונד הולך ומתפתח בשנים האחרונות, ומביא עמו טכנולוגיות מתקדמות, ושיפור חווית השמע. כיום קיים בשוק מגוון רחב של מוצרים, אשר יכולים להתאים לחללים שונים, לבית, לעסק, ועוד. רבים מבקשים לשדרג את חווית הצפייה שלהם סרטים, ואת חווית השמע בעת הקשבה למוסיקה האהובה עליהם.

כיום, כמעט כל בית הוא בית חכם – מה שמשתנה הוא עד כמה הוא חכם. האם, למשל, מלבד רשת מחשבים, יש בבית שליטה ובקרה על התאורה והחלונות והאם הוא מצויד גם במערכות מולטימדיה עם אפליקציית שליטה.

לכל בית חכם אפשרויות תכנון רבות מאוד והן נקבעות על-פי רצון הלקוח ובהתאם לתקציב.בית חכם הוא קודם כל בית ולכן הוא עניין אישי – כל אחד לפי אורח החיים שלו ובהתאם למבנה הבית והאפשרויות הטכניות הגלומות בו ובמכשור הקיים.

מערכת הגברה ביתית חכמה לרוב מתחברת לטלפון הנייד באמצעות אפליקציה, אשר פועלת דרך חיבור לרשת האינטרנט, לכן יש צורך ברכיב שיחבר את מערכת הסאונד בבית לרשת האינטרנט בבית – דרך Wi-Fi או דרך חיבור קווי ישירות לנתב הביתי.

ככלל, אם ברצונכם לרכוש מערכת סטריאו העונה לצרכי הבית שלכם במלואם, חיסכו את הנסיעה לרשת אלקטרוניקה וכוונו עצמכם למפיץ ייעודי המתמחה בסאונד. מערכות שמע הם לא דבר של מה בכך והתחום הינו מקצוע בפני עצמו. נכון, ליווי אישי של רכישת מערכת עולה מעט כסף אבל התמורה שווה את המחיר.

מערכת סאונד בלוטוס – סוג אחר של מערכת סאונד חכמה

מערכת שמע עם חיבור בלוטוס שונה, למעשה, מחיבור של רמקולים אלחוטיים לסלון, וכמו כן גם משימוש ברמקול בלוטוס פשוט. מדובר במערכת שלמה, הכוללת, בין היתר, מגבר וסט רמקולים, לעיתים גם יותר מכך, אשר למעשה המגבר עצמו הוא בעל חיבור Bluetooth.

 

מערכת שמע חכמה

לפני ששומעים על המאפיינים של כל מערכת כזו או אחרת, חשוב למדוד את מידות החלל בו מתכננים להציב את המערכת, ולהתאים את המערכת לגודל החדר.

כאשר מדברים על מערכת שמע עם חיבור בלוטוס, צריך למעשה לבצע אבחנה בין שני מקרים, אשר כל אחד מהם שונה מהאחר:

מערכת שמע עם רמקולים בחיבור בלוטוס

זוהי בעצם מערכת שבה הרסיבר, או המגבר, מתחבר לרמקולים בצורה אלחוטית, באמצעות חיבור בלוטוס. הדבר מאפשר מיקום של הרמקולים בכל מקום שנחפוץ בו בכל חלל החדר, או אפילו לבצע התקנת רמקולים שקועים בקיר או בתקרה. דבר שהופך את כל עיצוב החדר לחופשי לחלוטין.

בנוסף, לרמקולים עם חיבור בלוטוס אלחוטי יש מגוון רחב של עיצובים, והם יכולים להיות רמקולים תלויים, רמקולים רצפתיים או במידה ונחפוץ בכך גם רמקולים מדפיים, אלו בעצם רמקולים המיועדים להנחה על מדפים.

מערכת עם חיבור רמקולים אלחוטי דרך בלוטוס היא פתרון נהדר למי שמעוניין בהתקנת מערכת סאונד בלוטוס על מנת להיפטר מהכבלים ללא צורך בקידוח בקירות או העברה של תעלות מסובכות. הפתרון גם מתאים להתקנה בדירה מושכרת, שבה לא נרצה לבצע שינויים דרסטיים.

מערכת שמע עם חיבור בלוטוס למגבר

מעבר לחיבור בלוטוס לרמקולים, ישנם מגברים אשר כוללים חיבור בלוטוס גם בין המגבר עצמו לבין מכשיר סלולרי. דבר אשר מאפשר הזנה של מוזיקה מהמכשיר הסלולרי למערכת השמע הביתית, או במקרים אחרים שליטה על מערכת הסאונד דרך הנייד.

השליטה במערכת הסאונד דרך הנייד נעשית, כמו במקרה של חיבור דרך רשת האינטרנט, דרך אפליקציה ייעודית לשם כך. יחד עם זאת, כמו במקרה של שליטה במערכת דרך חיבור לאינטרנט, גם כאן השליטה היא מלאה ועל כל הפונקציות של המערכת.

הצטרפו אלינו בעמוד הפייסבוק שלנו

Rate this post

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..