ציוד סאונד והגברה לפי חלל החדר

כשאתם רוכשים מערכת מוזיקה ביתית או מערכת סאונד אתם רוצים גם לחוש את הצלילים ולא רק לשמוע, בחוכמה היא שכל החושים יהיו מעורבים… בתחושות שלנו מורכבות מכל הסובב וכשאנו נמצאים במסיבה אנו רוצים להיות נוכחים בה, עם כל הגוף והמחשבה, ולהיות מרוכזים רק במסיבה ולא בלחץ של השגרה ושל העבודה של מחר.

אנו בא.א. מערכות מתמחים בדיוק בדבר הזה – ביצירת התחושה הזו באמצעות כלל הגורמים המעורבים בחוויה כלומר הן מבחינת הסאונד והן מבחינת התאורה. אנו מעניקים ייעוץ, שירות והתקנה כבר למעלה מעשור. יעידו על כך הלקוחות הרבים המרוצים שלנו ברחבי הארץ. החל מסאונד לבתים פרטיים ועד לאולפנים בסדרי גודל ענקיים. אז בואו אלינו לבנות את החוויה המושלמת שלכם.

בשורות הבאות נדריך אתכם איך בוחרים ציוד סאונד והגברה לפי חלל החדר.

המשפיע העיקרי על חווית המשתתפים בכל אירוע וכנס הוא מערכת הסאונד. זו עובדה. ולכן חשוב להקדיש תשומת לב רבה לתכנון נכון של מערכת הסאונד. כשאנו מתכננים מערכת סאונד הדבר הראשון שאנו מתכננים הוא השליטה של אנשי הסאונד על הסאונד של האירוע. מה הכוונה לשלוט על הסאונד? הכוונה היא שבדרך כלל באירוע כלשהו מצטרפים קולות מכמה כיוונים לכדי הרמוניה אחת. אם זה המקהלה מצד אחד הנגנים מהצד השני ולפעמים מרצים ונואמים, את השליטה ניתן לתכנן באמצעות שילוב אופטימלי בין ציוד ההגברה ותפעול נכון על ידי אנשי מקצוע.

השלב הבא בתכנון נכון הוא הוספה של אפקטי סאונד שונים כמו קומפרסורים ואקולייזר – אם יש צורך בזה כמובן. עד כאן על קצה המזלג לייעוץ מורחב ופרטני אתם מוזמנים לקבוע איתנו פגישת ייעוץ ללא התחייבות.

מערכת סאונד בהתאמה אופטימלית לחלל
מערכת סאונד בהתאמה אופטימלית לחלל

סוגים של רמקולים למערכות סאונד

קיימים כמה סוגי מערכות סאונד. אם מדובר במערכת קולנוע קבועה, מומלץ להשקיע ברמקולים לתליה על קיר או שקועים, הם גם איכותיים וגם דקורטיביים. אפשר גם להשקיע במערכת של רמקולים חיצוניים שמחברים אותם לקיר, גם הם מאוד איכותיים ומבחינת יופי לא חסר להם הרבה. במקום חיצוני שחשוף לגשם חובה להתקין רמקולים מוגני מים ויש לנו מבחר של רמקולים כאלו.

מה שנתפס לאחרונה בטרנד בתחום הרמקולים אלו מקרני הקול. רובם לא נחשבים לאיכותיים מאוד, אבל אם לא מדובר בקהל מקצועי לפעמים מיותר להשקיע… הדבר הבא בחשיבותו במערכת הסאונד לאחר הרמקולים הוא הרסיבר. גם ברסיברים יש דגמים וסוגים רבים (בקישור הבא אתם יכולים לראות מה זה רסיבר). אתם מוזמנים להתייעץ אתנו.

מערכות הסאונד והמיקרופונים

כפי שראיתם עד כה, ישנם מערכות סאונד איכותיות יותר וישנם איכותיות פחות. יש מערכות סאונד ברמות כאלו שהן מסוגלות להכניס את המאזין לתוך חווית השירה עד שהוא מרגיש חלק מהחגיגה גם אם מדובר בהקלטה. אנו מתמחים בתכנון סאונד לפי גודל החלל ומטרת השימוש. בין אם מדובר בהתקנת מערכות קולנוע ביתיות או מערכת סאונד ביתית ופשוטה יחסית ובין אם מדובר במערכת סאונד למועדון או לגינות אירועים שם מדובר במערכות מורכבות ומסועפות.

ברזומה שלנו רשומים תכנון הקמה והתקנה של כל סוגי מערכות הסאונד לשביעות רצונם של המזמינים. ישנם מערכות סאונד שיתאימו יותר לשמיעת מוזיקה, ישנם מערכות שיתאימו לצפייה בסרט ועוד ועוד. גם את המיקרופון דרוש לתכנן על פי החלל כי אם לא זה עלול לצרום באוזניים של הקהל ויגרום להם לעזוב את האירוע בלי שתבינו מה קרה…

קבעו פגישה ונתכנן לכם את מערכת הסאונד המתאימה לכם ביותר.

 

5/5 - (1 vote)

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..