מערכת כריזה לעסק כוללת בתוכה שימושים רבים ומגוונים, אך דבר אחד בטוח, הצורך עבור מערכת הגברה כולל כריזה, כמו גם רמקול כריזה איכותיים לעסקים קטנים וגדולים הכרחי בהחלט. למעשה, בכל הקשור אל מערכת שמע לעסק – עדיף שהמערכת תכלול גם מערכת כריזה.

לא זו בלבד שמערכת כריזה תוכל לספק שירותי מוזיקה עבור בית העסק, אלא גם תתריע על תקלות, סכנות או הצורך בשירותי ביטחון. דבר שהוכיח את עצמו יותר מפעם אחת כמציל חיים של ממש, במיוחד במציאות החדשה של חיינו בישראל.

ציוד הסאונד לעסקים מגוון מאוד ומשתנה בהתאם ליעודו: מסעדות/חדרי כושר/ אולמות וכו’: בחלקם נרצה מגברי כח חזקים שיתנו הרבה ווליום כמו לדוגמא, במועדוני כושר או סטודיו.

בכל הנוגע לסאונד או מוזיקה לחדר כושר חשוב שמערכת הסאונד תהיה חזקה ואיכותית, ולא פחות חשוב לדאוג לשלל הגנות למערכת הסאונד על מנת להאריך את חייה ולשמור על איכותה. כמו גם שילוב של מערכת כריזה, דבר אשר עשוי להקל על חיי עובדי חדר הכושר.

מערכת כריזה לעסק – חשוב במיוחד

תכנון נכון של מערכת הסאונד שתענה על דרישות העסק שלך ובחירת החברה הנכונה ובה אנשי מקצוע מנוסים, מצטרפים לכדי מערכת כריזה איכותית, המכילה מגברים ורמקולים מסוגים שונים. היום מערכת סאונד לעסק שעונה על כל הדרישות היא עניין הכרחי לעסק שרוצה למשוך לקוחות.

מקולים לתקרה, רמקולים שקועים, ורמקולים לקיר הם כמה מהסוגים הנפוצים. כיום הרמקולים הקיימים בשוק המציגים את איכות הסאונד הטובה ביותר תוך שמירה על אסתטיקה ומיתוג עסק גבוה הם רמקולים שקועים בקיר.

לכל מערכת כריזה יש כמובן רמקול האחראי על העברת הצליל מהמגבר עצמו ומשמש לב המערכת. דרכו תקבע איכות הקול של כל מערכת הכריזה, ובשילוב רמקולים איכותיים, דוגמת רמקולים שקועים אותם הזכרנו, תספק המערכת איכות שמע נקייה החל מעסקים בעלי חלל קטן ועד אולמות אירועים ואפילו אצטדיונים.

מערכת הגברה כולל כריזה
מערכת הגברה כולל כריזה

חלק מהתצורות של מערכת הגברה כולל כריזה לעסק – חיבור למיקרופון

 

מעבר לשימוש הנפוץ והמוכר לכולנו של מערכת כריזה בבתי ספר, שתפקידה להנעים את זמן התלמידים בהפסקות ולמסור את דבר המנהל/ת, קיימים שימושים רבים נוספים העוברים דרך רמקול כריזה, היישר לאוזניהם של הנזקקים לה.

מקומות הומי אדם הנמצאים לרוב בצפיפות גדולה מחויבים על פי המשטרה וגורמי הביטחון במערכת סאונד להעברת הודעות וניהול מצבים ביטחוניים, דוגמת מערכת כריזה. רמקול כריזה ברור וחזק יכול לעשות את ההבדל בין חיים ומוות.

דוגמאות רבות ונוספות קיימות בשוק ועוסקות בדבר הצורך של רמקול כריזה מן הסוג הטוב ביותר, החל מערכת סאונד לחנויות בגדים שיעדיפו לשמור על קו עיצוב נקי וישתמשו לרוב במערכת רמקולים שקועים ועד לקמפוסים רחבי ידיים הזקוקים לעבודת רמקול כריזה עצמתי וגדול שיגיע אל הסטודנטים הנחים על הדשא.

האם כל תצורת מערכת הגברה כולל כריזה?

אנחנו לא רוצים לדכא אתכם, אבל התשובה הקצרה היא – לא. העניין הוא שלא כל מערכת הגברה כוללת בתוכה חיבור למיקופון, קל וחומר חיבור למערכת שופר. עם זאת, מערכת סאונד לעסק שונה בהרבה ממערכת הגברה ביתית, ועל כן היא יכולה לשמש למספר מטרות.

מה זה שופר? אתם בוודאי שואלים. ובכן, שופר הוא מערכת בת שני חלקים, אשר מורכבת ממיקרופון ומהשופר עצמו, אשר תפקידו להגביר את עוצמת הקול ולשדר אותה קדימה. חישבו על מגפון, זו היא בעצם מערכת שופר בזעיר אנפין. אגב, מגפון הוא מערכת כריזה מתוחכמת מאד, יחסית לעובדה שהיא ניידת.

מערכת כריזה לעסק
מערכת כריזה לעסק

מערכת כריזה לעסק – לא רק לבתי קפה או בתי ספר

 

אז אחרי שהבנו שלא כל מוצר הגברה יכול להתאים לנו למערכת כריזה. אנו מאמינים שאם הייעוד היחיד שלהם הוא לכריזה, המוצרים הנכונים לכם ביותר יהיו המגפונים וחגורות ההגברה.

מערכת כריזה צריכה להיות מאוד ניידת ומאוד קלה להפעלה. בדרך כלל ננוע איתה ממקום למקום, לא כיף להיסחב עם בידורית ממקום למקום כל פעם. כמו כן, על פי רוב נרצה לחבר רמקולים לרסיבר, מה שהופך את המערכת, מן הסתם, לנייחת.

העניין הוא, שעבור רוב העסקים מערכת השמע אינה מיועדת לכריזה בלבד, ומערכת הכריזה היא רק חלק מהמערכת כולה, אשר מטרתה, לרוב גם לנגן מוזיקה ושלל תכנים שנרצה לספק ללקוחות העסק שלנו (אולי לפרסם מבצעים, למשל בחנויות כלבו גדולות, עבור הלקוחות בחנות).

לסיכום

מערכת כריזה היא מערכת הגברה מיוחדת שמאפשרת חיבור מספר רב של רמקולים אל מקור סאונד בודד. מערכות כריזה בארגונים גדולים משמשת להעברת הודעות מיידית, כמו במקרי חירום, אך בהחלט לא רק במקרים כאלה.

זאת בשונה ממערכות הגברה סטנדרטיות, שנועדו יותר להעברת סאונד באיכות גבוהה (כמו מערכות הגברה בגני אירועים למשל). על כן, כאשר מתכננים מערכת שמע כוללת לעסק, אשר תכלול מערכת כריזה, ישנם פרמטרים שונים (כמו סוגי רמקולים) להתחשב בהם.

למידע ושאלות נוספות בנושא אתם מוזמנים לעקוב אחר עמוד הפייסבוק שלנו.

Rate this post

קבל עוד היום הצעת מחיר למערכת מקצועית:

מערכות הגברה לעסקים

מערכות הגברה לבית הפרטי

קולנוע ביתי מקצועי

מערכות מולטימדיה לעסקים

סגור

כבר ראית ושמעת הכל...?

מגיעה לך מאתנו שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון מולטימדיה בול בשבילך!

Open chat
שלום וברכה,
אני אלי, הבעלים של א.א. מערכות. אני כאן לעזור..